Здравейте!
На родителите ми им трябваше колата за дестинация 35 км. Уредиха се. Звънят ми, педала на съединителя изведнъж "пропаднал". При работещ двигател, за щастие със скорост не повече от 20 км/час /тъкмо щели да спират/. След много ??? и от двете страни - общо взето нелогични въпроси и толкова отговори-затваряме телефоните. След малко звънят - "стана твърд -не се натиска"/преди това с ръка са го дръпнали догоре/. Лека -полека се прибират на 1-ва /най-големия късмет след ниската скорост, на която се е случил инцидента, е че са били на 3 км от вкъщи/.
Днес го почвам и прилагам снимков материал на долната помпа. На горната ще Й сменя гумичките/ако се сменят и двете/ и маркучето от казанчето до нея, защото беше сцепено. А долната след тези поражения предполагам е за цялостна замяна. Движение в нея никакво при усилие приложено отвън -навътре. Вътре в ск.кутия с напипване установявам наличието на предполагам някакъв направляващ конус, но с отвор струва ми се доста голям относно диаметъра на буталцето.
Съветите са добре дошли!
Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Re: Тотал твърд педал на съединителя + екстри на В3 RP
Благодаря за схемата!
Ориентирам се, но при тези поражения върху буталцето допускате ли, че ще се размина само с помпа?
Лека!
Ориентирам се, но при тези поражения върху буталцето допускате ли, че ще се размина само с помпа?
Лека!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Тотал твърд педал на съединителя + екстри на В3 RP
Долната помпа може да е само следствие! Може да има проблем по самият съединител:скъсана вилка,счупени пластини по притискателя ....От снимката се вижда,че е изкривено буталцето!
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Честито ще вадиш кутия
На вилката там където лежи щифта между нея и буталото,не трябва да има отвор.Там нормално има малка вдлъбнатина,колкото да не се изплъзва щифта.
Според мен при омекването на педала вилката се е пробила,щифта е влязъл навътре и се е запънал някъде по притискателя затова е крив(видно от снимката).При връщането на педала,пружинката която обира свободния ход е отворила цилиндъра докрай,затова после педала е бил твърд.Лошото е че може да има щети и по притискателя,зависи къде е опрял щифта.

Според мен при омекването на педала вилката се е пробила,щифта е влязъл навътре и се е запънал някъде по притискателя затова е крив(видно от снимката).При връщането на педала,пружинката която обира свободния ход е отворила цилиндъра докрай,затова после педала е бил твърд.Лошото е че може да има щети и по притискателя,зависи къде е опрял щифта.
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Благодаря за споделените мнения!
Като Я сваля ще питам.
Живи и здрави!
Преди два часа успяхме с жената да извадим кутията, като сигурно и два часа след като всички връзки/болтове/ бяха свалени се опитвахме да Я измъкнем /нямам канал
/.Вилката наистина беше пробита. Буталцето само е драло по периферията на диска и външни други бели не виждам, но ми се иска да махна и съединителя да видя дали и той не е за смяна, защото скоро няма да ми се отваря пак. Но болтовете там са от рода на женски торкс и ще трябва да купувам бит за тях, а номера ми е неизвестен. Някой да има спомени какъв е?
Вилката дали се продава нова или да търся втора употреба?
Благодаря за напътствията!
Живи и здрави!
И понеже така и така Я разпилях колата, ще рециклирам и стартера, но да имате идея втулката в скоростната кутия как се сменя?
Като Я сваля ще питам.
Живи и здрави!
Преди два часа успяхме с жената да извадим кутията, като сигурно и два часа след като всички връзки/болтове/ бяха свалени се опитвахме да Я измъкнем /нямам канал

Вилката дали се продава нова или да търся втора употреба?
Благодаря за напътствията!
Живи и здрави!
И понеже така и така Я разпилях колата, ще рециклирам и стартера, но да имате идея втулката в скоростната кутия как се сменя?
Последна промяна от Crank на Нед 06 окт 2013 19:51, променено общо 1 път.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Мисля че и с ключ звезда 10 беше ако не се бъркам за номерацията става перфектно за тези болтове,изпробвал съм го този номер на две коли 

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
И понеже така и така Я разпилях колата, ще рециклирам и стартера, но да имате идея втулката в скоростната кутия как се сменя?
На Джета след като свалих стартера пред блока извадих втулката след като навих болт от джантата, той опря в корпуса на кутията и измъкна втулката. Така стана при мен, при теб може втулката да е с друго фи, но това е вариант не пречи да пробваш

-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Болтчетата на притискателя се отвиват с какъв да е дванадесетостенен ключ 10 . Аз ползвам лула.Втулката на стартера се вади по два начина,с навиване на метчик в нея(с болт не съм пробвал,може и да стане),или внимателно се процепва с малък секач,после излиза сама.Новата втулка се набива с дълъг болт 10мм с навита гайка,колкото като нанижеш втулката да излиза наравно.За монтажа на съединителя си приготви някакво фи 20мм за дорник за феродовия,аз ползвам ПВЦ тръба, 7 8 см стигат.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Болтовете на съеденителя са дванадесетостен 9,аз също ползвам лула и полипропиленова тръба Ф20. 

Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Свалих съединителя, но моля споделете как Ви се вижда феродовия диск!
От свалената скоростна кутия имам намерение да Й сменя маслото, тъй като ще ми е най-лесно към този момент да източа старото напълно. Но трябва ли да Я промивам /с бензин например/ от старото и да напълвам новото, или? Какво масло като спецификация ще ми препоръчате? И с колко горе-долу трябва да се запася?
Живи и здрави!
От свалената скоростна кутия имам намерение да Й сменя маслото, тъй като ще ми е най-лесно към този момент да източа старото напълно. Но трябва ли да Я промивам /с бензин например/ от старото и да напълвам новото, или? Какво масло като спецификация ще ми препоръчате? И с колко горе-долу трябва да се запася?
Живи и здрави!
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Пасат В3 RP твърд педал на съединителя + екстри
Мани ги тези "промивки". Наливай си новото масълце и си свиркай. И най-добре смени съединителя комплект.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта