Проблем с парното на Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VWGL
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Проблем с парното на Пасат Б3

Мнениеот VWGL » Пон 10 юли 2006 10:01


Не видях някъде дискотиран моя проблем и реших да пиша тук. Става въпрос за посоките на обдухване на вентилатора на парното , посоките от ръкохватката не отговарят на показаните функции и при която и да е посока не духа отдолу в краката , което е много неприятно при положение , че пасата има добро парно. Не духа нито отпреде нито отзаде а отгоре си духа нормално помогнете.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 10 юли 2006 10:56


жилата. и по точно-строшено ушенце на конзолата където се държи кожуха. така ти си въртиш врътката но жилото се мести цялото и ефекта е нулев... разглабяй и гледай!


Потребителски аватар
VWGL
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот VWGL » Пон 10 юли 2006 11:17


Ами като въртя се пак сменя посоката на въздуха ама не духа долу.Духа на предното стъкло , отгоре централно и сранично , ляво дясно.Къде точно е проблема и какво трябва да бутна.Да не е там под жабката проблема.


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Пон 10 юли 2006 12:16


Както ти каза бат' Васко - строшен държач на кожуха на жилото. Разглабяш централната конзола, вадиш панела на който са закрепени врътките и жилата и ще видиш. Аз го имах абсолютно същия проблем. Вързах кожуха на въпросното жило с една тел за здраво жило и засега функционира нормално.


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

топло/студено

Мнениеот Aylan » Сря 04 окт 2006 17:39


при мен мойе ли да е усхенце оак за топло студено, или не затжаръа нъакакжа клапа до краъ на топлото, като затжоръа на студено да духа духа топло, ама слабо, много слабо, като дам на топло си духа топло както си трябва.лосхото е и като съм изклъуцхил жсицхко и жентилатор на 0 и средното на синъото пак си има топло-ресхетките са жсе топли.мойе ли да не уплатнъажа добре това цхудо и ако има нъакоъ схема кое как се намира да пусне тук .поздрави на всички


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: топло/студено

Мнениеот radotom » Сря 04 окт 2006 18:03


Aylan написа:при мен мойе ли да е усхенце оак за топло студено, или не затжаръа нъакакжа клапа до краъ на топлото, като затжоръа на студено да духа духа топло, ама слабо, много слабо, като дам на топло си духа топло както си трябва.лосхото е и като съм изклъуцхил жсицхко и жентилатор на 0 и средното на синъото пак си има топло-ресхетките са жсе топли.мойе ли да не уплатнъажа добре това цхудо и ако има нъакоъ схема кое как се намира да пусне тук .поздрави на всички

Кък, кък...
Нисшто ни вдяам! :roll: :shock


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Сря 04 окт 2006 18:14


kiril_p написа:Както ти каза бат' Васко - строшен държач на кожуха на жилото. Разглабяш централната конзола, вадиш панела на който са закрепени врътките и жилата и ще видиш. Аз го имах абсолютно същия проблем. Вързах кожуха на въпросното жило с една тел за здраво жило и засега функционира нормално.


На мен не ми стана ясно обаче, искаш да кажеш че си сменил жилото или просто си възстановил връзката която изпълнява въпросния кожух?


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

врътките

Мнениеот Aylan » Сря 04 окт 2006 22:25


Проблема ми е в средната врътка/като я оставя на студено пак се усещта топло/ може ли да е ушенце само, или не затваря някаква клапа до края. Като затворя на студено духа топло, ама слабо, много слабо, като дам на топло си духа топло-жега яко, както си трябва.и като съм изключил всичко и вентилатор на 0 и средното на синъото пак си има топло-решетките са все топли.може ли да не уплътнява добре това чудо и ако има някой схема кое как се намира да пусне тук .

:D :oops: :idea: :!:
Ако щете вярвайте неможах да разбера какво съм написал :)
айде чакам отговори че умирам от жега у колата
ако препоръчате читав майстор на парно давайте го, че ми писна от пишман майстори :evil:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 окт 2006 8:13


клапите са ти изфучели-демек дунапрена който ги облича се е разкапал. фръка ли ти дунапренчета понякога като пуснеш по силно духалката?
тва се разглабя всичко и се преобличат клапите и заспива.


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Дунапрени

Мнениеот Aylan » Чет 05 окт 2006 20:09


Излизаха до скоро дунапрени, но явно вече няма :) Ваското както обикновено знае всичко за тази кола. :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 06 окт 2006 22:50


здравейте аз тая седмица се мъчих общо взето с всичко като се почне от централната конзола до най дребните работи но работата ми заспа :) Относно панела на който се намират ключовете за парното ушите в/у които се държат кожусите на жилата са чупливи понеже металната скобичка която държи кожуха държи ухото постоянно под напрежение и може при яко друсване,минаване през голяма дупка да даде фира.Та според мен най добре е ново панелче с копчетата нявсякъде по Симеон ми разправяха някви ненормални цени аз си го зех от Италианеца за 20 ЛЕВА барабар с светловодите измих го после внимателно жилата се закачат за палчетата като внимавате кое жило на кое палче е и накрая внимателно с умерена сила се притиска със скобичката за ушето докато щтракне.Не натискайте много за да не се счупят ушите!Интересното е че при мене бяха счупени 3 ушета и посоките на парното пак си работеха.
Успех на тези които се захващат и трябва да имате нерви че е пипкаво :)
А ето ви и преградите как съм си ги направил с нов дунапрен понеже е нормално за 13-14 години да изгние оригиналния ето две бързи снимчета с телефончето :)
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/Foto_0182.jpg
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/Foto_0183.jpg
ОГРОМНИ снимки mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Съб 07 окт 2006 17:04


Stenly написа:здравейте аз тая седмица се мъчих общо взето с всичко като се почне от централната конзола до най дребните работи но работата ми заспа :) Относно панела на който се намират ключовете за парното ушите в/у които се държат кожусите на жилата са чупливи понеже металната скобичка която държи кожуха държи ухото постоянно под напрежение и може при яко друсване,минаване през голяма дупка да даде фира.Та според мен най добре е ново панелче с копчетата нявсякъде по Симеон ми разправяха някви ненормални цени аз си го зех от Италианеца за 20 ЛЕВА барабар с светловодите измих го после внимателно жилата се закачат за палчетата като внимавате кое жило на кое палче е и накрая внимателно с умерена сила се притиска със скобичката за ушето докато щтракне.Не натискайте много за да не се счупят ушите!Интересното е че при мене бяха счупени 3 ушета и посоките на парното пак си работеха.
Успех на тези които се захващат и трябва да имате нерви че е пипкаво :)

Колега, можеш ли да ми вземеш едно такова и на мен - имам ходене към София в четвъртък, а хабер си нямам къде е този Италианец. Ще се срещнем някъде в центъра и ще почерпя по случая.... 10ххх предварително. Пасата е РВ-1991г. разбира се без климатик.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 07 окт 2006 22:03


почти всеки ден минавам през въпросния Италианец ще проверявам колега :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта