Странен проблем с гаснене при дъжд

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 16 май 2010 20:42


Странната случка се случи днес. Леко валеше, карах близо половин час без проблем. Спрях на място за около 5 минути със запален двигател за да говоря по телефона, тръгна перката да си охлажда и след като тръгнах минах 50 метра и Пасьо угасна изведнъж без да прекъсне или да хълца или каквото и да било. Като спрях видях че пуши под капака, отворих го, бял пушак идваше откъм страната на ремъците, бяха мокри всичките. Делкото не беше мокро отвън. Около кутията на въздушия филтър беше също мокро. Въртях дълго, не запали. Правеше опити да запали единствено след като върна ключа. Тоест проработваше двигателя със страшни детонации, но след като съм махнал контакта вече. Обадих се на приятел да ме дръпне и тогава заваля много силно. Докато ме дърпаше също валеше и се понамокри навсякъде. Дръпна ме и като стигнах до гаража завъртях и запали от раз. Сякаш нещо тракаше като запали. Но стана тъмно и я вкарах в гаража да изсъхне. Но ми направи впечатление, че докато работеше от ауспуха пушеше видимо бяло и около радиатора отпред също... Та някакви идеи какво се случи, дали може с тези симптоми да се е получило нещо с гарнитурата и дали е възможно това да стане така изведнъж. Или просто намокрих нещо от дъжда преди да угасне. До сега не ми е губила антифриз. Става въпрос за 2Е 91 набор.




just_dance
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот just_dance » Нед 16 май 2010 20:51


като казваш, че се усеща припалване при самото връщане на ключа се сещам за моя случай в който стана същото и беше изгоряла бобина... с тази разлика че аз докато я сменя, ( цял ден, понеже беше неделя ) до другия ден не запали изобщо. само докато връщах ключа правеше някакви жалки опити със детонации както казваш е при теб.
успех.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 16 май 2010 21:00


Бобина сменях преди две години след като предната се предаде. Взех от морга от Толедо с 2Е 96 набор защото всички които бяха по магазините бяха китайски, турски, чешки и кви ли не...


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот bobocamaro » Нед 16 май 2010 21:08


DJ_TOLYO написа:Странната случка се случи днес. Спрях на място за около 5 минути със запален двигател за да говоря по телефона, .

Имаш ли спомен през това време да си поглеждал към стрелката на температурата?Един единствен път ми се е случвало :в лек дъжд с бавно каране започна да ми пълзи стрелката към стоте градуса,спрях за да я дебна през това време перката работеше на 1ва скорост.Преди да скоча да отварям капака заработи втората степен и температурата се срина....единственото мое обяснение е че водата запълва ламелите на радиатора,въздуха не преминава през питата на климатика и водния радиатор и бараката за момент се опитва да се самосвари.Втората степен оправя нещата.Но белия дим за който говориш не ми харесва никак.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 16 май 2010 21:14


bobocamaro написа:Имаш ли спомен през това време да си поглеждал към стрелката на температурата?


Стрелката беше там където е винаги като спра на място, тръгва да минава над 90, перката тръгва и я смъква под 90, така беше и днес... И мен момента с белия пушек ме притеснява. Може ли да се е получило докато въртя да я паля да съм я задавил или нещо такова...


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот bobocamaro » Нед 16 май 2010 21:21


Не,ако караш на газ тя изфирясва бързо,удавена на бензин кола пуши черно.Това че е работила детонационно след махане на контакт означава че е била много гореща.Слез утре и я дебни как се държи,сега само гадаем.


just_dance
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот just_dance » Нед 16 май 2010 23:09


това че е работила детонационно след самото връщане на ключа не означава че е била гореща. тоест за да го прави не е задължително да е гореща. моята го правеше сутринта след като се опитах да я запаля. :012:


Потребителски аватар
mafiota_a4
Мнения: 674
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AFN 09.1998
Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот mafiota_a4 » Пон 17 май 2010 0:26


моята го правеше сутринта след като се опитах да я запаля. :012:[/quote]




И моята.Имаме нещо общо с колегата.Моята взе да прави магарии като затънах в една киша и въртях в нея като луд.Различното е,че моята не иска да запали като не съм я палил 3-4 дни


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот kristianatanasov » Пон 17 май 2010 7:54


Колега щом си със сменявана бoбина....според мен тя е причината,с пласмасов корпус ли е?Като на Г3?
Колегата от бачкането редовно ходех да го дърпам като завали дъжд :)А за белия пушак,какво се притесняваш.....погледни към небето-облаците са бели,тоест водните изпарения са бели-като минеш през локва какъв цвят пушак излиза?
Провери бoбината-получават се микроскопични пукнатини по корпуса и влагата я ебава яко... На колегата увихме бoбината с две хирургически ръкавици и нямаше проблем ;)

Последна промяна от kristianatanasov на Сря 19 май 2010 21:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mashinata
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 10:20
Автомобил: SEAT LEON 1900 TDI
Двигател: BXE - 2010
Местоположение: София

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот mashinata » Пон 17 май 2010 14:12


Ами колеги , на мен ми прави същите проблеми при минаване в локви карам на тръни, е след последната локва в събота ми изгасна когато отворих колата имаше точно 2 капки върху бобината :((( и май ще триабва и нея да сменям/ друго всичко смених/ сега съм я увил със найлонче, но хирургическите ръкавици са още по - добра идея , но все пак ще я сменя , а и ще си сложа и кора отдолу, че не се трае вече


just_dance
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот just_dance » Пон 17 май 2010 15:21


тия найлонки,ръкавици и други такива подобни, как ги слагате ?! не се ли изпотяват от вътрешната страна и пак да става същата работа. :evil:


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 17 май 2010 17:28


Днес проблема се повтори, но този път в Шумен. И наистина и при мен се оказа бобина. Свалих кабел на единия цилиндър да проверя със свещ, нямаше искра. Свалих и кабела преди делкото направо на него със свещ да проверя на корпуса, пак никаква искра. Взех от магазин нова бобина - Pex, пише че е немска с 6 месеца гаранция. Дано да изкара прилично време. Иначе ако някой обясни това с ръкавиците може да я увия, защото е на място което предразполага да има вода по нея при дъжд...

Последна промяна от DJ_TOLYO на Пон 17 май 2010 19:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот HukuTyY » Пон 17 май 2010 18:06


Колега ако нямаш кора под мотора е добре да си вземеш,защото този дъжд може дати направи много мизерий.Кората струва 60лв но поне си спокоен и може да минаваш с повече от 20км през локвите mhihi .Преди като нямах кора под мотора и като мина през някоя локва водата влиза в двигателния отсек и двигателя както е горещ и като го плисне малко вода и излиза бял дим(пара).Хвърчало ми е чак до въздушния филтър(горе на кутията) и колата взе да прекъсва докато се изпари тази вода.И на ремъците също,абе мизерия голяма.Затова за твое успокоение кората е най-добрия вариант срещу водата. :beer
П.П Ако съм допуснал грешки death :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот bobocamaro » Пон 17 май 2010 18:17


Не се занимавай с пликчета и торбички-ако бобината ти е от този тип
266989778.jpg
намажи алуминиевия гръб на комутатора там където ляга на коша със термопаста.Така се подобрява охлаждането на модула,нищо повече не е необходимо.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Странен проблем с гаснене при дъжд

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 17 май 2010 19:38


От този тип е. Някой правил ли е тази процедура?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта