Странен проблем с гаснене при дъжд
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Странен проблем с гаснене при дъжд
Странната случка се случи днес. Леко валеше, карах близо половин час без проблем. Спрях на място за около 5 минути със запален двигател за да говоря по телефона, тръгна перката да си охлажда и след като тръгнах минах 50 метра и Пасьо угасна изведнъж без да прекъсне или да хълца или каквото и да било. Като спрях видях че пуши под капака, отворих го, бял пушак идваше откъм страната на ремъците, бяха мокри всичките. Делкото не беше мокро отвън. Около кутията на въздушия филтър беше също мокро. Въртях дълго, не запали. Правеше опити да запали единствено след като върна ключа. Тоест проработваше двигателя със страшни детонации, но след като съм махнал контакта вече. Обадих се на приятел да ме дръпне и тогава заваля много силно. Докато ме дърпаше също валеше и се понамокри навсякъде. Дръпна ме и като стигнах до гаража завъртях и запали от раз. Сякаш нещо тракаше като запали. Но стана тъмно и я вкарах в гаража да изсъхне. Но ми направи впечатление, че докато работеше от ауспуха пушеше видимо бяло и около радиатора отпред също... Та някакви идеи какво се случи, дали може с тези симптоми да се е получило нещо с гарнитурата и дали е възможно това да стане така изведнъж. Или просто намокрих нещо от дъжда преди да угасне. До сега не ми е губила антифриз. Става въпрос за 2Е 91 набор.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
като казваш, че се усеща припалване при самото връщане на ключа се сещам за моя случай в който стана същото и беше изгоряла бобина... с тази разлика че аз докато я сменя, ( цял ден, понеже беше неделя ) до другия ден не запали изобщо. само докато връщах ключа правеше някакви жалки опити със детонации както казваш е при теб.
успех.
успех.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Бобина сменях преди две години след като предната се предаде. Взех от морга от Толедо с 2Е 96 набор защото всички които бяха по магазините бяха китайски, турски, чешки и кви ли не...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
DJ_TOLYO написа:Странната случка се случи днес. Спрях на място за около 5 минути със запален двигател за да говоря по телефона, .
Имаш ли спомен през това време да си поглеждал към стрелката на температурата?Един единствен път ми се е случвало :в лек дъжд с бавно каране започна да ми пълзи стрелката към стоте градуса,спрях за да я дебна през това време перката работеше на 1ва скорост.Преди да скоча да отварям капака заработи втората степен и температурата се срина....единственото мое обяснение е че водата запълва ламелите на радиатора,въздуха не преминава през питата на климатика и водния радиатор и бараката за момент се опитва да се самосвари.Втората степен оправя нещата.Но белия дим за който говориш не ми харесва никак.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
bobocamaro написа:Имаш ли спомен през това време да си поглеждал към стрелката на температурата?
Стрелката беше там където е винаги като спра на място, тръгва да минава над 90, перката тръгва и я смъква под 90, така беше и днес... И мен момента с белия пушек ме притеснява. Може ли да се е получило докато въртя да я паля да съм я задавил или нещо такова...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Не,ако караш на газ тя изфирясва бързо,удавена на бензин кола пуши черно.Това че е работила детонационно след махане на контакт означава че е била много гореща.Слез утре и я дебни как се държи,сега само гадаем.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
това че е работила детонационно след самото връщане на ключа не означава че е била гореща. тоест за да го прави не е задължително да е гореща. моята го правеше сутринта след като се опитах да я запаля. 

- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
моята го правеше сутринта след като се опитах да я запаля.
[/quote]
И моята.Имаме нещо общо с колегата.Моята взе да прави магарии като затънах в една киша и въртях в нея като луд.Различното е,че моята не иска да запали като не съм я палил 3-4 дни

И моята.Имаме нещо общо с колегата.Моята взе да прави магарии като затънах в една киша и въртях в нея като луд.Различното е,че моята не иска да запали като не съм я палил 3-4 дни
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Колега щом си със сменявана бoбина....според мен тя е причината,с пласмасов корпус ли е?Като на Г3?
Колегата от бачкането редовно ходех да го дърпам като завали дъжд
А за белия пушак,какво се притесняваш.....погледни към небето-облаците са бели,тоест водните изпарения са бели-като минеш през локва какъв цвят пушак излиза?
Провери бoбината-получават се микроскопични пукнатини по корпуса и влагата я ебава яко... На колегата увихме бoбината с две хирургически ръкавици и нямаше проблем
Колегата от бачкането редовно ходех да го дърпам като завали дъжд

Провери бoбината-получават се микроскопични пукнатини по корпуса и влагата я ебава яко... На колегата увихме бoбината с две хирургически ръкавици и нямаше проблем

Последна промяна от kristianatanasov на Сря 19 май 2010 21:34, променено общо 1 път.
- mashinata
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 10:20
- Автомобил: SEAT LEON 1900 TDI
- Двигател: BXE - 2010
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Ами колеги , на мен ми прави същите проблеми при минаване в локви карам на тръни, е след последната локва в събота ми изгасна когато отворих колата имаше точно 2 капки върху бобината
(( и май ще триабва и нея да сменям/ друго всичко смених/ сега съм я увил със найлонче, но хирургическите ръкавици са още по - добра идея , но все пак ще я сменя , а и ще си сложа и кора отдолу, че не се трае вече

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
тия найлонки,ръкавици и други такива подобни, как ги слагате ?! не се ли изпотяват от вътрешната страна и пак да става същата работа. 

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Днес проблема се повтори, но този път в Шумен. И наистина и при мен се оказа бобина. Свалих кабел на единия цилиндър да проверя със свещ, нямаше искра. Свалих и кабела преди делкото направо на него със свещ да проверя на корпуса, пак никаква искра. Взех от магазин нова бобина - Pex, пише че е немска с 6 месеца гаранция. Дано да изкара прилично време. Иначе ако някой обясни това с ръкавиците може да я увия, защото е на място което предразполага да има вода по нея при дъжд...
Последна промяна от DJ_TOLYO на Пон 17 май 2010 19:39, променено общо 1 път.
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Колега ако нямаш кора под мотора е добре да си вземеш,защото този дъжд може дати направи много мизерий.Кората струва 60лв но поне си спокоен и може да минаваш с повече от 20км през локвите
.Преди като нямах кора под мотора и като мина през някоя локва водата влиза в двигателния отсек и двигателя както е горещ и като го плисне малко вода и излиза бял дим(пара).Хвърчало ми е чак до въздушния филтър(горе на кутията) и колата взе да прекъсва докато се изпари тази вода.И на ремъците също,абе мизерия голяма.Затова за твое успокоение кората е най-добрия вариант срещу водата.
П.П Ако съм допуснал грешки



П.П Ако съм допуснал грешки


- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
Не се занимавай с пликчета и торбички-ако бобината ти е от този тип
намажи алуминиевия гръб на комутатора там където ляга на коша със термопаста.Така се подобрява охлаждането на модула,нищо повече не е необходимо.- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Странен проблем с гаснене при дъжд
От този тип е. Някой правил ли е тази процедура?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта