Пасат Б4 2Е-Смяна каре
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Пасат Б4 2Е-Смяна каре
Колеги имам следното питане,абе обаждами се външно каре ,но не съм сигурен дали ляво или дясно,и на ляв и на десен завой го чувам,но мисля че е от ляво,та както и да е .Да питам да го сменям ли или да почакам ,защото го чувам по принцип само при тръгване при навит волан(не зависимо дали ляво или дясно) и на завой,когато съм почти спрял,но по рядко в този случей .
Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:06, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
На Г2-то така ми тракаше ляво външно каре. Оказа се, че пластинките (те са 3 и са наредени в кръг, държат се от по 2 болта) бяха напълно разхлабени.
Стегнах ги и всичко заспа, дори без да го свалям да го мия това каре! Дали правилно съм постъпил, не знам, ама наистина не съм имал проблеми 2 години... А после продадох колата
Стегнах ги и всичко заспа, дори без да го свалям да го мия това каре! Дали правилно съм постъпил, не знам, ама наистина не съм имал проблеми 2 години... А после продадох колата
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
kaloyan22 написа:Имах такъв проблем с Вектрата на обратен завой и ми казаха докато не почне да трака на прав волан да не бързам да го сменям?!
Щом не те дразни, може да караш още. Но обади ли се в завой значи въпрос на време е да почне да трака и без завиване. Иначе може да се свали, да се почисти и гресира наново - определено за разбито каре в начален стадии това помага, но ако луфта е голям - спасението е ново.
Здравейте колеги. Аз отскоро се регистрирах във форума. Не съм много вещ, ама не мога да се сдържа да не отбележа две неща:
1. Все си мисля, че прискърца ли външно каре, то няма начин да не можеш да се каже - това беше лявото или съответно дясното, а колегата казва, че още не може да определи кое каре. Може прискърцването да не е от каре, а от нещо друго.
2. Както вече се спомена, полуразбитото каре е нещо което може да те остави на път (за разлика от полуразбит тампон). И тогава разходите стават далеч по-високи , отколкото ако карето е било сменено навреме. И късането на нерви. Категорично считам, че карето трябва да се смени още при първото прискърцване.
1. Все си мисля, че прискърца ли външно каре, то няма начин да не можеш да се каже - това беше лявото или съответно дясното, а колегата казва, че още не може да определи кое каре. Може прискърцването да не е от каре, а от нещо друго.
2. Както вече се спомена, полуразбитото каре е нещо което може да те остави на път (за разлика от полуразбит тампон). И тогава разходите стават далеч по-високи , отколкото ако карето е било сменено навреме. И късането на нерви. Категорично считам, че карето трябва да се смени още при първото прискърцване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта