Проблем с "стрелката" на температурата - подробно

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Проблем с "стрелката" на температурата - подробно

Мнениеот juve » Съб 20 май 2006 17:29


Чудех се къде ли трябва да е темата в общия форум или тук ( или никъде :lol: ) .... ако трябва триите или местете...
След детаилни проверки на проклетития термостат , датчик ЕСТ и кабели разбрах, че проблема да не ми показва температурата на таблото правилно ( до 70 С ) се корени в таблото. Търсачката "изплю" доста работи но накрая пак стигнах до следния въпрос: Ако нямам студена споика на стабилизатора ( показанията на бензина са перфектни, а и измервам сtaбилно 10.12 V ) какъв е проблема и колко ще ми струва ? ( евентуално ) Дразни ме факта, че след прилагането на еталонни съпротивления вместо датчика уреда показва наистина вярно в диапазона от 110 нагоре.... значи не е "запецнал" блокирал или затягащ... е какво се прави от тук нататък ?




jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 20 май 2006 17:53


Ако си пробвал с някакво еталонно съпротивление и примерно си сравнил показанието с друга такава кола :arrow: уреда показва вярно :arrow: проблема би могъл да е в датчика,но само ако си сигурен че двигателя наистина загрява нормално т.е. изключваш като проблем термостата.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 20 май 2006 18:11


След детаилни проверки на проклетития термостат , датчик ЕСТ и кабели разбрах,

аз като човек , чиято професия е да извършвам ремонти ( в близък и все пак различен бранш :) ) не случайно споменавам горното изречение :) Термостата е свален , варен в тенджера , датчика е мерен с надежден омметър при забучен електронен термометър , съпротивленията които съм ползвал са за 50 , 80 С за 100 и едно от 100 ома за него дава около 120 градуса ;) ..... а за опора е използвана еи тази диаграма http://volkswagen.msk.ru/vw_faq/images/25-975.gif която сравних с други източници ..... целта е фиксирана и остава само да изстрелям ракетата :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта