Passat-95-AEK1.6i,101ps, пали от 2рия път,като застудя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Passat-95-AEK1.6i,101ps, пали от 2рия път,като застудя

Мнениеот krraynov » Вто 31 окт 2006 22:01


сутрин откакто застудя започна а паили най-малко от 2-рия път. И понеже не натискам газта(така са ми кaзвали) двигателя тресе слабо.При потегляне, ако по-рязко дам газ- забива носа - и като че ли няма хала (гладна ли е не знам) :-). Малко да загрее и това всичкото - изчезва. Премерох съпротивлението на двойния датчик на тройника (при околна температура около 10 градуса) едното съпротивление показваше 1989ома а другото 4000ома. На другия датчик (единичния)съпротивлението показваше 1700ома.При загрял двигател (около 75-90гр, ми показва на таблото) съпротивленията съответно бяха 180ома и 369ома. Твзи стойности нормални ли са?
И друго-понеже колата е оборудвана(от Италия) с АГУ LandyRenco с блок VR9-Lamda control, запознати ми казват, че ако работела на газ-се запушвали дюзите и трябва да ги почистя.Налях една течност (взех я от бенз на Shell) ама няма резултат пак. Трябва ли да се демонтират дюзите и да се изчистят в ултразвукова вана. Какво да предприема? Помпата за бензина е сменена,главния бенз филтър също (и двете преди 1 година), регулатора за налягане на бензина в рейката преди дюзите - също. Някакви идеи?




radi4
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот radi4 » Чет 02 ное 2006 11:57


Незнам дали на пълната инжекция я има тази джаджа, но при мен от нея забиваше носа като подам газ и като натисна съединителя се оправяше. Оказа се че е скъсан тампон на моноинжекцията, който свързва целия карбуратор с моно-дюзата и мотора. Когато подадеш газ мотора целия се "опъва" и тогава скъсания тампон на моното се отваря и през него влиза въздух, който обеднява горивната смес и забиваш муцуна, а като натиснеш съединителя и мотора си ляга веднага напред и тампона се затваря- съответно въздух не влиза и мотора си заработва нормално. Ако инжекцията има такъв тампон /около педя широк и разпробит като гарнитура на главата, с разни технологични отвори в него/ то може от там да е проблема. Ако не е от този тампон, то прегледай някой детайл, който при "опъване" на мотора да е предизвиква такова "лапане" на въздух-може да е маркуч, който се разтегля или някакъв друг детайл. Направи теста, когато забие муцуна веднага натисни съединителя и виж дали се оправя, ако да значи движението на мотора върху тампоните на двигателя предизвиква проблема ти. Успех.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 02 ное 2006 12:52


според мене температурния датчик ти прави проблем, щом като позагрее се оправя.
Двигателя ти АЕК ли е?
Значи на комбинирания датчик 1 и 3 крачета са компа.
При 0 градуса температура външна 5000-6500 ома
При 10 градуса температура външна 3350-4400 ома
При 20 2250-3000 ома
При 80 275-375 ома


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Да АЕК е двигателя

Мнениеот krraynov » Вто 07 ное 2006 14:17


Не зн какво става, ама май се оправи.Бях слагалвгоривити един препарат за почистваненадюзите, незнам дали е опт него, или от това че всички букси ги извадих и сложих пак...Ако пак нещо се разбазика- щекажа ;-)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта