Колеги.... ПОМОЩ .....които има някъква идея нека да споделя... защото вече почнах да прибледнявам на всяко кръстовище
Колата е ABS 1.8 моно. Преди повече от месец а по смених съединителя.Майстора го смени за по-малко от ден ,но нямаше време за проба.Преди не ми е правила така.А проблема се изявява в това че когато задържа педала за 5-6 секунди,на полу съединител и се отпуска надолу и се натиска сам...звучи налудничаво но е истина навит съм да правя клип за които не вярва......Но съединителя остава зацепен. Мисля че имаше точен термин за това явление ...педала пропада.Когато го побутна с крак и се връща в нормално положение.В повечето случай се показва на задна скорост.Днес пробвах номера и на свободна ,същата диагноза!
Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
- Milenskiqt
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Milenskiqt
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
да обясня за да не пита всеки :
хидравличен съединител
2 помпи горна и долна
няма спукани тръбопроводи
не "пие" спирачна течност
при бързо натискане и връщане при смяна на предавки не се появява този проблем.
Върнах колата в сервиза кадето ми смениха съединителя и "майстора" ми каза че една от помпите е за смяна,но няма как да се хване,коя е!
Има само един начин....каза той.... да се смени долната помпа и ако проблема продължава значи е горната, основателната причина за проблема е бутало,или стержен които отдавна не работил на това ниво.Тоест износеният съединител когато е бил на колата,буталото в помпата е работило на едно ниво ,а когато сменяме съединителя буталото си променя мястото ,но сега може да има нагар => нова помпа!
Днес чух и друга теория!
Симптоми на счупена прожина в горната помпа,прожината била дълга към 140 -150 мм при евентуално счупване задържа педала в последното положение и трябва да го върнеш с крак...... както аз правя!
Но кое кара педала да се отпусне в долно положение сам след задържане от 5-6 секунди!А когато стане този номер с пропадането не мога да изключа от скорост ...трябва да загася двигателя,тогава изключвам без проблем.
хидравличен съединител
2 помпи горна и долна
няма спукани тръбопроводи
не "пие" спирачна течност
при бързо натискане и връщане при смяна на предавки не се появява този проблем.
Върнах колата в сервиза кадето ми смениха съединителя и "майстора" ми каза че една от помпите е за смяна,но няма как да се хване,коя е!
Има само един начин....каза той.... да се смени долната помпа и ако проблема продължава значи е горната, основателната причина за проблема е бутало,или стержен които отдавна не работил на това ниво.Тоест износеният съединител когато е бил на колата,буталото в помпата е работило на едно ниво ,а когато сменяме съединителя буталото си променя мястото ,но сега може да има нагар => нова помпа!

Днес чух и друга теория!
Симптоми на счупена прожина в горната помпа,прожината била дълга към 140 -150 мм при евентуално счупване задържа педала в последното положение и трябва да го върнеш с крак...... както аз правя!
Но кое кара педала да се отпусне в долно положение сам след задържане от 5-6 секунди!А когато стане този номер с пропадането не мога да изключа от скорост ...трябва да загася двигателя,тогава изключвам без проблем.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
Майстора дето ти е казал за помпите ми се струва че е прав в случая! Диагностиката обаче коя помпа изпуска е смяна, защото тя течност не си губи, но вътре изпуска уплътнителната гумичка и край. Има вариант и да се отвори и да се сменят гумичките!
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
Тия педали само проблеми създават...
Моят на съединителя скрибучеше като откачен.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
Ако имаш време и пари - смени първо долната
, ако не - само горната
. Ако наистина искаш доза сигурност за повече време - двете , но 100% в случая е виновна горната .
Ако някой може да ми обясни явлението описано от автора на темата , т.е.педала (в техническия смисъл на думата
) потъва , а няма загуба на течност , с проблем в долната помпа - нека го направи
!


Ако някой може да ми обясни явлението описано от автора на темата , т.е.педала (в техническия смисъл на думата


- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
Milenskiqt написа:Но кое кара педала да се отпусне в долно положение сам след задържане от 5-6 секунди! .
Всичко което ти е казал майстора,за "уморените" пружини и за дървените гумички покрай които течността минава,вместо да я изтласкват.Тоя филм го играх със спирачна помпа,не се лъжи да сменяш гуменяци.Ефекта е временен защото огледалата на главен и работен цилиндър са корозирали и са криваци.
Човека при когото ходиш дотук разбира от работата си,не го пиши в "кавички"

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
bobocamaro написа:...не се лъжи да сменяш гуменяци.Ефекта е временен ...
Абсолютно , аз сменях гумички преди време и изкара по-малко от месец

- Milenskiqt
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
Благодаря колеги за бързите отговори!
В момента работя по въпроса да купя 2 ра ръка една помпа за 20лв.Ако се оправи дори и временно положението значи е горна помпа.А когато посъбера някои лев или когато пак се появи същия проблем купувам нова.
Като отстраня проблема ще пиша отново за сега съм на стенбай до заплата!
В момента работя по въпроса да купя 2 ра ръка една помпа за 20лв.Ако се оправи дори и временно положението значи е горна помпа.А когато посъбера някои лев или когато пак се появи същия проблем купувам нова.
Като отстраня проблема ще пиша отново за сега съм на стенбай до заплата!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
На много като тебе съм го казвал: Втора употреба си я имаш на колата!
Със сигурност е от помпата, дето е горе на педала. Другото, долу, е работен цилиндър. Ако съм на твоят майстор, ще ти сменя всичко - помпа, цилиндър, маркуч, та утре да не му виснеш пак на главата. Дано да прочете писането ти за него, та да те има на ум!
Със сигурност е от помпата, дето е горе на педала. Другото, долу, е работен цилиндър. Ако съм на твоят майстор, ще ти сменя всичко - помпа, цилиндър, маркуч, та утре да не му виснеш пак на главата. Дано да прочете писането ти за него, та да те има на ум!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с педала на съединителя Пасат 92'
muns61 написа:...Дано да прочете писането ти за него, та да те има на ум!

Ей , няма да казвате , сега видях че колегата ми бил градски , че и адаш

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта