Днес сменихме разпределителния вал на RPто с такъв от 2Е.
Бутнахме и малко аванса напред обаче на магистралата колата не можа да вдигне повече от 140км на бензин това.С клизма.
Иначе до 100 евала по-пъргава стана.Обаче от 100 нагоре..
Въпросът ми е влияе ли се маклсималната скорост на колата от бутане на аванса.
Малко тъпо ми се струва вал с повече градуси да даде по-лош резултат?.Ако има вещи да разправят.
След смяна на разпределителен вал.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: След смяна на разпределителен вал.
Здр колега аз също съм със вал от 2Е колата ми е Г3 1.6-101АЕК,но не съм давал аванс колата си върви без проблеми и промяната е огромна,ако оправиш аванса който си дал може и да се оправи.Успех 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След смяна на разпределителен вал.
Аз съм с вал от 2Е на 1.8 АБС и предварението и е променено от 6 на 10 градуса,заради газта.Пасат-а на газ си лепи 200км/ч по магистрала (равно,а не по нанадолнище с попътен вятър).Като сравнение - преди максималната му скорост е била 205км/ч по равно.
Вероятно не сте зацепили добре ремъка или сте прекалили с предварението.При мен с около 12-13 градуса ставаше мъка и на 160-170 започваше да се поти и да не иска да набира повече...

Вероятно не сте зацепили добре ремъка или сте прекалили с предварението.При мен с около 12-13 градуса ставаше мъка и на 160-170 започваше да се поти и да не иска да набира повече...

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
zfa159 написа:Аз съм с вал от 2Е на 1.8 АБС и предварението и е променено от 6 на 10 градуса,заради газта.Пасат-а на газ си лепи 200км/ч по магистрала (равно,а не по нанадолнище с попътен вятър).Като сравнение - преди максималната му скорост е била 205км/ч по равно.
Вероятно не сте зацепили добре ремъка или сте прекалили с предварението.При мен с около 12-13 градуса ставаше мъка и на 160-170 започваше да се поти и да не иска да набира повече...
Бе уж майстор я прави,за ремъка ще я пробвам със стария аванс ма мноу спъната става.Па и ти си с по-голяма степен на сгъстяване,не като мене разредена направо за турбо

При мене е с аванс процецор.Интересното е че на газ дигна към 170,е слек наклон де.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След смяна на разпределителен вал.
Оооо,с това да беше започнал.Странно но аз с новия вал и адванс процесора имах сериозни проблеми....катерех Вакарел с 60....никаква мощност,огромен разход на гориво... Разкарах процесора (AEB DIS 92 беше) и противно на всякаква логика Пасат-а излетя,с фиксирано предварение първо на 12,после на 11,сега на 10 градуса (най-добре се държи на 9.5-10 градуса).


- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
това за вървене на газ ли ми говориш,когато си разкарал процесора?
А на бензин как се държи при 9.5-10градуса?
А на бензин как се държи при 9.5-10градуса?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След смяна на разпределителен вал.
Да,за на газ.
При 9.5-10 на бензин се мъчи по малко да задържа оборотите на 2000 (познатия проблем) и падат малко лениво,иначе си върви прилично.Като разход не съм я засичал,понеже карам предимно на газ.

При 9.5-10 на бензин се мъчи по малко да задържа оборотите на 2000 (познатия проблем) и падат малко лениво,иначе си върви прилично.Като разход не съм я засичал,понеже карам предимно на газ.

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
Днес върнах аванса както си беше преди със стария вал и колата се оправи.Усеща се промяна но малка с новия вал към по-добро.
Обаче по-съществено сега се усеща във високите обороти над 4000,а вчера не можеше да отлепи.
Сега с този вал колата набира по-добре след 140к
Абе доволен съм само се появи едно неприятно скрибуцане докато позагрее колата,някъде от ангренажа е ..Когато майстора сменя ремъка цвилеше постоянно.Поотхлаби го малко и спря,сега се чува само когато колата постои и поизстине след запалване особено сутрин.Имаше съмнение че лагерите на паразитния вал са пътници.Гледахме да не опира някъде нещо но..
Предполагам че неможе да е от новия вал,той нали е на черупкови лагери.
Обаче по-съществено сега се усеща във високите обороти над 4000,а вчера не можеше да отлепи.
Сега с този вал колата набира по-добре след 140к
Абе доволен съм само се появи едно неприятно скрибуцане докато позагрее колата,някъде от ангренажа е ..Когато майстора сменя ремъка цвилеше постоянно.Поотхлаби го малко и спря,сега се чува само когато колата постои и поизстине след запалване особено сутрин.Имаше съмнение че лагерите на паразитния вал са пътници.Гледахме да не опира някъде нещо но..
Предполагам че неможе да е от новия вал,той нали е на черупкови лагери.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След смяна на разпределителен вал.
охлаби още малко ангренажа...редовно става така,когато е пренатегнат и когато е пренатегнат с малко,скрибуца понякога,когато е пренатегнат много - постоянно.


- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
Ремъка опира някъде,проверих го, леко като го натисна към мотора и започва да пристъргва някъде долу.Съвсем леко е/няма видими поражения по ремъка/ и се появява когато колата остане за 1час примерно в покой след запалване.
Ще се свалят капаците на ангренажа и ще се търси докато върти без тях,много е неприятно.
Мерси все пакза отговорите колега.Ако всичко се оправи и не ми писне да върна стария вал,ще се сменя изпускателния колектор по-нататък.
Ще се свалят капаците на ангренажа и ще се търси докато върти без тях,много е неприятно.
Мерси все пакза отговорите колега.Ако всичко се оправи и не ми писне да върна стария вал,ще се сменя изпускателния колектор по-нататък.

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
Всичко вече е ток и жици.Остана да си донастроя колата с делкото,така че да ми хареса вървежа,и все пак сигурно ще пробвам как е на заводски аванс.
Следва смяна на изпускателния колектор и двуцевката,кой знае кога
.
Следва смяна на изпускателния колектор и двуцевката,кой знае кога

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
Колата я докарахме на заводски аванс-пълна трагедия-мудна и се мъчи да гасне при първо палене.Изтраях я само няколко часа.
Сега е с аванс около 1мм обратно на часовниковата стрелка.Сега вече е друга ралта нищо общо в динамиката спрямо предния аванс.
Извод: На заводски аванс колата върви нанайси
майката му е да си я докараш на вскус и цвят
.Ако обаче се увлечеш много с аванса ще се чудите що спира да набира колата след 120.
Сега е с аванс около 1мм обратно на часовниковата стрелка.Сега вече е друга ралта нищо общо в динамиката спрямо предния аванс.
Извод: На заводски аванс колата върви нанайси

майката му е да си я докараш на вскус и цвят

Re: След смяна на разпределителен вал.
Здравеите,можели да помоля за малко повече инфо какво точно се постига със смяната на вала?Понеже моята каляска ми се струва доста тромава и си мисля дали по някакъв начин може да живне.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на разпределителен вал.
Малко по-приятна става за каране колата.Спорно е дали се вдига въобще мощността, да се вдигне най-много 2-3кс.Обаче...си иска настройка с делкото да нацелиш къде върви най-добре иначе по-спъната от преди ще ти се стори.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: След смяна на разпределителен вал.
А сигурни ли сте че промяната е само от вала
Аз си махнах катализатора и ми бутнаха малко делкото и също стана по приятна за каране
На брат ми му сменихме вала и ефект имаше, но се заиграхме и с предварението. Мисълта ми е дали не е по-добре преди да се смени вала да се бутне леко делкото и да се провери дали е правилно зацепен ремъка, защото се случва при смяната му да се сложи малко напред или малко назад


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта