Гумички на клапани -> гърми газовата -> не върви

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Гумички на клапани -> гърми газовата -> не върви

Мнениеот Undertaker » Пон 25 сеп 2006 15:28


Уф, пак проблем.
Смениха ми гумичките на клапаните. В последствие се оказа, че не върви както трябва (а гръмна и газовата) щото са презацелипи ангренажа. Оправиха го. Няколко дена всичко беше наред. После пак гръмна. Към възд. филтър имам една тръба, пробита на няколко места и върху нея гума, която се мести като гръмне. Тя се беше преместила, както и въздуховодът се беше извадил от другия край. Прибрах се без проблеми обаче. Но тази сутрин се счупи да се тресе и нямаше мощност като запалих.
Дали се е прецакал дебитомера?




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 25 сеп 2006 17:57


прецакан дебитомер


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Гумички на клапани -> гърми газовата -> не върви

Мнениеот radotom » Пон 25 сеп 2006 21:32


Undertaker написа:Уф, пак проблем... щото са презацелипи ангренажа. Оправиха го....

А дали? :horror:
Тази гума може и да те е спасила! Това е точно клапан, който трябва да ти пази дебитомера при детонации! Т.е. да излезе през дупките, които тя покрива налягането!
Провери все пак да нямаш сцепване по въздуховода от дебитомера до вх. колектори и МОЛЯ ТЕ!!!, не викай тези майстори да погледнат повече!
Нека някой друг, дето е виждал автомобилен двигател дойде да провери центровката на ангренажа...


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Пон 25 сеп 2006 21:46


и аз бях така но в дунев ми я оправиха има6 неправилно смесване ,затова гърми и може да е изкривил деби.томера отиди там 6те я регулират.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 сеп 2006 8:42


aron1 написа:... отиди там 6те я регулират.

Бе то хубаво, ама колегата като гледам пише, че е от Габрово... Как ли ще стигне с тази кола до София... :dontknow:
Търси някакъв читав човек да я погледне на място, колега! И по възможност, скоро!


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Вто 26 сеп 2006 13:40


Днес остана малко време и порових по-обстойно. Спукан е маркуча, който води към регулатора на налягането (май така се именува), има дупка колкото палеца ми от долната страна. Закърпих с изолирбанд колкото за проба и се усеща различно колцата...но сега ще търся маркуча по магазините.
Дали би могло да има още някакви щети по веригата? Поне видимо не откривам нищо...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 сеп 2006 15:51


Undertaker написа:Спукан е маркуча, който води към регулатора на налягането (май така се именува),

ъъъъъъъъъ... не схващам.. Имаш пред вид дебелия маркуч, който води към дебитомера, но първо минава през тази клапа с дупките и гумата в/у тях, нали?
Ако от там ти смуче въздух, всико може да ти прави колата... ти вкарваш този въздух без да е отчетен от дебитомера и... Макар, че компа на газ уж не участва... Освен ако газовата не ти е инжекционна


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 26 сеп 2006 18:18


radotom написа:
Undertaker написа:Спукан е маркуча, който води към регулатора на налягането (май така се именува),

ъъъъъъъъъ... не схващам.. Имаш пред вид дебелия маркуч, който води към дебитомера, но първо минава през тази клапа с дупките и гумата в/у тях, нали?
Ако от там ти смуче въздух, всико може да ти прави колата... ти вкарваш този въздух без да е отчетен от дебитомера и... Макар, че компа на газ уж не участва... Освен ако газовата не ти е инжекционна


Не най- вероятно има предвид маркуча от маслените пари кайто е една бакелито-пластмасова тръба,ако е тя цена -95.00лв. плащал съм,на мен ми беше счупена точно долу където влиза в блока до палеца-делкото и яко менеше оборотите,ако е тя сменяй с нова не се чуди,мойт адо такава степен беше изгорела от времето че се ронеше като брашно.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Гумички на клапани -> гърми газовата -> не върви

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 26 сеп 2006 18:34


Undertaker написа:Уф, пак проблем.
Смениха ми гумичките на клапаните. В последствие се оказа, че не върви както трябва (а гръмна и газовата) щото са презацелипи ангренажа. Оправиха го. Няколко дена всичко беше наред. После пак гръмна. Към възд. филтър имам една тръба, пробита на няколко места и върху нея гума, която се мести като гръмне. Тя се беше преместила, както и въздуховодът се беше извадил от другия край. Прибрах се без проблеми обаче. Но тази сутрин се счупи да се тресе и нямаше мощност като запалих.
Дали се е прецакал дебитомера?


Колега извинявай ама вчера неможех да пиша ,но сега съм готов,така:
1.Незнам с каква газова си но моята превключва при 2500 оборота и загряла кола,незагрее ли непревключва(не да дигне 80 градуса,но да поработи 2-3 мин. сега в това време сутрин-7-8 градуса),та не я форсирай на газ да рецем на място 3-4 хил. оборота рязко щото обикновенно гърми и тази гума за която говориш на предпазната клапа излиза и обикновенно се вадят мъркучетата който са мушнати по големия мъркуч от въздушния колектор-филтъра.
2. Гръмне ли слизаш дигаш капака и гледаш сички мъркучета да ги мушнеш обратното и да сложиш тази гума на клапата(едно яко надупчено алуминиево обикновенно)-тази клапа ти спасява дебитомера при такива гърмежи,който е някъде около 1000лв.сериозно.Палиш и държиш да работи на бенз малко,обърни внимание има един мъркуч на ел.магнитния клапан който е хванат към всмукателния колектор и мъркуча ор филтъра,аз така бех изпуснал веднъж да го вкарам в гумения мъркуч и колата си правеше квото пойска.
3.Виж при някой найстина майстор да ти стрелне с тробоскопна лампа центровката,за газ трябва да е на 6 градуса,защото точно когато си сменях гумичкит еми зацепиха колата както е на белезите-мисля че беше на 2-3 градуса,на бенз работеше ,но на газ при подаване на гас гърмеше.Така че си виш центровката.


Така че чети сравнявай и питай ако има нещо,относно дебитомера не си го прее*ал споко,виж за някое извадено мъркуче.Успех


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Сря 27 сеп 2006 22:59


Благодаря на всички за съветите!
Рекапитулация към днешна дата - сменен маслен маркуч 037103493АВ (30 лв от Ауто+). На бензин върви, но на газ - на п.х. държи стабилни обороти около 800, мърка като коте, като подам газ (плавно или рязко) започва да глъхне двигателя дори при загрял мотор, на скорост на газ почти гасне.
Ха сега де?! :x
Май ще ходя на газаджия да види системата...
Някой акъл в повече може да ми е от полза...от вас! :oops:


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Чет 28 сеп 2006 12:39


Много мразя да става така!
Оставих колата да позагрее 10-ина минути на бенз. Огледах всички маркучи дали са си на място. Имах среща при газаджията. Отидох до там без да имам каквито и да било проблеми. Карах още няколко км без да се усети нещо от вчерашните глъхнения.
На какво в крайна сметка може да се дължи това да прави мизерии предната вечер, а на другия ден всичко да е 6?!


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 28 сеп 2006 14:14


виж си филтъра на газта, намира се в ел. магнитния клапан преди изпарителя, понякога от това филтърче изпадат една шепа 'стружки"



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта