passat '91 1,8 RP Проблем със запалване
passat '91 1,8 RP Проблем със запалване
Имате ли идея? Трудно пали и на бензин и на газ като е студен двигателят. Като е работил, загасен е и след около 5 мин пали. Иначе запали ли - работи перфектно. Възможно ли е да има проблем с регулатора на празния ход?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
дай повече инфо, задявя ли се двигателя, кашля ли какво прави , пали от втория път ли ?
така както го описваш ми идва да провериш датчика за температурата , намира се на пластмасовия тройник, там обикновенно са два датчика , виж да не е прекъснат нещо, може да провериш и дали газовия клапан ти затваря, ако не затваря добре имаш преобогатяване на сместа (бензин и газ едновременно)
така както го описваш ми идва да провериш датчика за температурата , намира се на пластмасовия тройник, там обикновенно са два датчика , виж да не е прекъснат нещо, може да провериш и дали газовия клапан ти затваря, ако не затваря добре имаш преобогатяване на сместа (бензин и газ едновременно)
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
кабели, свещи, палец и капачка - нали се сещаш че трябва да са ок
за да си сигурен че не ти смесва газ и бензин , пробвай следното, след изпарителя , махни маркуча който излиза от него - временно ( може да излиза малко газ!) и след това запали на бензин ..ако пали от раз и няма проблем , значи ти смесва - газ- бензин.
за да си сигурен че не ти смесва газ и бензин , пробвай следното, след изпарителя , махни маркуча който излиза от него - временно ( може да излиза малко газ!) и след това запали на бензин ..ако пали от раз и няма проблем , значи ти смесва - газ- бензин.
кабелите са добре, свещите са на 10-15 000 км (добре са горяли), палец и капачка съм сменял миналото лято. Ще пробвам с изпарителя, но мисля че не е от смесване, защото аз имам бутон,с който изключвам бенз.помпа когато работи на газ. Следователно като опитам да запаля след това на газ, не би трябвало да има бензин, който да бъде смесен с газта.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
при мен има и един вакум и бе6е така смесва газта с бензин ни6то 4е клапана на бензина е затворен .купих2 употреба и заспа но после пак се появи подобен проблем студена трудно пале6е и трябва6е да я форсирам докато загрее и после няма проблем,оказе се дат4ика за студено палене е дал фира смених го и се оправиха не6тата .смени дат4ика
Та така, колеги... Благодарение на Kossel се справих със запалването без главоболия по майстори, които казваха какво ли не (регулатор на празен ход, центровка на запалване и т.н.). Проблемът е решен. Смених газовият клапан (не затваряше добре, пълнеше всичко с газ... и съответно давеше двигателя). Вече пали с поглед. Не беше почистван може би 5 години и за да съм сигурен , че няма да има пак проблем след почистването му - сложих нов. Това е от мен засега.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
дай малко повече инфо ако обичаш. Къде се намира този газов клапан. Днес сутринта не можах да запаля (върти, дави се, ... какво ли още не. Дори се чуваше и чукане на желязо откъм 3-4 цилиндър.)
Закарах я на боксир до сервиз на БОШ, там я гледаха... установиха че имам разменени кабели от дистрибутора- оправиха ги. Смениха ми и свещите. Сложих Bosch Super plus там на място ми казаха да ида да пробвам колата на бензин на газ как върви - много добре вървеше. Платих на момчетата и си тръгнах. Като се прибрах и я оставих. Преди малко ми се наложи пак да излизам (колата беше истинала) пробвах да запаля - запали но като че ли работеше на 2-3 цилиндъра само - големи вибрации, като поработи малко се оправи.
Тоест като е загряла колата върви, като истине - не
Скоро сменях бензиновата помпа, имах проблеми и с дюзата (изчистих я и се оправи но не съм ползвал някакви добавки към бензина - ако трябва ще налея, но не знам какви)
Закарах я на боксир до сервиз на БОШ, там я гледаха... установиха че имам разменени кабели от дистрибутора- оправиха ги. Смениха ми и свещите. Сложих Bosch Super plus там на място ми казаха да ида да пробвам колата на бензин на газ как върви - много добре вървеше. Платих на момчетата и си тръгнах. Като се прибрах и я оставих. Преди малко ми се наложи пак да излизам (колата беше истинала) пробвах да запаля - запали но като че ли работеше на 2-3 цилиндъра само - големи вибрации, като поработи малко се оправи.
Тоест като е загряла колата върви, като истине - не

Скоро сменях бензиновата помпа, имах проблеми и с дюзата (изчистих я и се оправи но не съм ползвал някакви добавки към бензина - ако трябва ще налея, но не знам какви)
става въпрос за газовия клапан, който се намира на тръбопровода на газовата уредба, който отива към изпаритела. самият газов клапан е преди изпарителя, той спира потока на газта. а интересно как са ти се разменили кабелите на дистрибутора? те сами не могат да се разменят, ходил ли си на майстор или?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 49 госта