passat B5 2.8 V6
passat B5 2.8 V6
появи ми се теч на масло от гарнитурите на двигателя. дали ще помогне ако сипя някоя добавка за спиране на течове, лики моли или нещо от тоя род.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: passat B5 2.8 V6
golfgt4 написа:появи ми се теч на масло от гарнитурите на двигателя. дали ще помогне ако сипя някоя добавка за спиране на течове, лики моли или нещо от тоя род.
Не е за препоръчване колелга, ако имаш финансова възможност и време е хубаво да се смени гарнитурата! С тая добавка е временна работа или най-много да повредиш някой маслен път!
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: passat B5 2.8 V6
Само смяна и то с оригинални гарнитури, понеже другите протичат почти веднага!
Re: passat B5 2.8 V6
Проблема за протичането на гарнитурите идва най-често от запушване магистралите за маслените пари.Хубаво като сменяш гарнитурите да направиш една профилактика иначе вероятността пак да протекат е голяма.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: passat B5 2.8 V6
vw20v написа:Проблема за протичането на гарнитурите идва най-често от запушване магистралите за маслените пари.Хубаво като сменяш гарнитурите да направиш една профилактика иначе вероятността пак да протекат е голяма.
Възможно е, колега, но най-вече протичат щото са ментета и профила не пасва както трябва.

Би ли разяснил как точно се прави профилактика на маслените пари на ВР6?
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: passat B5 2.8 V6
yoan4o написа:Би ли разяснил как точно се прави профилактика на маслените пари на ВР6?
Ъм... 2.8 V6 на Пасат Б5 не е ли V6 с 30 клапана, а не VR6?

- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: passat B5 2.8 V6
Точно, този мотор е обновения 12 клапанов добре познат агрегат, монтиран в Ауди 100 Ц4, Ауди А6 Ц4 и Ауди А8 Д1. Монтират го в Ауди А4 Б5 и Пасат Б5, за 5.5 не съм сигурен.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: passat B5 2.8 V6
В случая няма значение кой точно шестцилиндров мотор е!
Аз също съм наясно, че на колегата явно е 204к.с.
Говориме си тука за маслените пари и тяхната профилактика .........
Аз също съм наясно, че на колегата явно е 204к.с.
Говориме си тука за маслените пари и тяхната профилактика .........

Re: passat B5 2.8 V6
142 KW е мотора или 193 к.с. , не е кои знае колко сериозен теча, но ме дразни защото от перките и въздуха го завихря и от долу е с масло. иначе като я спра на място няма да прави петна или локви.
Re: passat B5 2.8 V6
тези дни ще ходя да сменям ролки и ремъци , и ще сменя и гарнитурите, а също и смятам де послушам колегите за да продухат и маслените магистрали. като цяло не се вижда да има много отлагания в двигателя, но като махнат капаците ще стане ясно
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: passat B5 2.8 V6
Ясно,
значи V6 4x4 нали?
значи V6 4x4 нали?

Re: passat B5 2.8 V6
yoan4o написа:В случая няма значение кой точно шестцилиндров мотор е!
Аз също съм наясно, че на колегата явно е 204к.с.
Говориме си тука за маслените пари и тяхната профилактика .........
Гледам си голям разбирач и сложи ВР6 в пасат 5,вместо присъщия му В6

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: passat B5 2.8 V6
vw16v написа:yoan4o написа:
Къде видя някъде да се чудя, че В6 има с-ма за отвеждане на картерните газове?!
Сигурен ли си, че на 1,8Т и на В6 или ВР6 е една и съща системата, щото тука си говориме за В6, а не за 1,8Т, от което явно разбираш!

Re: passat B5 2.8 V6
yoan4o написа:vw16v написа:yoan4o написа:
Къде видя някъде да се чудя, че В6 има с-ма за отвеждане на картерните газове?!
Сигурен ли си, че на 1,8Т и на В6 или ВР6 е една и съща системата, щото тука си говориме за В6, а не за 1,8Т, от което явно разбираш!
Не просто видях,че ти е смешно,че може да се прави профилактика на тази система и ти се струва невероятно,че може да е основна причина за теча от гарнитурата на капака ,та затова те цитирах,не за да се заяждам.Системата няма как да е една и съща както на 1.8 Т,но идеята е същата,ей къде е да видиш за какво иде реч ,кое се запушва и е най-честата причина за течове от гарнитурата на капака на клапаните и при В6. http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=303894 нагледно е показано как се сменя на 2.8 V6 мотора и може да е полезно за най-вече за колегата пуснал темата да си реши проблема .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта