Dimitar+ написа:Какво ще рече "таралеж в гащите" ? Какви проблеми мога да имам ?
1.Нови маркучи и връзки - вероятност от изтичане на бензин от снадките.
2.Нови кабели, ключове, релета, предпазители -вероятност от неправилно свързване, повреждане, забравяне във включено състояние,късо съединение.
3. Неизвестно налягане на помпата - ако е много по-високо, а то вероятно е, вероятност даже от спукване на маркучите, ако не са подбрани за необходимото налягане, а са подобни на досега използваните, не е ясно как ще реагира клапана на карбуратора при по-високо налягане( дали ще затваря)-увеличен разход на бензин.
4. Не е много сигурно, че помпата ще засмуква бензин от резервоара при голямото разстояние до него, ако наистина я поставиш в двигателния отсек. На някои автомобили с външна помпа се поставя и подкачваща помпа в резервуара, както и бензинов акумулатор.
"Нещата трябва да са възможно най-опростени, но не и прости." - казва Айнщайн. Ти обаче си решил да усложниш нещата, за да си спасиш стария акумулатор. "Таралеж в гащите" ще рече, казано по друг начин, " Вместо да изпишеш вежди, да не извадиш очи".