заглавието! mod edit: vaskoto1
дросел клапа?...:-( дайте съвет!
дросел клапа?...:-( дайте съвет!
Здравейте, днес бях да ми видят газовата на пасата и ме "зарадваха" с новината, че дроселовата клапа е сдала багажа
Както разбрах цената й е много яка тук - около 800-850 лв., направо дерат кожи, а същата в Германия струва с около 150 евро по-малко.
Последните дни забелязах, че оборотите почти не падат под 1000, а остават около 1500-2000 когато пусна по инерция или спра или падат съвсем бавно и не винаги. На бензин пък държи непрекъснато около 2000.
Опасно ли е за колата да се кара така, и колко време би могло да се кара, че в момента съм доста зле с парите и бих желал ако мога да си поръчам тази част от Германия, а не да плащам още 50% тук.
заглавието! mod edit: vaskoto1
заглавието! mod edit: vaskoto1
??
А знае ли някой координатите на сервиза на Юнион Трейд да направя за всеки случай и една компютърна диагностика,че толкова пари не са никак малко

- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ??
AMIGO написа:А знае ли някой координатите на сервиза на Юнион Трейд да направя за всеки случай и една компютърна диагностика,че толкова пари не са никак малко![]()
В търсачката напиши "Юнитрейд" само за "Сервизи" раздела.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6749
Това е само една от многото...
Недей да вярваш на 100% на това което са ти казали. Искай мнението на няколко независими един от друг източници. Ако си с моноинжекция, провери си тампона, който се намира най отдолу на моното. При мен се беше скапал от старост и оттам смуче въздух и обърква компютъра. Вече съм писал по този въпрос. При мен беше подобна тази ситуация която описваш с оборотите. Успех, и пиши какво е станало. 

Styx написа:Недей да вярваш на 100% на това което са ти казали. Искай мнението на няколко независими един от друг източници. Ако си с моноинжекция, провери си тампона, който се намира най отдолу на моното. При мен се беше скапал от старост и оттам смуче въздух и обърква компютъра. Вече съм писал по този въпрос. При мен беше подобна тази ситуация която описваш с оборотите. Успех, и пиши какво е станало.
С пълен инжекцион съм. Записах час за диагностика в понеделник, преди това няма кой
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
значи от въздушният филтър излиза една дебела гумена тръба/въздуховот/Той стига до инжекциона по- точно над него Отгоре има голяма емчблема на фокскваген под него е инжекциона Хвани цялото това нещо и при запален двигател го раздвижи Под инжекциона има един томпон дебел около 1см той изгаря Под него са колекторните тръби
виж това: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%EF%EE%E4
виж това: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%EF%EE%E4
Здравейте. Та да ви кажа какво стана по въпроса с "дроселната клапа".
Щото търчах по разни майстори от препоръчваните тук във форума и извън него и общо взето ремонтите и съветите, които ми предлагаха, щяха да ми струват между 200 лв. минимум до 1000 лв.
Значи един вика дроселната клапа, друг поиска да сменя веднага изпарителя, който е чисто нов, третият много прехвален специалист каза, че е най-добре цялата газова уредба да се смени и че пак не се знаело дали ще се оправят нещата и т.н. и се видях в чудо
Най-накрая един приятел ме посъветва да отида в едно сервизче за газови близо до Италианеца, което ми е и на един хвърлей от дома, та това и направих преди десетина дена. Ами какво да ви кажа - цялата диагностика и оправия ми струваха 20 лв.
Момчето, което ми прегледа колата, се оказа много свястно и явно си разбира от работата и ми обясни подробно кое и как и даже дойде с мен няколко километра, за да види как върви колата, след като я прегледа!
Всъщност оказа се, че компютърът се е напълнил с грешки и той го изчисти и направи центровка. Трябва да се сложи някаква джаджа за рестартиране на компа, което вероятно ще ми направи един приятел тези дни.

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Егаати майсторите на които си попадал преди това. Заради едно никакво натрупване на грешки в копма без малко да олекнеш с 8 стотака.Как беше - "вместо да ти изпишат веждите, без малко да ти избодат очите".Моли се наистина това да ти е бил проблема и да се оттървеш само с толкова!
А аз тъкмо мислех да те питам какво точно имат в предвид под дроселовата клапа - самата клапа физически е "сдала багажа", или графитната плочка която я управлява е "отишла на кино"?
А аз тъкмо мислех да те питам какво точно имат в предвид под дроселовата клапа - самата клапа физически е "сдала багажа", или графитната плочка която я управлява е "отишла на кино"?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта
