Пасат Б4 2Е-Смяна каре

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Пасат Б4 2Е-Смяна каре

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 04 окт 2006 19:19


Колеги имам следното питане,абе обаждами се външно каре ,но не съм сигурен дали ляво или дясно,и на ляв и на десен завой го чувам,но мисля че е от ляво,та както и да е .Да питам да го сменям ли или да почакам ,защото го чувам по принцип само при тръгване при навит волан(не зависимо дали ляво или дясно) и на завой,когато съм почти спрял,но по рядко в този случей . :roll:

Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10403
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 04 окт 2006 20:11


по-добре го смени, в даден момент ще блокира.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 04 окт 2006 20:23


Сменяй го да не те остави някъде на път, защото "превъртят" ли съчмите няма движение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 04 окт 2006 20:26


Сменяй, щото какви ядове съм брал се тия карета, мани мани. :x


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 04 окт 2006 20:44


Еми като немога да разбера кое :cry: :roll:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 04 окт 2006 20:50


Отиваш в сервиза и там ще ти кажат, а може и да седнеш в колата с някой дето повече разбира за дасе диагностицира проблема


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 04 окт 2006 21:50


На Г2-то така ми тракаше ляво външно каре. Оказа се, че пластинките (те са 3 и са наредени в кръг, държат се от по 2 болта) бяха напълно разхлабени.
Стегнах ги и всичко заспа, дори без да го свалям да го мия това каре! Дали правилно съм постъпил, не знам, ама наистина не съм имал проблеми 2 години... А после продадох колата


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 04 окт 2006 22:23


MITKO_DVD написа:Еми като немога да разбера кое :cry: :roll:

Ако не те е страх може да наминеш някой ден да го чуем. :wink: :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 05 окт 2006 12:10


Имах такъв проблем с Вектрата на обратен завой и ми казаха докато не почне да трака на прав волан да не бързам да го сменям?!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 05 окт 2006 14:56


°niksi° написа:
MITKO_DVD написа:Еми като немога да разбера кое :cry: :roll:

Ако не те е страх може да наминеш някой ден да го чуем. :wink: :wink:

А ти колега къде се намираш-кординати


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 05 окт 2006 14:59


kaloyan22 написа:Имах такъв проблем с Вектрата на обратен завой и ми казаха докато не почне да трака на прав волан да не бързам да го сменям?!


Щом не те дразни, може да караш още. Но обади ли се в завой значи въпрос на време е да почне да трака и без завиване. Иначе може да се свали, да се почисти и гресира наново - определено за разбито каре в начален стадии това помага, но ако луфта е голям - спасението е ново.


Dimiter
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dimiter » Пет 06 окт 2006 10:48


Здравейте колеги. Аз отскоро се регистрирах във форума. Не съм много вещ, ама не мога да се сдържа да не отбележа две неща:
1. Все си мисля, че прискърца ли външно каре, то няма начин да не можеш да се каже - това беше лявото или съответно дясното, а колегата казва, че още не може да определи кое каре. Може прискърцването да не е от каре, а от нещо друго.
2. Както вече се спомена, полуразбитото каре е нещо което може да те остави на път (за разлика от полуразбит тампон). И тогава разходите стават далеч по-високи , отколкото ако карето е било сменено навреме. И късането на нерви. Категорично считам, че карето трябва да се смени още при първото прискърцване.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 06 окт 2006 11:54


Каретата не скърцат а тракат.

А ти колега къде се намираш-кординати

В СЕРВИЗИ ми има координатите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта