дросел клапа?...:-( дайте съвет!

Техническа и сервизна информация за Passat
AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дросел клапа?...:-( дайте съвет!

Мнениеот AMIGO » Чет 17 авг 2006 21:41


Здравейте, днес бях да ми видят газовата на пасата и ме "зарадваха" с новината, че дроселовата клапа е сдала багажа :cry: :cry: :? :x Както разбрах цената й е много яка тук - около 800-850 лв., направо дерат кожи, а същата в Германия струва с около 150 евро по-малко. :? Последните дни забелязах, че оборотите почти не падат под 1000, а остават около 1500-2000 когато пусна по инерция или спра или падат съвсем бавно и не винаги. На бензин пък държи непрекъснато около 2000. :? Опасно ли е за колата да се кара така, и колко време би могло да се кара, че в момента съм доста зле с парите и бих желал ако мога да си поръчам тази част от Германия, а не да плащам още 50% тук. :? :cry:
заглавието! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 21:53


Ами... влизаш доста вътре с горивото... Според мен това е лошото. Иначе мисля, че не е опасно... ако говорим за дроселова клапа, де... да не е нещо друго...


AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

??

Мнениеот AMIGO » Чет 17 авг 2006 22:58


А знае ли някой координатите на сервиза на Юнион Трейд да направя за всеки случай и една компютърна диагностика,че толкова пари не са никак малко :? :?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: ??

Мнениеот vasstop » Чет 17 авг 2006 23:05


AMIGO написа:А знае ли някой координатите на сервиза на Юнион Трейд да направя за всеки случай и една компютърна диагностика,че толкова пари не са никак малко :? :?

В търсачката напиши "Юнитрейд" само за "Сервизи" раздела.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6749
Това е само една от многото...


Потребителски аватар
Styx
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Styx » Пет 18 авг 2006 9:23


Недей да вярваш на 100% на това което са ти казали. Искай мнението на няколко независими един от друг източници. Ако си с моноинжекция, провери си тампона, който се намира най отдолу на моното. При мен се беше скапал от старост и оттам смуче въздух и обърква компютъра. Вече съм писал по този въпрос. При мен беше подобна тази ситуация която описваш с оборотите. Успех, и пиши какво е станало. :ahoy


AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Пет 18 авг 2006 15:42


Styx написа:Недей да вярваш на 100% на това което са ти казали. Искай мнението на няколко независими един от друг източници. Ако си с моноинжекция, провери си тампона, който се намира най отдолу на моното. При мен се беше скапал от старост и оттам смуче въздух и обърква компютъра. Вече съм писал по този въпрос. При мен беше подобна тази ситуация която описваш с оборотите. Успех, и пиши какво е станало. :ahoy


С пълен инжекцион съм. Записах час за диагностика в понеделник, преди това няма кой :? :cry: Обаче се оказва, че изпарителят на газовата уредба, която са ми сложили е боклук (Бедини) и трябва задължително да се сменя, това ми го казаха таман трима газаджии, което ще откара още 160-170 кинта и кабелите трябва да се сменят и май и палеца. Засега това знам, ще видим след диагностиката. :? :? :cry:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пет 18 авг 2006 21:43


Преди всичко нямам ГАЗ (за да няма грешки). Обаче като чета за високите обороти се сещам следното: при мене така правеше когато беше много голямо предварението на запалването - държи високи обороти, ама не винаги ...


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Пон 21 авг 2006 8:47


При мен беше абсолютно същото смених тампона на инжекцията и нещата заспаха цепнатината беше много малка не се вижда Пробвай като я остовиш на обороти хвани инжекцията и я натисни напред назад ако се променят оборотите томпона е отишъл УСПЕХ


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пон 21 авг 2006 11:45


mely, къде по-точно се намира това нещо - тампона? Искам да си проверя и моя, но не знам какво и къде да търся.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Вто 22 авг 2006 8:26


значи от въздушният филтър излиза една дебела гумена тръба/въздуховот/Той стига до инжекциона по- точно над него Отгоре има голяма емчблема на фокскваген под него е инжекциона Хвани цялото това нещо и при запален двигател го раздвижи Под инжекциона има един томпон дебел около 1см той изгаря Под него са колекторните тръби

виж това: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%EF%EE%E4


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Вто 22 авг 2006 9:37


Благодаря ти mely!


AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Нед 03 сеп 2006 23:12


Здравейте. Та да ви кажа какво стана по въпроса с "дроселната клапа". :wink: Щото търчах по разни майстори от препоръчваните тук във форума и извън него и общо взето ремонтите и съветите, които ми предлагаха, щяха да ми струват между 200 лв. минимум до 1000 лв.:? :? :shock :shock Значи един вика дроселната клапа, друг поиска да сменя веднага изпарителя, който е чисто нов, третият много прехвален специалист каза, че е най-добре цялата газова уредба да се смени и че пак не се знаело дали ще се оправят нещата и т.н. и се видях в чудо :shock :? Най-накрая един приятел ме посъветва да отида в едно сервизче за газови близо до Италианеца, което ми е и на един хвърлей от дома, та това и направих преди десетина дена. Ами какво да ви кажа - цялата диагностика и оправия ми струваха 20 лв. 8) 8) Момчето, което ми прегледа колата, се оказа много свястно и явно си разбира от работата и ми обясни подробно кое и как и даже дойде с мен няколко километра, за да види как върви колата, след като я прегледа! :) Всъщност оказа се, че компютърът се е напълнил с грешки и той го изчисти и направи центровка. Трябва да се сложи някаква джаджа за рестартиране на компа, което вероятно ще ми направи един приятел тези дни.
8)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 08 сеп 2006 11:21


Егаати майсторите на които си попадал преди това. Заради едно никакво натрупване на грешки в копма без малко да олекнеш с 8 стотака.Как беше - "вместо да ти изпишат веждите, без малко да ти избодат очите".Моли се наистина това да ти е бил проблема и да се оттървеш само с толкова!
А аз тъкмо мислех да те питам какво точно имат в предвид под дроселовата клапа - самата клапа физически е "сдала багажа", или графитната плочка която я управлява е "отишла на кино"?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта