Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Техническа и сервизна информация за Passat
altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот altanivan » Пон 02 май 2011 16:40


Колеги тук от няколко дни сутрин при по-влажно време трудно пали пасатора .Въртя сигурно около 30-40 секунди и с подаване на газ ,та едвам пали .Къде да търся проблема .. на скоро смених свещи и синият датчик на тройника .. Може би капачка делко и палец?До сега 4-та година карам така не съм ги сменял ?Колата има и АГУ но винаги паля само на бензин също много често карам на бензин ..




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот Dpop » Вто 03 май 2011 10:51


Провери състоянието на дистр. капачка и палеца, нагари по тях могат и да са причина. Тази тема също може да е свързана с проблема viewtopic.php?f=6&t=53905&start=0&hilit=%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот moimoimoi » Вто 03 май 2011 16:16


и аз си мисля че е капачка,палец и свещи....дори и да не е от тях щом казваш че 4 години се си ги сменял мисля че им е дошъл реда


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот altanivan » Вто 03 май 2011 17:02


Тези дни при по свободно време ще сменя капачка и палец.Иначе свещите са няма и на 1500км ,Бриск май бяха ..


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот kossel » Вто 03 май 2011 17:34


Погледни пак и синия датчик, той е много важен, може да ти преобогатява сместа, аз например съм вързал последователно на моя датчик едно съпротивление 150 ома за да получа 900 оборота на празен ход иначе ми държи 500 оборота на празен ход и тресе. Погледни и газовия клапан да не би да изпуска (да палиш на газ и бензин едновременно) и да се дави.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот altanivan » Вто 03 май 2011 19:25


Неми се вярва да е от газовия клапан,защото запаля ли веднъж после няма ядове.. И то не всяка сутрин-примерно днес сутринта запали на първият оборот... но вчера направо я бях отписал колата и в последния момент запали ..


Потребителски аватар
sunman1972
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 06 ное 2009 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Трудно пали сутрин - б3 1.8пб

Мнениеот sunman1972 » Сря 04 май 2011 17:58


влагата е проблема -пръскаш силиконов спрей по делкото,дистр.капачка и кабелите,помага,ама не за дълго(поне докато минат мъглите,росите,сланите и пр.влаги)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта