mod edit: vaskoto1
автоматичния смукач ли е виновен?
- Crunk_Style
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 05 юли 2006 16:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
автоматичния смукач ли е виновен?
задържа на 2000 оборота и не пада тря да спирам на скорост за да сваля оборотите и от това ми дига разхода не ми харесва и ако някои може да кайе от какво е и как да го оправя 6те бъда мн благодарен аз лично мисля че е от смукача и тая клапа задържа нешто а и скоро сложих газ ама тва си го правише и преди де
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Извади + клема на акум. за 10-15 мин. и пиши дали има промяна.
Колега, изглежда ти си с по голяма кристална топка от другия ( може би са ти две даже
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12166
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Здравейте!
При мен проблема е подобен, само че двигателя не държи постоянно високи обороти, а ги мени.Нямам обортомер, но на слух се форсира до към 2000 оборота и веднага пада почти до гаснене, но не гасне.Този проблем го има някъде до към 70 градуса.Смених по препоръка температурния датчик от който компютъра взима информация, но проблема остана.
Ходих в сервиз първо Мото пфое, след това Бош сервиз и в двата казват, че колата няма проблеми.На газ анализатора показва, че ламбдата работи, дебитомера също, температурния датчик показва правилни стойности, човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои.
Последно днес ми споменаха, че е възможно да се бъзика автомотичния смукач и да съм му извадел кабелите и щял да се оправи.
Колата е Пасат 1989 г. с двигател 1,8 пълен инжекцион - 79 киловата.
Няма и никога не е слагана газова уредба.
Моля помагайте и предварително благодаря за отговорите!
При мен проблема е подобен, само че двигателя не държи постоянно високи обороти, а ги мени.Нямам обортомер, но на слух се форсира до към 2000 оборота и веднага пада почти до гаснене, но не гасне.Този проблем го има някъде до към 70 градуса.Смених по препоръка температурния датчик от който компютъра взима информация, но проблема остана.
Ходих в сервиз първо Мото пфое, след това Бош сервиз и в двата казват, че колата няма проблеми.На газ анализатора показва, че ламбдата работи, дебитомера също, температурния датчик показва правилни стойности, човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои.
Последно днес ми споменаха, че е възможно да се бъзика автомотичния смукач и да съм му извадел кабелите и щял да се оправи.
Колата е Пасат 1989 г. с двигател 1,8 пълен инжекцион - 79 киловата.
Няма и никога не е слагана газова уредба.
Моля помагайте и предварително благодаря за отговорите!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
К.Одаджийски написа:..., човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои....
Колега, според мен все-пак си е това моторче! Аз съ с 2Е мотор, но скоро, като си ръчках за кеф, си го откачих да видя дали ще загасне и почна точно по този начин да се държи! Ако ми беше по-студенка колата (току-що запалена) щеше и да изгасне, мисля.
Я просто за проба го откачи и виж ще има ли промяна. За сега недей бара смукача
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12166
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
radotom написа:К.Одаджийски написа:..., човека почисти моторчето за празен ход, но проблема си стои....
Колега, според мен все-пак си е това моторче! Аз съ с 2Е мотор, но скоро, като си ръчках за кеф, си го откачих да видя дали ще загасне и почна точно по този начин да се държи! Ако ми беше по-студенка колата (току-що запалена) щеше и да изгасне, мисля.
Я просто за проба го откачи и виж ще има ли промяна. За сега недей бара смукача
Ами ще пробвам стъпковото моторче да го откача, но човека в сервиза каза че не е проблемно.Пак ще пиша.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами аз имах проблем навремето с дюзата за студено палене. Самата дюза си я проверих, че работи перфектно, даваше си и правилния конус.. въобще.. 6 от всякъде! Набутах се от Юнитрейд 56 лева за термодатчик, оказа се, че и той си ми е наред. Накрая набедих компа. Така се и оказа! Спукана спойка и дюзата просто не получаваше сигнал!
Така, че освен самото моторче, като го разкачиш от куплунга, ще придобиеш представа и дали се управлява.
Така, че освен самото моторче, като го разкачиш от куплунга, ще придобиеш представа и дали се управлява.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Колега, провери си:
1. Ъгъла на запалване
2. Графитната плочка която управлява дроселната клапа - ако е "тръгнала да си ходи", трябва да се разхлаби и да се завърти/мръдне лекичко ( с милиметри ). Хубаво е да си закачен на комп и в това време да се следят разни параметри - на дросела, обороти и др
3. Термодатчик
1. Ъгъла на запалване
2. Графитната плочка която управлява дроселната клапа - ако е "тръгнала да си ходи", трябва да се разхлаби и да се завърти/мръдне лекичко ( с милиметри ). Хубаво е да си закачен на комп и в това време да се следят разни параметри - на дросела, обороти и др
3. Термодатчик
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12166
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Приятели след като откачих клемата на въпросното стъпково моторче двигателя направо заспа.Е оборотите са малко по - ниски, но не е фатално.Може да се кара докато го сменя.
Единствения проблем е че при студен двигател на ниски обороти гасне, но става въпрос за сутринно време.Побръмча си обаче 1 или 2 минути на място и после нямам проблем.
Единствения проблем е че при студен двигател на ниски обороти гасне, но става въпрос за сутринно време.Побръмча си обаче 1 или 2 минути на място и после нямам проблем.
Re: автоматичния смукач ли е виновен?
И аз имах подобен проблем. При мен заяждаше жилото на газта. Оказа се, че трябва да се смаже малко една ос на моноинжекцията дето лагерува жилото т.е. около нея се върти механизма за подаване на газ. И понеже заяждаше и след натискането на педала желото не се връщаше само. Огледайте се дали на вашите каляски не се получава нещо такова.Crunk_Style написа:задържа на 2000 оборота и не пада
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта
