passat '91 1,8 RP Проблем със запалване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ivanuzzi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

passat '91 1,8 RP Проблем със запалване

Мнениеот ivanuzzi » Пон 09 окт 2006 14:58


Имате ли идея? Трудно пали и на бензин и на газ като е студен двигателят. Като е работил, загасен е и след около 5 мин пали. Иначе запали ли - работи перфектно. Възможно ли е да има проблем с регулатора на празния ход?




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 09 окт 2006 15:09


дай повече инфо, задявя ли се двигателя, кашля ли какво прави , пали от втория път ли ?
така както го описваш ми идва да провериш датчика за температурата , намира се на пластмасовия тройник, там обикновенно са два датчика , виж да не е прекъснат нещо, може да провериш и дали газовия клапан ти затваря, ако не затваря добре имаш преобогатяване на сместа (бензин и газ едновременно)


Потребителски аватар
ivanuzzi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivanuzzi » Пон 09 окт 2006 15:15


Ами да, при мен са два датчика. Пали от второ, трето завъртане на стартера. Датчиците мисля че са наред. Просто съм изумен. Ако ви идва още нещо като идея - помагайте. Благодаря


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 09 окт 2006 15:21


кабели, свещи, палец и капачка - нали се сещаш че трябва да са ок

за да си сигурен че не ти смесва газ и бензин , пробвай следното, след изпарителя , махни маркуча който излиза от него - временно ( може да излиза малко газ!) и след това запали на бензин ..ако пали от раз и няма проблем , значи ти смесва - газ- бензин.


Потребителски аватар
ivanuzzi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivanuzzi » Пон 09 окт 2006 15:29


кабелите са добре, свещите са на 10-15 000 км (добре са горяли), палец и капачка съм сменял миналото лято. Ще пробвам с изпарителя, но мисля че не е от смесване, защото аз имам бутон,с който изключвам бенз.помпа когато работи на газ. Следователно като опитам да запаля след това на газ, не би трябвало да има бензин, който да бъде смесен с газта.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Пон 09 окт 2006 20:13


при мен има и един вакум и бе6е така смесва газта с бензин ни6то 4е клапана на бензина е затворен .купих2 употреба и заспа но после пак се появи подобен проблем студена трудно пале6е и трябва6е да я форсирам докато загрее и после няма проблем,оказе се дат4ика за студено палене е дал фира смених го и се оправиха не6тата .смени дат4ика


Потребителски аватар
ivanuzzi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivanuzzi » Вто 17 окт 2006 11:05


Благодаря на Kossel, че ме открехна на идеята за вероятността да смесва газ-бензин. Газовият клапан не затваря добре и изпуска. Сега ще го сменя и ще видим как ще е със запалването.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 17 окт 2006 12:23


моля, пия бира ....
този газов клапан може само да го почистиш, най вероятно е застанала стружка на клапанчето , има и един филтър дето се почиства ..сменя най добре ..от него изпада по едн а шепа стружки ..нещо сребристо на цвят. :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 17 окт 2006 15:49


..нещо сребристо на цвят. :wink:[/quote]

графит,не е стружки:)


Потребителски аватар
ivanuzzi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivanuzzi » Съб 21 окт 2006 14:12


Та така, колеги... Благодарение на Kossel се справих със запалването без главоболия по майстори, които казваха какво ли не (регулатор на празен ход, центровка на запалване и т.н.). Проблемът е решен. Смених газовият клапан (не затваряше добре, пълнеше всичко с газ... и съответно давеше двигателя). Вече пали с поглед. Не беше почистван може би 5 години и за да съм сигурен , че няма да има пак проблем след почистването му - сложих нов. Това е от мен засега.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 21 окт 2006 15:44


дай малко повече инфо ако обичаш. Къде се намира този газов клапан. Днес сутринта не можах да запаля (върти, дави се, ... какво ли още не. Дори се чуваше и чукане на желязо откъм 3-4 цилиндър.)
Закарах я на боксир до сервиз на БОШ, там я гледаха... установиха че имам разменени кабели от дистрибутора- оправиха ги. Смениха ми и свещите. Сложих Bosch Super plus там на място ми казаха да ида да пробвам колата на бензин на газ как върви - много добре вървеше. Платих на момчетата и си тръгнах. Като се прибрах и я оставих. Преди малко ми се наложи пак да излизам (колата беше истинала) пробвах да запаля - запали но като че ли работеше на 2-3 цилиндъра само - големи вибрации, като поработи малко се оправи.
Тоест като е загряла колата върви, като истине - не :(
Скоро сменях бензиновата помпа, имах проблеми и с дюзата (изчистих я и се оправи но не съм ползвал някакви добавки към бензина - ако трябва ще налея, но не знам какви)


Потребителски аватар
ivanuzzi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivanuzzi » Съб 21 окт 2006 16:14


става въпрос за газовия клапан, който се намира на тръбопровода на газовата уредба, който отива към изпаритела. самият газов клапан е преди изпарителя, той спира потока на газта. а интересно как са ти се разменили кабелите на дистрибутора? те сами не могат да се разменят, ходил ли си на майстор или?


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 21 окт 2006 16:21


да бях на един такъв "майстор"
после ще погледна този клапан, като поистине колата
.
Никаква промяна :( пали като фадрома (ако някой знае какво означава това)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 21 окт 2006 21:32


vesellin написа:... установиха че имам разменени кабели от дистрибутора- оправиха ги. Смениха ми и свещите.

:shock :shock Братче, нали се сещаш, че сами не могат да се разменят кабелите!! А ако са ти били разменени от отдавна, определено си щял отдаван да довлачиш колата на сервиз... Да не са те будалкали нещо?


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 21 окт 2006 22:10


когато бях в единия сервиз ми казаха че не са могли да отстранят проблема. незнам какво са правили, но днес ми казаха че са били разменени



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 43 госта