След смяна на разпределителен вал.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Вто 31 авг 2010 19:35


Днес сменихме разпределителния вал на RPто с такъв от 2Е.
Бутнахме и малко аванса напред обаче на магистралата колата не можа да вдигне повече от 140км на бензин това.С клизма.
Иначе до 100 евала по-пъргава стана.Обаче от 100 нагоре..
Въпросът ми е влияе ли се маклсималната скорост на колата от бутане на аванса.
Малко тъпо ми се струва вал с повече градуси да даде по-лош резултат?.Ако има вещи да разправят.




Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Speedy86 » Вто 31 авг 2010 20:06


Здр колега аз също съм със вал от 2Е колата ми е Г3 1.6-101АЕК,но не съм давал аванс колата си върви без проблеми и промяната е огромна,ако оправиш аванса който си дал може и да се оправи.Успех :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот zfa159 » Вто 31 авг 2010 20:22


Аз съм с вал от 2Е на 1.8 АБС и предварението и е променено от 6 на 10 градуса,заради газта.Пасат-а на газ си лепи 200км/ч по магистрала (равно,а не по нанадолнище с попътен вятър).Като сравнение - преди максималната му скорост е била 205км/ч по равно.
Вероятно не сте зацепили добре ремъка или сте прекалили с предварението.При мен с около 12-13 градуса ставаше мъка и на 160-170 започваше да се поти и да не иска да набира повече...
:beer


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Вто 31 авг 2010 20:31


zfa159 написа:Аз съм с вал от 2Е на 1.8 АБС и предварението и е променено от 6 на 10 градуса,заради газта.Пасат-а на газ си лепи 200км/ч по магистрала (равно,а не по нанадолнище с попътен вятър).Като сравнение - преди максималната му скорост е била 205км/ч по равно.
Вероятно не сте зацепили добре ремъка или сте прекалили с предварението.При мен с около 12-13 градуса ставаше мъка и на 160-170 започваше да се поти и да не иска да набира повече...
:beer

Бе уж майстор я прави,за ремъка ще я пробвам със стария аванс ма мноу спъната става.Па и ти си с по-голяма степен на сгъстяване,не като мене разредена направо за турбо :Mr Green Fun
При мене е с аванс процецор.Интересното е че на газ дигна към 170,е слек наклон де.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот zfa159 » Вто 31 авг 2010 23:00


Оооо,с това да беше започнал.Странно но аз с новия вал и адванс процесора имах сериозни проблеми....катерех Вакарел с 60....никаква мощност,огромен разход на гориво... Разкарах процесора (AEB DIS 92 беше) и противно на всякаква логика Пасат-а излетя,с фиксирано предварение първо на 12,после на 11,сега на 10 градуса (най-добре се държи на 9.5-10 градуса).
:beer


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Сря 01 сеп 2010 6:23


това за вървене на газ ли ми говориш,когато си разкарал процесора?
А на бензин как се държи при 9.5-10градуса?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот zfa159 » Сря 01 сеп 2010 19:22


Да,за на газ.
При 9.5-10 на бензин се мъчи по малко да задържа оборотите на 2000 (познатия проблем) и падат малко лениво,иначе си върви прилично.Като разход не съм я засичал,понеже карам предимно на газ.
:beer


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Чет 02 сеп 2010 16:23


Днес върнах аванса както си беше преди със стария вал и колата се оправи.Усеща се промяна но малка с новия вал към по-добро.
Обаче по-съществено сега се усеща във високите обороти над 4000,а вчера не можеше да отлепи.
Сега с този вал колата набира по-добре след 140к
Абе доволен съм само се появи едно неприятно скрибуцане докато позагрее колата,някъде от ангренажа е ..Когато майстора сменя ремъка цвилеше постоянно.Поотхлаби го малко и спря,сега се чува само когато колата постои и поизстине след запалване особено сутрин.Имаше съмнение че лагерите на паразитния вал са пътници.Гледахме да не опира някъде нещо но..
Предполагам че неможе да е от новия вал,той нали е на черупкови лагери.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот zfa159 » Пет 03 сеп 2010 19:22


охлаби още малко ангренажа...редовно става така,когато е пренатегнат и когато е пренатегнат с малко,скрибуца понякога,когато е пренатегнат много - постоянно.
:beer


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Пет 03 сеп 2010 21:57


Ремъка опира някъде,проверих го, леко като го натисна към мотора и започва да пристъргва някъде долу.Съвсем леко е/няма видими поражения по ремъка/ и се появява когато колата остане за 1час примерно в покой след запалване.
Ще се свалят капаците на ангренажа и ще се търси докато върти без тях,много е неприятно.
Мерси все пакза отговорите колега.Ако всичко се оправи и не ми писне да върна стария вал,ще се сменя изпускателния колектор по-нататък. :beer


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Сря 08 сеп 2010 17:53


Всичко вече е ток и жици.Остана да си донастроя колата с делкото,така че да ми хареса вървежа,и все пак сигурно ще пробвам как е на заводски аванс.
Следва смяна на изпускателния колектор и двуцевката,кой знае кога :? .


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Пет 10 сеп 2010 22:05


Колата я докарахме на заводски аванс-пълна трагедия-мудна и се мъчи да гасне при първо палене.Изтраях я само няколко часа.
Сега е с аванс около 1мм обратно на часовниковата стрелка.Сега вече е друга ралта нищо общо в динамиката спрямо предния аванс.
Извод: На заводски аванс колата върви нанайси :banghead:
майката му е да си я докараш на вскус и цвят :Mr Green Fun.Ако обаче се увлечеш много с аванса ще се чудите що спира да набира колата след 120.


РАДОб
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 29 авг 2009 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Баня

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот РАДОб » Съб 11 сеп 2010 15:19


Здравеите,можели да помоля за малко повече инфо какво точно се постига със смяната на вала?Понеже моята каляска ми се струва доста тромава и си мисля дали по някакъв начин може да живне.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Danny boy » Нед 12 сеп 2010 6:06


Малко по-приятна става за каране колата.Спорно е дали се вдига въобще мощността, да се вдигне най-много 2-3кс.Обаче...си иска настройка с делкото да нацелиш къде върви най-добре иначе по-спъната от преди ще ти се стори.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: След смяна на разпределителен вал.

Мнениеот Winner25 » Нед 12 сеп 2010 11:36


А сигурни ли сте че промяната е само от вала :roll: Аз си махнах катализатора и ми бутнаха малко делкото и също стана по приятна за каране :) На брат ми му сменихме вала и ефект имаше, но се заиграхме и с предварението. Мисълта ми е дали не е по-добре преди да се смени вала да се бутне леко делкото и да се провери дали е правилно зацепен ремъка, защото се случва при смяната му да се сложи малко напред или малко назад



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта