Опитах с търсачката да намеря нещо за абсорбера, който е на байпасната магистрала на бензина (намира се под въздушния филтър).
Нямам престава нито как работи, нито дали има нужда от почистване или смяна. Ако работи като водоотделител, къде отива водата? Когато ми зареждат бензин, често пистолета прекъсва и трудно напълват догоре. Това има ли връзка с абсорбера? В дебелата книга освен една картинка на стр.149 няма нищо друго. Моля колегите, които знаят нещо по въпроса за коментар. Колата е: 1.8mi/ABS/1992
Има ли техническа подръжка на абсорбера?
- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
Виж това колега: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23960
Благодаря Plarol! Прочетох написаното, но въпроса е по-комплициран.
Ако си карал стари автомобили ще си спомниш, че преди зимата сипвахме в резервоара около 100 грама спирт за да се спасим от конденза, а и не само от него (често на шкодите замръзваше бензинопровода от резервоара отпред до двигателя отзад). Е, резервоарите си имаха пробка, но ако се опиташ да я развиеш можеше и да си измиеш очите като се скъса от ръждата. А сега, ако знаем какво има на дъното на цистерните на бензиностанцийте....Един приател зареди на Шел преди границата на Капитан Андреево на път за Турциа и още си е там.
Просто ми се иска да знам малко повече за състава на бензина, който (ужас) се е запътил към инжекциата и да използвам всичко което предлага конструкциата на автомобила за да бъде работата перфектна и да действа така както е замислена.
Ако си карал стари автомобили ще си спомниш, че преди зимата сипвахме в резервоара около 100 грама спирт за да се спасим от конденза, а и не само от него (често на шкодите замръзваше бензинопровода от резервоара отпред до двигателя отзад). Е, резервоарите си имаха пробка, но ако се опиташ да я развиеш можеше и да си измиеш очите като се скъса от ръждата. А сега, ако знаем какво има на дъното на цистерните на бензиностанцийте....Един приател зареди на Шел преди границата на Капитан Андреево на път за Турциа и още си е там.
Просто ми се иска да знам малко повече за състава на бензина, който (ужас) се е запътил към инжекциата и да използвам всичко което предлага конструкциата на автомобила за да бъде работата перфектна и да действа така както е замислена.
Patrol, Напротив, помислено е по въпроса, както казваш от швабата. И аз съм поглждал в резервоара-перфектен е. Това показва, че системата през байпасната магистрала на бензина работи добре. Но този абсорбер (тази дума в резултат на превода ли е), в същност, дехидратор ли е, филтър ли е и как работи? Трябва ли да се чиси или сменя? Успокояващото е, че няма оплаквание от колегите по този въпрос но последиците от лошата работа на тази система незнам как се отразяват на останалото в двигателя. А за бензиновия филър: разбира се че го сменям но той е на основната бензинова магистрала, а и не спира водата.
- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
abcd,Адсорбера е само филтър.Водата и аз не знам каде изчезва.
И май си прочел темата по долу като ника ми
.Прочети и мойте мнения.
И май си прочел темата по долу като ника ми

Plarol написа:Виж това колега: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23960
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KGL и 142 госта