Проблем с парното на Пасат Б3
Проблем с парното на Пасат Б3
Не видях някъде дискотиран моя проблем и реших да пиша тук. Става въпрос за посоките на обдухване на вентилатора на парното , посоките от ръкохватката не отговарят на показаните функции и при която и да е посока не духа отдолу в краката , което е много неприятно при положение , че пасата има добро парно. Не духа нито отпреде нито отзаде а отгоре си духа нормално помогнете.
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
топло/студено
при мен мойе ли да е усхенце оак за топло студено, или не затжаръа нъакакжа клапа до краъ на топлото, като затжоръа на студено да духа духа топло, ама слабо, много слабо, като дам на топло си духа топло както си трябва.лосхото е и като съм изклъуцхил жсицхко и жентилатор на 0 и средното на синъото пак си има топло-ресхетките са жсе топли.мойе ли да не уплатнъажа добре това цхудо и ако има нъакоъ схема кое как се намира да пусне тук .поздрави на всички
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: топло/студено
Aylan написа:при мен мойе ли да е усхенце оак за топло студено, или не затжаръа нъакакжа клапа до краъ на топлото, като затжоръа на студено да духа духа топло, ама слабо, много слабо, като дам на топло си духа топло както си трябва.лосхото е и като съм изклъуцхил жсицхко и жентилатор на 0 и средното на синъото пак си има топло-ресхетките са жсе топли.мойе ли да не уплатнъажа добре това цхудо и ако има нъакоъ схема кое как се намира да пусне тук .поздрави на всички
Кък, кък...
Нисшто ни вдяам!


- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
kiril_p написа:Както ти каза бат' Васко - строшен държач на кожуха на жилото. Разглабяш централната конзола, вадиш панела на който са закрепени врътките и жилата и ще видиш. Аз го имах абсолютно същия проблем. Вързах кожуха на въпросното жило с една тел за здраво жило и засега функционира нормално.
На мен не ми стана ясно обаче, искаш да кажеш че си сменил жилото или просто си възстановил връзката която изпълнява въпросния кожух?
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
врътките
Проблема ми е в средната врътка/като я оставя на студено пак се усещта топло/ може ли да е ушенце само, или не затваря някаква клапа до края. Като затворя на студено духа топло, ама слабо, много слабо, като дам на топло си духа топло-жега яко, както си трябва.и като съм изключил всичко и вентилатор на 0 и средното на синъото пак си има топло-решетките са все топли.може ли да не уплътнява добре това чудо и ако има някой схема кое как се намира да пусне тук .
Ако щете вярвайте неможах да разбера какво съм написал
айде чакам отговори че умирам от жега у колата
ако препоръчате читав майстор на парно давайте го, че ми писна от пишман майстори




Ако щете вярвайте неможах да разбера какво съм написал

айде чакам отговори че умирам от жега у колата
ако препоръчате читав майстор на парно давайте го, че ми писна от пишман майстори

- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дунапрени
Излизаха до скоро дунапрени, но явно вече няма
Ваското както обикновено знае всичко за тази кола. 


- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
здравейте аз тая седмица се мъчих общо взето с всичко като се почне от централната конзола до най дребните работи но работата ми заспа
Относно панела на който се намират ключовете за парното ушите в/у които се държат кожусите на жилата са чупливи понеже металната скобичка която държи кожуха държи ухото постоянно под напрежение и може при яко друсване,минаване през голяма дупка да даде фира.Та според мен най добре е ново панелче с копчетата нявсякъде по Симеон ми разправяха някви ненормални цени аз си го зех от Италианеца за 20 ЛЕВА барабар с светловодите измих го после внимателно жилата се закачат за палчетата като внимавате кое жило на кое палче е и накрая внимателно с умерена сила се притиска със скобичката за ушето докато щтракне.Не натискайте много за да не се счупят ушите!Интересното е че при мене бяха счупени 3 ушета и посоките на парното пак си работеха.
Успех на тези които се захващат и трябва да имате нерви че е пипкаво
А ето ви и преградите как съм си ги направил с нов дунапрен понеже е нормално за 13-14 години да изгние оригиналния ето две бързи снимчета с телефончето
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/Foto_0182.jpg
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/Foto_0183.jpg
ОГРОМНИ снимки mod edit: vaskoto1

Успех на тези които се захващат и трябва да имате нерви че е пипкаво

А ето ви и преградите как съм си ги направил с нов дунапрен понеже е нормално за 13-14 години да изгние оригиналния ето две бързи снимчета с телефончето

http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/Foto_0182.jpg
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/Foto_0183.jpg
ОГРОМНИ снимки mod edit: vaskoto1
- pyrpyl
- Мнения: 83
- Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Stenly написа:здравейте аз тая седмица се мъчих общо взето с всичко като се почне от централната конзола до най дребните работи но работата ми заспаОтносно панела на който се намират ключовете за парното ушите в/у които се държат кожусите на жилата са чупливи понеже металната скобичка която държи кожуха държи ухото постоянно под напрежение и може при яко друсване,минаване през голяма дупка да даде фира.Та според мен най добре е ново панелче с копчетата нявсякъде по Симеон ми разправяха някви ненормални цени аз си го зех от Италианеца за 20 ЛЕВА барабар с светловодите измих го после внимателно жилата се закачат за палчетата като внимавате кое жило на кое палче е и накрая внимателно с умерена сила се притиска със скобичката за ушето докато щтракне.Не натискайте много за да не се счупят ушите!Интересното е че при мене бяха счупени 3 ушета и посоките на парното пак си работеха.
Успех на тези които се захващат и трябва да имате нерви че е пипкаво
Колега, можеш ли да ми вземеш едно такова и на мен - имам ходене към София в четвъртък, а хабер си нямам къде е този Италианец. Ще се срещнем някъде в центъра и ще почерпя по случая.... 10ххх предварително. Пасата е РВ-1991г. разбира се без климатик.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта