Пасат РП - проблеми след смяна на бензиновата помпа
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Пасат РП - проблеми след смяна на бензиновата помпа
1вият: Изгоря ми бензиновата помпа. Искам да попитам как да я сваля? от къде да бръкна за да я извадя. Вторият ми въпрос е: Понякога при спиране ми свети лампата за ръчната спирачка. Какво да правя?
Последна промяна от vesellin на Вто 17 окт 2006 8:27, променено общо 2 пъти.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
ие
в багажника е .има една крьгла ламаринена капачка с 3 рапидки.сваляш нея и ще видиш капачката с маркучите.отвиваш я повдигаш и бьркаш на дьното на резервоара.завьрташ целия кожух наляво /трябва да щракне/и вадиш всичко.после по обратния ред.ще се справиш.успех.
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако ти свети лампата на ръчната, провери си нивото на спирачната течност. Ако я губиш значи имаш изпуснали спирачни цилиндърчета. Аз смених целите апаратчета. При мен проблема беше същия миналата зима. Откакто ги смених проблем никакъв. Ако ги сменяш смени си и цялата спирачна течност. Има Дот4 на Приста Ойл 0,5 л доста евтина в сравнение с чуждите и аналози. Стига за подмяна и не е лоша.
Успех.
Успех.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
помпата е от типа където маркучето влиза хоризонтално. С малко мъка я поставих и всичко е наред. Цената е някъде около 175 лева само помпата.
Не е сложно поставянето
ДОПЪЛНИТЕЛНИ проблеми/:
тези дни бях писал че препатих от свещите, но сега след като ги смених днес сутринта като тръгвах за работа не можа да запали отново. Започна да пуши, да гърми (детонационно мисля се казваше) и не можах да запаля. Мисля че колата се дави но искам и вашето мнение преди да я закарам в сервиза.
Не е сложно поставянето
ДОПЪЛНИТЕЛНИ проблеми/:
тези дни бях писал че препатих от свещите, но сега след като ги смених днес сутринта като тръгвах за работа не можа да запали отново. Започна да пуши, да гърми (детонационно мисля се казваше) и не можах да запаля. Мисля че колата се дави но искам и вашето мнение преди да я закарам в сервиза.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:

Колега vesellin, моля да се научиш освен да искаш съвети и помощ от колегите, да споделяш и как си се справил с проблемите, а не да пишеш само - "Проблемите са отстранени



И не разбрахме как оправи проблема със спирачките?
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
хм, за проблема със спирачките бях писал
(оправи се като налях малко спирачна течност) Извинявам се за пропуска
.
Решението за новия проблем след смяната на бензиновата помпа ще споделя съвсем скоро защото ми казаха да оставя колата за една вечер в сервиза и на сутринта ще я гледат.
Помпата съм я сменил по описания начин. (Черно кръгло капаче в багажника на 3 винтчета. отвиват се после се появява черен ПВЦ капак, след като го отвия и него надничам директно в резервоара. (махнете 2-та маркуча които влизат в него. ВНИМАВАЙТЕ защото ако имате повечко бензин ударната вълна от изпарения е доста неприятна!. След завъртане на кожуха излиза помпата, кожуха и поплавака - внимателно го изкарайте за да не го деформирате!) общо взето е това.


Решението за новия проблем след смяната на бензиновата помпа ще споделя съвсем скоро защото ми казаха да оставя колата за една вечер в сервиза и на сутринта ще я гледат.
Помпата съм я сменил по описания начин. (Черно кръгло капаче в багажника на 3 винтчета. отвиват се после се появява черен ПВЦ капак, след като го отвия и него надничам директно в резервоара. (махнете 2-та маркуча които влизат в него. ВНИМАВАЙТЕ защото ако имате повечко бензин ударната вълна от изпарения е доста неприятна!. След завъртане на кожуха излиза помпата, кожуха и поплавака - внимателно го изкарайте за да не го деформирате!) общо взето е това.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта