Стрелка за температура на в3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Стрелка за температура на в3

Мнениеот dimo69 » Пет 27 май 2011 17:32


Здравейте,колеги!Бих Ви помолил,който знае да ми каже нещо по въпроса за стрелката на температурата.Значи имам пасат в3,1.8 моноинж.,90к.с., 92г.Деленията са и следните-започвам направо от 70градуса,после малка,голяма,пак малка и 110градуса.Ако може ми кажете коя на колко отговаря в последователността, с която съм ги изброил.Благодаря предварително.

http://media.snimka.bg/8697/023649928.jpg

Последна промяна от dimo69 на Пет 27 май 2011 19:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот nokiangage » Пет 27 май 2011 17:37


Стъпката колега си е през 10 градуса...показва от 50 и стига до лошите 130 градуса. :beer

Нали е такова и при теб таблото, ето моето:

Изображение


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот swir4o » Пет 27 май 2011 19:49


Дебелата черта между 70 и 110 е точно 90 градуса. Там трябва да стои стрелката при нормална работа на охладителната система.


Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот dimo69 » Пет 27 май 2011 19:54


Да,мерси на отзовалите се.А сега да попитам нещо друго:.Значи карах доста време с прецакан датчик и нямах ядове знаех кога вкл. и изкл.перката.Но смених отстрани фланеца-пластмасовия,с алуминиев.И обезвъздуших при работещ двигател с отворена капачка,2-3 пъти се вкл. перката и така.След 1 ден ми беше изхв. малко антифриз и край.Това се е обезвъздуш. с-мата сама.Но със стария датчик неработещия-не ми показваше градусите, след тази процедура-започна да ми мига лампата за температурата-на студено и на загряло.Като изгасех и палех пак спираше.Накрая купих датчик-италиански от най-скъпите във Враца за 35 лв.Карах няколко дни и всичко изглежда точно след 70 градуса стига до втората голяма черта минава я малко и се вкл. перката.мисля че е около 92-3град.и спада до 88-9 и спира.Но онзи ден ми светна лампата а бях стигнал в жегата и на градско почти до малката след 90-значи трябва да е малко под 100 и започна да ми мига лампата за темпер.Та,затова питах във форума как се броят стрелките.Значи масло ,антифриз,всичко е наред,нямам на разш.съд датчик.Дайте мнение от какво може да е-аз мисля или калпав датчик на трипътника-този,който смених или въздух в системата,или калпава спойка на таблото.За гарнитура не ми се говори ,щото нямам симптомите,а и последно как държи вашите маркучи-мойте особено лятото са много горещи и надути-твърди,стискам ги ,но ми се струват твърди.Е дано не съм ви досадил излишно,но ще ми е интересно мнението ви.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот nokiangage » Съб 28 май 2011 9:00


@dimo69
Колега, обезвъздушаването може да отнеме малко повече от 10-15 минути, аз сменях радиатор и охладителна течност и ми трябваше извънградско към 70 км за да се оправи системата напълно и да не бута антифриза. За тройника, когато сменях нещата говорих с майстора и той каза, че било много важно да се попадне на хубав, защото имало евтини гадни и малко по-скъпи и пак сдават багажа скоро след подмяната. Според мен трябва да провериш датчиците, нека другите колеги помагат... :beer Маркучите би трябвало да са топли и двата при достигната оптимална работна температура при отворен термостат, и моите са твърди като си работи, лошо е когато почне да ги пренадува.

А да Ви питам тук, така и така за температура и радиатор става дума, миналия път когато пътувах от Плевен до Враца си направих един експеримент и открих топлата вода :D , но нека по-запознатите да споделят мнение...
Значи на радиатора от вътрешната страна към дригателя има две гумени клапи, затискащи два отвора и реших по някаква логика, че е за зимен режим или летен, макар, че колата ми е от Италия и май много много фрапантна разлика няма там. Та подгънах гумените клапи и ги подпъхнах в едни като пластмасови водачи и по този начин се отвориха двата отвора откъм радиатора(колата не е при мен сега, пред нас е, защото съм на работа) и нямам възможност да я снимам, затова обяснявам толкова объркано, дано някой да ме е разбрал. И разликата между пуснати и вдигнати клапи е около 5 градуса по-малко, дали с тази цел е поставено или за нещо друго? :beer


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот genov1 » Съб 28 май 2011 10:17


Маркучите според мен е нормално да са надути, все пак системата е под налягане (~2 бара ако не се лъжа). Ако ги пренадува, обикновено почва да избива антифриз от някои по-слаби места.

Аз искам да вмъкна един въпрос за да не пускам отделна тема. Става въпрос че при мен стрелката винаги стои на 70 градуса което според мен отговаря на 90. На 70 и нещо включва перката, а ако загрее повечко стига до 80, което би трябвало да са реални 100. Та на какво може да се дължи това, мисля си че е сменяно таблото, но не съм сигурен :( :?:


Потребителски аватар
X_PERT_166
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот X_PERT_166 » Съб 28 май 2011 16:02


виж какъв цвят ти е датчика и евентуално дали трябва да е такъв и виж градусите гравирани на него


Потребителски аватар
kirqka_85
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 11 юли 2010 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот kirqka_85 » Съб 28 май 2011 19:35


genov1 написа:Маркучите според мен е нормално да са надути, все пак системата е под налягане (~2 бара ако не се лъжа). Ако ги пренадува, обикновено почва да избива антифриз от някои по-слаби места.

Аз искам да вмъкна един въпрос за да не пускам отделна тема. Става въпрос че при мен стрелката винаги стои на 70 градуса което според мен отговаря на 90. На 70 и нещо включва перката, а ако загрее повечко стига до 80, което би трябвало да са реални 100. Та на какво може да се дължи това, мисля си че е сменяно таблото, но не съм сигурен :( :?:

Колега и при мен бяха такива показанията на таблото само че на пасат б4 1.9 тди, при мен проблема беше с гомямата кръгла букса с многото кабели бяха се окислили и не правеха добър контакт пръсках ги с контактен спрей но почти нямаше ефект и се принудих да ги свържа директно кабел с кабел без буксата и сега на таблото си ми показва точно и коректно температурата на таблото.Надявам се да съм ти бил полезен с това :beer


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Стрелка за температура на в3

Мнениеот genov1 » Пон 30 май 2011 9:11


Благодаря, ще погледна датчика.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта