passat B5 2.8 V6

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
golfgt4
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE

passat B5 2.8 V6

Мнениеот golfgt4 » Сря 24 ное 2010 15:44


появи ми се теч на масло от гарнитурите на двигателя. дали ще помогне ако сипя някоя добавка за спиране на течове, лики моли или нещо от тоя род.




Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот my heart iS iCe » Сря 24 ное 2010 15:49


golfgt4 написа:появи ми се теч на масло от гарнитурите на двигателя. дали ще помогне ако сипя някоя добавка за спиране на течове, лики моли или нещо от тоя род.

Не е за препоръчване колелга, ако имаш финансова възможност и време е хубаво да се смени гарнитурата! С тая добавка е временна работа или най-много да повредиш някой маслен път!


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот yoan4o » Сря 24 ное 2010 15:51


Само смяна и то с оригинални гарнитури, понеже другите протичат почти веднага!


vw20v
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот vw20v » Чет 25 ное 2010 10:41


Проблема за протичането на гарнитурите идва най-често от запушване магистралите за маслените пари.Хубаво като сменяш гарнитурите да направиш една профилактика иначе вероятността пак да протекат е голяма.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот yoan4o » Чет 25 ное 2010 11:50


vw20v написа:Проблема за протичането на гарнитурите идва най-често от запушване магистралите за маслените пари.Хубаво като сменяш гарнитурите да направиш една профилактика иначе вероятността пак да протекат е голяма.


Възможно е, колега, но най-вече протичат щото са ментета и профила не пасва както трябва. mhihi

Би ли разяснил как точно се прави профилактика на маслените пари на ВР6?


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот escrime » Чет 25 ное 2010 11:59


yoan4o написа:Би ли разяснил как точно се прави профилактика на маслените пари на ВР6?


Ъм... 2.8 V6 на Пасат Б5 не е ли V6 с 30 клапана, а не VR6? :?:


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот Ivo_Dinkov » Чет 25 ное 2010 12:07


Точно, този мотор е обновения 12 клапанов добре познат агрегат, монтиран в Ауди 100 Ц4, Ауди А6 Ц4 и Ауди А8 Д1. Монтират го в Ауди А4 Б5 и Пасат Б5, за 5.5 не съм сигурен.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот yoan4o » Чет 25 ное 2010 12:40


В случая няма значение кой точно шестцилиндров мотор е!
Аз също съм наясно, че на колегата явно е 204к.с.

Говориме си тука за маслените пари и тяхната профилактика ......... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
golfgt4
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот golfgt4 » Чет 25 ное 2010 13:17


142 KW е мотора или 193 к.с. , не е кои знае колко сериозен теча, но ме дразни защото от перките и въздуха го завихря и от долу е с масло. иначе като я спра на място няма да прави петна или локви.


Потребителски аватар
golfgt4
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот golfgt4 » Чет 25 ное 2010 13:21


тези дни ще ходя да сменям ролки и ремъци , и ще сменя и гарнитурите, а също и смятам де послушам колегите за да продухат и маслените магистрали. като цяло не се вижда да има много отлагания в двигателя, но като махнат капаците ще стане ясно


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот yoan4o » Чет 25 ное 2010 15:27


Ясно,
значи V6 4x4 нали? mhihi


Потребителски аватар
golfgt4
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот golfgt4 » Чет 25 ное 2010 19:05


да 4х4


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот vw16v » Пет 26 ное 2010 10:54


yoan4o написа:В случая няма значение кой точно шестцилиндров мотор е!
Аз също съм наясно, че на колегата явно е 204к.с.

Говориме си тука за маслените пари и тяхната профилактика ......... :Mr Green Fun

Гледам си голям разбирач и сложи ВР6 в пасат 5,вместо присъщия му В6 mhihi .Та кво чудно видя в това,че V6 мотора,както и всеки друг мотор има система за отвеждане на маслените пари,която се запушва в един момент и почват да избиват през гарнитурата на капака на клапаните.На В6 не съм се интересувал точно как е организирана,но примерно на 1.8Т под всмукателния колектор минават едни маркучета с вакумчета,които се позапушват с времето и почва да тече гарнитурата на капака и колкото и да я сменяш,докато не смениш тези джаджи полза няма,може да се поинтересуваш из нета има и нагледно показано за какво иде реч.Та не е излишно ,както каза и колегата,като се сменя гарнитурата на капака да се погледне и как стои въпроса с отвеждането на маслените пари.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот yoan4o » Пет 26 ное 2010 11:15


vw16v написа:
yoan4o написа:


Къде видя някъде да се чудя, че В6 има с-ма за отвеждане на картерните газове?!
Сигурен ли си, че на 1,8Т и на В6 или ВР6 е една и съща системата, щото тука си говориме за В6, а не за 1,8Т, от което явно разбираш! mhihi


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: passat B5 2.8 V6

Мнениеот vw16v » Пет 26 ное 2010 11:58


yoan4o написа:
vw16v написа:
yoan4o написа:


Къде видя някъде да се чудя, че В6 има с-ма за отвеждане на картерните газове?!
Сигурен ли си, че на 1,8Т и на В6 или ВР6 е една и съща системата, щото тука си говориме за В6, а не за 1,8Т, от което явно разбираш! mhihi

Не просто видях,че ти е смешно,че може да се прави профилактика на тази система и ти се струва невероятно,че може да е основна причина за теча от гарнитурата на капака ,та затова те цитирах,не за да се заяждам.Системата няма как да е една и съща както на 1.8 Т,но идеята е същата,ей къде е да видиш за какво иде реч ,кое се запушва и е най-честата причина за течове от гарнитурата на капака на клапаните и при В6. http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=303894 нагледно е показано как се сменя на 2.8 V6 мотора и може да е полезно за най-вече за колегата пуснал темата да си реши проблема .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта