Обороти АБС

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Обороти АБС

Мнениеот velinsl » Пон 05 юли 2010 0:25


В кой обороти се управлява Пасат с АБС двигател в населено място най-икономично?
Не може навсякъде да се управлява с 2600 об/мин.




Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Обороти АБС

Мнениеот vasilb » Пон 05 юли 2010 11:03


velinsl написа:В кой обороти се управлява Пасат с АБС двигател в населено място най-икономично?
Не може навсякъде да се управлява с 2600 об/мин.


С 50км/ч на трета или с 60 на 4-та, като на трета е към 2000 и 6-700, а на четвърта е около или малко под 2000 оборота, но под 2700-2800 оборота изпреварването е малко трудно. В града се сменят 3 и 4 скорост, защото двигателят е слаб, а купето е тежко и затова скоростите са къси, за да има все пак динамичност макар и за кратко. Може и да се ръчка на трета с 80 км/ч, но много бучи и не е комфортно, но при изпреварване по нагорнище е единствената възможност, защото при високите обороти е най-голяма мощността. Приемам критики - все пак е лично мнение, а не професионално! :beer


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Обороти АБС

Мнениеот velinsl » Пон 05 юли 2010 23:36


vasilb написа:
velinsl написа:В кой обороти се управлява Пасат с АБС двигател в населено място най-икономично?
Не може навсякъде да се управлява с 2600 об/мин.


С 50км/ч на трета или с 60 на 4-та, като на трета е към 2000 и 6-700, а на четвърта е около или малко под 2000 оборота, но под 2700-2800 оборота изпреварването е малко трудно. В града се сменят 3 и 4 скорост, защото двигателят е слаб, а купето е тежко и затова скоростите са къси, за да има все пак динамичност макар и за кратко. Може и да се ръчка на трета с 80 км/ч, но много бучи и не е комфортно, но при изпреварване по нагорнище е единствената възможност, защото при високите обороти е най-голяма мощността. Приемам критики - все пак е лично мнение, а не професионално! :beer


По принцип съм съгласен, че на която и да е предавка най-добре е 2600 оборота, но мисля че е по-добре да мина примерно 1км н 5-та с 1600 оборота, от колкото 3000 оборота на трета, само за да имам необходимото ускорение.
Това ми е базата за размисъл. Често карам с 1200 оборота и в града ми прави 13 без клтр. При натискане на газ започва ускорението, не залепвам за седалките, но се усеща че започва да се ускорява, дори ина газ.
Мисля че 1,8 е доста добър двигател за Пасат. Слабия е 1,6, пък бил и той 101 коня.
На стила ми на каране пасва идеално този двигател.

Очаквах повече, но май няма много мнения по въпроса. Интересно ми беше да се подели кой с какви обороти кара и какъв разход му прави в града, за да си направим изводите всички. Надявам се да не стане само един монолог.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обороти АБС

Мнениеот Dpop » Сря 07 юли 2010 9:58


Аз почти не гледам оборотомера, а усещам как се чуства двигателя с г...а си и слуха си. :да: Моя двигател е със същия код.
Има теми в които е писано за икономично шофиране и кой до какви стойности е достигал на газ и на бензин, някои колеги са посочили и при какви обороти. Нещата са коплексни и относителни, идеални условия няма. Достигането до максимално добрите обороти също.
:wink: Аз съм постигал разход при градско на газ през топлата част на годината до ок 10-10.5 л.(търсил съм компромис в центровката), не мога да карам, като че ли ме теглят на буксир.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Обороти АБС

Мнениеот velinsl » Чет 15 юли 2010 15:01


Иначе попитано
как е по-икономичен на 5-та с 1500 оборота или на 4-та с 2000?


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Обороти АБС

Мнениеот I4o_naskov » Пет 16 юли 2010 22:05


колега аз лично градко карам до 2000-2500 об. и наистина гори по малко ама и зависи как подаваш газ плавно,рязко всеки различно.На моя б4 са му къси скоростите и е много удобно за градско,но пък извън града си иска 6-та :mrgreen: :beer


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Обороти АБС

Мнениеот vpetrovbg » Пон 19 юли 2010 19:38


Аз моя го карам да "мърка" на 5-та с 60 км/ч, навсякъде в града, където може да си поддържаш тази скорост, т.е. по булевардите...


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Обороти АБС

Мнениеот I4o_naskov » Пон 19 юли 2010 20:58


vpetrovbg написа:Аз моя го карам да "мърка" на 5-та с 60 км/ч, навсякъде в града, където може да си поддържаш тази скорост, т.е. по булевардите...

:да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Обороти АБС

Мнениеот velinsl » Вто 20 юли 2010 17:30


I4o_naskov написа:колега аз лично градко карам до 2000-2500 об. и наистина гори по малко ама и зависи как подаваш газ плавно,рязко всеки различно.На моя б4 са му къси скоростите и е много удобно за градско,но пък извън града си иска 6-та :mrgreen: :beer


И аз съм така. Малко като дизел - карам на 5-та с 1500 оборота като настъпвам газта лека полека и пак ускорява плавно.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Обороти АБС

Мнениеот vasilb » Вто 20 юли 2010 19:48


velinsl написа:
I4o_naskov написа:колега аз лично градко карам до 2000-2500 об. и наистина гори по малко ама и зависи как подаваш газ плавно,рязко всеки различно.На моя б4 са му къси скоростите и е много удобно за градско,но пък извън града си иска 6-та :mrgreen: :beer


И аз съм така. Малко като дизел - карам на 5-та с 1500 оборота като настъпвам газта лека полека и пак ускорява плавно.


Като настъпваш газта на пета с 60 я настъпваш до ламарината, за да поеме, защото иначе няма никой, от което се впръсква гориво в максимално количество, за да ускори, от което икономията отива в р.Марица! Карайте си като хората с нормални обороти 2500-3000 настъпвайки газта плавно, а от време на време може да си направите кефа и над 4000 оборота и да откриете другото лице на колата си, но винаги предпазливо и с особено внимание!!! :banana


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Обороти АБС

Мнениеот velinsl » Вто 20 юли 2010 21:20


vasilb написа:
velinsl написа:
I4o_naskov написа:колега аз лично градко карам до 2000-2500 об. и наистина гори по малко ама и зависи как подаваш газ плавно,рязко всеки различно.На моя б4 са му къси скоростите и е много удобно за градско,но пък извън града си иска 6-та :mrgreen: :beer


И аз съм така. Малко като дизел - карам на 5-та с 1500 оборота като настъпвам газта лека полека и пак ускорява плавно.


Като настъпваш газта на пета с 60 я настъпваш до ламарината, за да поеме, защото иначе няма никой, от което се впръсква гориво в максимално количество, за да ускори, от което икономията отива в р.Марица!


Ц. Поне при мен не е така лека полека си ускорява, но като пътя не изисква голяма скорост. ЗА други пасати не знам как е. Така при мен разхода градско е 13 както съм писал не веднъж, обаче газ.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Обороти АБС

Мнениеот I4o_naskov » Пет 23 юли 2010 20:29


Като настъпваш газта на пета с 60 я настъпваш до ламарината, за да поеме, защото иначе няма никой, от което се впръсква гориво в максимално количество, за да ускори, от което икономията отива в р.Марица! Карайте си като хората с нормални обороти 2500-3000 настъпвайки газта плавно, а от време на време може да си направите кефа и над 4000 оборота и да откриете другото лице на колата си, но винаги предпазливо и с особено внимание!!! :banana[/quote]

Ама колега то ако става въпрос съм я карал и до 5500об на всяка скорост ама няма смисъл, все пак аз съм си спокоен шофъор няма за къде да бързам :beer


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Обороти АБС

Мнениеот ti6ogb » Пет 23 юли 2010 20:45


Значи ли че не карам колата както трябва ,щом е все в рамките на 1800/2200 оборота в града?
Независимо дали било то 3 , 4 или 5 предавка?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Обороти АБС

Мнениеот Winner25 » Пет 23 юли 2010 20:47


Така карам и аз :да: Ако с леко подаване на газ няма резултат - минавам на по ниска предавка :)
При пуснат климатик поддържам над 1500 защото до 1500 е много мудна :wink:


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Обороти АБС

Мнениеот vasilb » Пет 23 юли 2010 22:48


Имам предвид да не се кара както един таксиджия вчера - първа-до 10км/ч, втора-до 20км/ч, трета-до 30км/ч, четвърта-до 40км/ч, пета-до 50км/ч, шеста-60км/ч! Този човек не вдигна повече от 1000 оборота! :screwy Следих го! И все пак всеки избира как да кара! :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта