Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот jigsaw » Пет 25 мар 2011 12:11


Здрасти на всички :)
Извинявам се че пиша в този форум ама във форума на Ауди нещо не могатд а ми помогнат. Проблема е следния. Карам едно Ауди 80 B4 Coupe ABK и долу над пепелника имам 3 часовника за температура на маслото, налягане на маслото и зарядното напрежение на акумулатора. Последния от изброениете работи когато си иска. Тоест, когато я запаля ако започне да отчита си работи докато не я загася, но веднага след това ако реша да я запаля може и да реши да не отчита. Може ли някой да помогне да ми каже къде е закачен на двигателя този часовник да му проверя връзката или изобщо да даде някакъв съвет как да разбера защо работи когато си иска. Само да допълня, че няма значение дали отчита или не. Акумулатора се зарежда нормално. Питам тук, защото до колкото знам този двигател ABK при Ауди е абсолютно същя като 2Е при VW. Еми това е проблема. Благодаря предварително :wink:




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот milmar » Пет 25 мар 2011 12:44


Не зная какъв е "часовника" на Ауди-то , но ако е стрелкови , когато не работи и стрелката си стои в началото на скалата , чукни леко с пръст . Мисълта ми е - случва се механично задържане при стрелковите механизми .


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот jigsaw » Пет 25 мар 2011 13:15


milmar написа:Не зная какъв е "часовника" на Ауди-то , но ако е стрелкови , когато не работи и стрелката си стои в началото на скалата , чукни леко с пръст . Мисълта ми е - случва се механично задържане при стрелковите механизми .

Да колега, стрелкови е и седи в началото на скалата. Опитвал съм с почукване, но не тръгва. Пробвал съм да търся някаква зависимост при паленето обаче няма. От 10 поредни паления може 10 пъти да тръгне, а после от 10 поредни паления нито един път да не проработи и не мога да му хвана никаква зависимост. Иначе ако реши да проработи доакто не изгася колата, работи без прекъсване. Абе странна работа. Нямам нито схеми нито нищо на тая кола и няма идея къде да му търся проблема. Не е фатално, но ме дразни :?


damian d
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 14:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот damian d » Пет 25 мар 2011 13:42


Здравей, колега. По това, което описваш си мисля, че някъде имаш лоша ел.връзка. Започни прегледа със самия волтметър/отзад е на куплунг/. Може там да е проблема. Успех.


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот jigsaw » Пет 25 мар 2011 17:45


damian d написа:Здравей, колега. По това, което описваш си мисля, че някъде имаш лоша ел.връзка. Започни прегледа със самия волтметър/отзад е на куплунг/. Може там да е проблема. Успех.


Благодаря колега :) мисля, че тази вечер ще го мъча да видя до къде ще го докарам :roll:


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот jigsaw » Вто 29 мар 2011 11:10


Всъщност се оказа, че трите измервателни уреда са на една обща платка. После се оказа, че на волтметъра е започнала да се люпи боята или лепенката, тоест това което е черно на цвят и е разграфено като циферблат. Точно под самата стрелка в основата едно мъничко парченце подпираше стрелката. Самата стрелка се движи ужасно леко и най-малкото съпротивление и пречи да се движи свободно. Ами оправих го, просто понатиснах надигналите се крайчета на боята/лепенката или там каквото е и сега нищо не се допира до стрелката и работи вече.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот milmar » Вто 29 мар 2011 14:50


jigsaw написа:....или там каквото е и сега нищо не се допира до стрелката и работи вече.


Сега аз пък се чудя кой ще черпи :да: !


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прибора за измерване на зареждащото напрежение на акумулатор

Мнениеот jigsaw » Сря 30 мар 2011 15:33


milmar написа: Сега аз пък се чудя кой ще черпи :да: !


Е как кой :roll: Аз разбира се :beer :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта