Въпрос за амортесьори
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Въпрос за амортесьори
Когато минавам по неравности колата прожинира малко повече. Минавал съм и с други коли по същия маршрут и забелязах че при тях не се получава така но те са по малки. Това от какво може да се получава. Дали е от амортесьорите или е от тежестта на колата?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
По принцип не трябва да има люлеене нагоре-надолу-нагоре-надолу. Обикновенно при работещи амортисьори разклащането е нагоре-надолу и толкова. Провай на място да натиснеш калника рязко надолу и пускаш - трябва да се върне в начално положение без клатене нагоре-надолу. Ако се люлее колата със сигурност са си заминали амортисьорите. Най-добре на стенд да се тества или поне майстор да хвърли едно око, обикновенно познават дали са ок или не
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
сравнение
С какъв автомобил сравняваш Пасата. Аз след Вектрата усещах по-твърдата возия, но вече свикнах...
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: сравнение
kaloyan22 написа:С какъв автомобил сравняваш Пасата. Аз след Вектрата усещах по-твърдата возия, но вече свикнах...
Сравнявам го с Голф 3 и Фиат уно, като при втория изобщо не можем да говорим за мека возия. Най вероятно ше ида да ми ги проверят за да знам в какво състояние са.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
100% амортесъори. Тежеста на колата няма значение при здрави/ работещи/ амортесъори. Скоро смених задните амортесъори макар че старите не бяха сдали напълно багажа и ефекта е удивителен. Няма никакво пружиниране. Успокоява се веднага задница като мина през легнал полицай или през дупка.
Пружинирането говори само за едно - заминали амортесъори.

Пружинирането говори само за едно - заминали амортесъори.

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Амортисьори - VW Passat
Привет на всички Пасатаджии от Бобсън Пассатов. При оглед, ако се забележи омокране по самия амортисьор и има полепнала прах - то той е здал багажа. Ако амплитудата на постъпателно-възвратните движения на автомобила при принудително залюляване например на предницата е повече от три на брой, то аморт. са до тук. Ходът на разстоянието - от външния контур на "веждата" на калника до протектора на авт. гума, ако е два пръста, то това също е признак за изпуснати амортисьори. При такава ситуация автомобила под действие на центробежните сили в завой, а също и след завой е неустойчив. За нашите пътища тип "Швейцарско сирене" най-подходящи са "BILSTEIN" - газови амортисьори. Смяната на: два предни и два задни + пълен комплект от шокови тампони (4бр.), удърни тампони (4бр.), прахоуловители (4бр.) и биалетки (2бр.) с монтаж ми излезна 700,00 лева с една година гаранция без значение от пробега на автомобила в сервиз "ХЕЕД" 91 на бул."Самболийски" 205 в столицата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта