автоматичния смукач ли е виновен?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Crunk_Style
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

автоматичния смукач ли е виновен?

Мнениеот Crunk_Style » Пет 01 сеп 2006 17:41


задържа на 2000 оборота и не пада тря да спирам на скорост за да сваля оборотите и от това ми дига разхода не ми харесва и ако някои може да кайе от какво е и как да го оправя 6те бъда мн благодарен аз лично мисля че е от смукача и тая клапа задържа нешто а и скоро сложих газ ама тва си го правише и преди де :cry:
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 01 сеп 2006 19:10


кажи поне какъв е мотора!
Колата я открих че е пасат, ама тъкмо да позная двигателя и на кристалната сфера и паднаха батериите.

Колкото повече информация даваш, толкова по-голям е шанса някой да помогне с решението на проблема.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 02 сеп 2006 15:01


при пасата на бащата на приятелката ми така се получи като сложихме газ - 1.8МИ ABS


SHERO
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ГОРНА ОРЯХОВИЦА

Мнениеот SHERO » Нед 03 сеп 2006 17:04


Извади + клема на акум. за 10-15 мин. и пиши дали има промяна.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 03 сеп 2006 17:18


Извади + клема на акум. за 10-15 мин. и пиши дали има промяна.

Колега, изглежда ти си с по голяма кристална топка от другия ( може би са ти две даже ;) ) щом се опитваш да се ебаваш с "компота ааа компутара " на човека без даже да е казал има ли такъв...значи досега топките казаха че е пасат с ecu.....давайте нататък.... :lol: 8) :lol:


Jivko73
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Jivko73 » Нед 10 сеп 2006 22:26


Колега и при мен е така-PASSAT B4 1.8mi-AAM.Не става нито с +,нито с - .Вече 3пъти ходя на реглаж на газовата.Рових и в търсачката,но не открих нищо.Ако намериш решение-сподели.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 11 сеп 2006 9:18


Имах подобен проблем. Смених стъпковото моторче за празния ход и нещата приключиха. Засега... :wink: mhihi


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12108
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 11 сеп 2006 21:48


Здравейте!
При мен проблема е подобен, само че двигателя не държи постоянно високи обороти, а ги мени.Нямам обортомер, но на слух се форсира до към 2000 оборота и веднага пада почти до гаснене, но не гасне.Този проблем го има някъде до към 70 градуса.Смених по препоръка температурния датчик от който компютъра взима информация, но проблема остана.
Ходих в сервиз първо Мото пфое, след това Бош сервиз и в двата казват, че колата няма проблеми.На газ анализатора показва, че ламбдата работи, дебитомера също, температурния датчик показва правилни стойности, човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои.
Последно днес ми споменаха, че е възможно да се бъзика автомотичния смукач и да съм му извадел кабелите и щял да се оправи.
Колата е Пасат 1989 г. с двигател 1,8 пълен инжекцион - 79 киловата.
Няма и никога не е слагана газова уредба.
Моля помагайте и предварително благодаря за отговорите!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 12 сеп 2006 8:49


К.Одаджийски написа:..., човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои....

Колега, според мен все-пак си е това моторче! Аз съ с 2Е мотор, но скоро, като си ръчках за кеф, си го откачих да видя дали ще загасне и почна точно по този начин да се държи! Ако ми беше по-студенка колата (току-що запалена) щеше и да изгасне, мисля.
Я просто за проба го откачи и виж ще има ли промяна. За сега недей бара смукача


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Вто 12 сеп 2006 17:11


Няма да казвам, че и при мен го има същия проблем, та се заинтригувах... коя букса да издърпам, за да изолирам стъпковото моторча, за да видя как ще си промени поведението? ... и нали няма опасност да избуша нещо?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12108
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 12 сеп 2006 17:50


radotom написа:
К.Одаджийски написа:..., човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои....

Колега, според мен все-пак си е това моторче! Аз съ с 2Е мотор, но скоро, като си ръчках за кеф, си го откачих да видя дали ще загасне и почна точно по този начин да се държи! Ако ми беше по-студенка колата (току-що запалена) щеше и да изгасне, мисля.
Я просто за проба го откачи и виж ще има ли промяна. За сега недей бара смукача


Ами ще пробвам стъпковото моторче да го откача, но човека в сервиза каза че не е проблемно.Пак ще пиша.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 12 сеп 2006 22:43


Ами аз имах проблем навремето с дюзата за студено палене. Самата дюза си я проверих, че работи перфектно, даваше си и правилния конус.. въобще.. 6 от всякъде! Набутах се от Юнитрейд 56 лева за термодатчик, оказа се, че и той си ми е наред. Накрая набедих компа. Така се и оказа! Спукана спойка и дюзата просто не получаваше сигнал!
Така, че освен самото моторче, като го разкачиш от куплунга, ще придобиеш представа и дали се управлява.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 13 сеп 2006 7:55


Колега, провери си:

1. Ъгъла на запалване
2. Графитната плочка която управлява дроселната клапа - ако е "тръгнала да си ходи", трябва да се разхлаби и да се завърти/мръдне лекичко ( с милиметри ). Хубаво е да си закачен на комп и в това време да се следят разни параметри - на дросела, обороти и др
3. Термодатчик


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12108
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 18 сеп 2006 14:38


Приятели след като откачих клемата на въпросното стъпково моторче двигателя направо заспа.Е оборотите са малко по - ниски, но не е фатално.Може да се кара докато го сменя.
Единствения проблем е че при студен двигател на ниски обороти гасне, но става въпрос за сутринно време.Побръмча си обаче 1 или 2 минути на място и после нямам проблем.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: автоматичния смукач ли е виновен?

Мнениеот passi1 » Пон 18 сеп 2006 14:51


Crunk_Style написа:задържа на 2000 оборота и не пада
И аз имах подобен проблем. При мен заяждаше жилото на газта. Оказа се, че трябва да се смаже малко една ос на моноинжекцията дето лагерува жилото т.е. около нея се върти механизма за подаване на газ. И понеже заяждаше и след натискането на педала желото не се връщаше само. Огледайте се дали на вашите каляски не се получава нещо такова.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта