Здравейте,колеги!Бих Ви помолил,който знае да ми каже нещо по въпроса за стрелката на температурата.Значи имам пасат в3,1.8 моноинж.,90к.с., 92г.Деленията са и следните-започвам направо от 70градуса,после малка,голяма,пак малка и 110градуса.Ако може ми кажете коя на колко отговаря в последователността, с която съм ги изброил.Благодаря предварително.
http://media.snimka.bg/8697/023649928.jpg
Стрелка за температура на в3
Стрелка за температура на в3
Последна промяна от dimo69 на Пет 27 май 2011 19:39, променено общо 1 път.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Стрелка за температура на в3
Стъпката колега си е през 10 градуса...показва от 50 и стига до лошите 130 градуса. 
Нали е такова и при теб таблото, ето моето:


Нали е такова и при теб таблото, ето моето:

- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Стрелка за температура на в3
Дебелата черта между 70 и 110 е точно 90 градуса. Там трябва да стои стрелката при нормална работа на охладителната система.
Re: Стрелка за температура на в3
Да,мерси на отзовалите се.А сега да попитам нещо друго:.Значи карах доста време с прецакан датчик и нямах ядове знаех кога вкл. и изкл.перката.Но смених отстрани фланеца-пластмасовия,с алуминиев.И обезвъздуших при работещ двигател с отворена капачка,2-3 пъти се вкл. перката и така.След 1 ден ми беше изхв. малко антифриз и край.Това се е обезвъздуш. с-мата сама.Но със стария датчик неработещия-не ми показваше градусите, след тази процедура-започна да ми мига лампата за температурата-на студено и на загряло.Като изгасех и палех пак спираше.Накрая купих датчик-италиански от най-скъпите във Враца за 35 лв.Карах няколко дни и всичко изглежда точно след 70 градуса стига до втората голяма черта минава я малко и се вкл. перката.мисля че е около 92-3град.и спада до 88-9 и спира.Но онзи ден ми светна лампата а бях стигнал в жегата и на градско почти до малката след 90-значи трябва да е малко под 100 и започна да ми мига лампата за темпер.Та,затова питах във форума как се броят стрелките.Значи масло ,антифриз,всичко е наред,нямам на разш.съд датчик.Дайте мнение от какво може да е-аз мисля или калпав датчик на трипътника-този,който смених или въздух в системата,или калпава спойка на таблото.За гарнитура не ми се говори ,щото нямам симптомите,а и последно как държи вашите маркучи-мойте особено лятото са много горещи и надути-твърди,стискам ги ,но ми се струват твърди.Е дано не съм ви досадил излишно,но ще ми е интересно мнението ви.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Стрелка за температура на в3
@dimo69
Колега, обезвъздушаването може да отнеме малко повече от 10-15 минути, аз сменях радиатор и охладителна течност и ми трябваше извънградско към 70 км за да се оправи системата напълно и да не бута антифриза. За тройника, когато сменях нещата говорих с майстора и той каза, че било много важно да се попадне на хубав, защото имало евтини гадни и малко по-скъпи и пак сдават багажа скоро след подмяната. Според мен трябва да провериш датчиците, нека другите колеги помагат...
Маркучите би трябвало да са топли и двата при достигната оптимална работна температура при отворен термостат, и моите са твърди като си работи, лошо е когато почне да ги пренадува.
А да Ви питам тук, така и така за температура и радиатор става дума, миналия път когато пътувах от Плевен до Враца си направих един експеримент и открих топлата вода
, но нека по-запознатите да споделят мнение...
Значи на радиатора от вътрешната страна към дригателя има две гумени клапи, затискащи два отвора и реших по някаква логика, че е за зимен режим или летен, макар, че колата ми е от Италия и май много много фрапантна разлика няма там. Та подгънах гумените клапи и ги подпъхнах в едни като пластмасови водачи и по този начин се отвориха двата отвора откъм радиатора(колата не е при мен сега, пред нас е, защото съм на работа) и нямам възможност да я снимам, затова обяснявам толкова объркано, дано някой да ме е разбрал. И разликата между пуснати и вдигнати клапи е около 5 градуса по-малко, дали с тази цел е поставено или за нещо друго?
Колега, обезвъздушаването може да отнеме малко повече от 10-15 минути, аз сменях радиатор и охладителна течност и ми трябваше извънградско към 70 км за да се оправи системата напълно и да не бута антифриза. За тройника, когато сменях нещата говорих с майстора и той каза, че било много важно да се попадне на хубав, защото имало евтини гадни и малко по-скъпи и пак сдават багажа скоро след подмяната. Според мен трябва да провериш датчиците, нека другите колеги помагат...

А да Ви питам тук, така и така за температура и радиатор става дума, миналия път когато пътувах от Плевен до Враца си направих един експеримент и открих топлата вода

Значи на радиатора от вътрешната страна към дригателя има две гумени клапи, затискащи два отвора и реших по някаква логика, че е за зимен режим или летен, макар, че колата ми е от Италия и май много много фрапантна разлика няма там. Та подгънах гумените клапи и ги подпъхнах в едни като пластмасови водачи и по този начин се отвориха двата отвора откъм радиатора(колата не е при мен сега, пред нас е, защото съм на работа) и нямам възможност да я снимам, затова обяснявам толкова объркано, дано някой да ме е разбрал. И разликата между пуснати и вдигнати клапи е около 5 градуса по-малко, дали с тази цел е поставено или за нещо друго?

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Стрелка за температура на в3
Маркучите според мен е нормално да са надути, все пак системата е под налягане (~2 бара ако не се лъжа). Ако ги пренадува, обикновено почва да избива антифриз от някои по-слаби места.
Аз искам да вмъкна един въпрос за да не пускам отделна тема. Става въпрос че при мен стрелката винаги стои на 70 градуса което според мен отговаря на 90. На 70 и нещо включва перката, а ако загрее повечко стига до 80, което би трябвало да са реални 100. Та на какво може да се дължи това, мисля си че е сменяно таблото, но не съм сигурен

Аз искам да вмъкна един въпрос за да не пускам отделна тема. Става въпрос че при мен стрелката винаги стои на 70 градуса което според мен отговаря на 90. На 70 и нещо включва перката, а ако загрее повечко стига до 80, което би трябвало да са реални 100. Та на какво може да се дължи това, мисля си че е сменяно таблото, но не съм сигурен


- X_PERT_166
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Стрелка за температура на в3
виж какъв цвят ти е датчика и евентуално дали трябва да е такъв и виж градусите гравирани на него
- kirqka_85
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 11 юли 2010 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Стрелка за температура на в3
genov1 написа:Маркучите според мен е нормално да са надути, все пак системата е под налягане (~2 бара ако не се лъжа). Ако ги пренадува, обикновено почва да избива антифриз от някои по-слаби места.
Аз искам да вмъкна един въпрос за да не пускам отделна тема. Става въпрос че при мен стрелката винаги стои на 70 градуса което според мен отговаря на 90. На 70 и нещо включва перката, а ако загрее повечко стига до 80, което би трябвало да са реални 100. Та на какво може да се дължи това, мисля си че е сменяно таблото, но не съм сигурен![]()
Колега и при мен бяха такива показанията на таблото само че на пасат б4 1.9 тди, при мен проблема беше с гомямата кръгла букса с многото кабели бяха се окислили и не правеха добър контакт пръсках ги с контактен спрей но почти нямаше ефект и се принудих да ги свържа директно кабел с кабел без буксата и сега на таблото си ми показва точно и коректно температурата на таблото.Надявам се да съм ти бил полезен с това

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Стрелка за температура на в3
Благодаря, ще погледна датчика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта