passat 1.8T 150HP Turbo 2000г нгар в тръбата на колекторните
passat 1.8T 150HP Turbo 2000г нгар в тръбата на колекторните
Здравейте,колеги,весели празници
днес свалях маркуча на въздушния филтър и така до тръбата за колекторните газове,след нея имаше една клапа(нз как се казва)в тази клапа влизаше тази тръба и клапата се включваше в мъркуча на въздушния филтър,и като свалих тази клапа вътре имаше нагар,това дали довежда мисълта за смяна на сегменти или просто с времето малко по малко се е натрупало,и забелязах напоследък колата се наема повече след 3100 оборота,не както преди след 2200-2300 оборота .. какво ще кажете по тази тема

-
BG_POLICE
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: passat 1.8T 150HP Turbo 2000г нгар в тръбата на колекторните
Така както описваш колега това би трябвало да ти е дроселовата клапа! Ако имаш възможност свали я и я почисти от нагара, защото аз веднъж брах ядове с нея и нямах обороти на празен ход
Според мен обаче е нормално след известно време да се натрупва нагар и ако колата си ти работи добре не се вкарвай във филми да правиш някакви ремонти 

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: passat 1.8T 150HP Turbo 2000г нгар в тръбата на колекторните
Човека има в предвид клапана за маслените изпарения, който е преди турбото.
Измий го добре с обезмаслител, подсуши го и го върни обратно. И моя се беше задръстил и го почистих с Меглио.
Измий го добре с обезмаслител, подсуши го и го върни обратно. И моя се беше задръстил и го почистих с Меглио.
Re: passat 1.8T 150HP Turbo 2000г нгар в тръбата на колекторните
да аз си мислех щом във самия клапан има толкова нагар(бучки) какво остана за трабата
(
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта