
забравих да кажа че колата работи само на газ бензиновата помпа ми е заминала и незнам дали на бензин ще го има този проблем ако има значение дали е на бензин или на газ
bachest написа:Това на което му викаш автоматичен смукач е датчика за охлаждащата течност. Добре е да се погледне. Иначе, може и ламбда сондата да прави мизерии с лъжливи данни заради газта. Когато са ти слагали газовата, най-вероятно са сложили рестарт на еку-то, но може и да се е омазало нещо.
holi_jolie написа:Ако е като при б3 на дебелия маркуч който излиза от главата има един тройник на него са двата датчика(черен-дава информация на уреда в таблото,синият-дава инфо на моното колко е топъл мотора и каква да бъде горивната смес)поне при мен е така.Имах горе долу същия проблем и след смяната на синия датчик проблема се оправи.
viewtopic.php?f=6&t=240316&hilit
mitacee написа:holi_jolie написа:Ако е като при б3 на дебелия маркуч който излиза от главата има един тройник на него са двата датчика(черен-дава информация на уреда в таблото,синият-дава инфо на моното колко е топъл мотора и каква да бъде горивната смес)поне при мен е така.Имах горе долу същия проблем и след смяната на синия датчик проблема се оправи.
viewtopic.php?f=6&t=240316&hilit
да ама при мен на този тройник е само един датчик
muns61 написа:Най - вероятно мембраните на изпарителя са капут и на студено преобогатяват сместа. Намали газта за празен ход от изпарителя и виж как е.
На бензин прави ли го?
muns61 написа:Най - вероятно мембраните на изпарителя са капут и на студено преобогатяват сместа. Намали газта за празен ход от изпарителя и виж как е.
На бензин прави ли го?
swir4o написа:Здравей! Карам със същия мотор и моят съвет е, преди да правиш каквото и да е, да минеш елкон.Там си казва всичко, без да се налага да се правим на ясновидци. Цената не е толкова висока,а и не рискуваш да смениш нещо, което работи перфектно.Вариантите за твоя проблем са няколко и някои от тях не струват евтино. Но както казах по- горе иди на диагностика и ще ти открият точния проблем... Успех!!!
holi_jolie написа:mitacee написа:holi_jolie написа:Ако е като при б3 на дебелия маркуч който излиза от главата има един тройник на него са двата датчика(черен-дава информация на уреда в таблото,синият-дава инфо на моното колко е топъл мотора и каква да бъде горивната смес)поне при мен е така.Имах горе долу същия проблем и след смяната на синия датчик проблема се оправи.
viewtopic.php?f=6&t=240316&hilit
да ама при мен на този тройник е само един датчик
Е да има го и този момент на някои са комбинирани извади буксата от датчика по време на работа в този диапазон на градусите когато започне да ти прави номера и виж дали ще има промяна.Ако е заседнал на някакви градуси то ще подава грешна информация на моното сместа ще е или преобогатена или бедна и от там неравномерната работа на мотора.А ако имаш познат с такъв мотор най-добре разменете датчиците и пробвай как ще се държи преди да купуваш нов защото мисля ,че е 40+лв.Успех
muns61 написа:Най - вероятно мембраните на изпарителя са капут и на студено преобогатяват сместа. Намали газта за празен ход от изпарителя и виж как е.
На бензин прави ли го?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта