Колеги здравейте.
Разгледах форума но не открих решение на проблема

Извинявам се ако, темата е на неправилно място, моля да ме поправите. Нов съм и може да съм сбъркал раздела.
Установих че мойто скриперче (пасатче)дава необичайно голям разход - 14/100 бензин.
Двигателя е 1.8 Mi ABS. Когато го купих лятото, направих всичко както си му е реда - смяна масло, филтри: маслен, горивен, въздушен и този за парното.
Първия проблем беше че когато бензина намалее (показва две деления на таблото) при влизане в завой (десен)и бензина иде в ляво, колата забива муцунка и иска да изгасне. Заведох го при едни майстори те извадиха бензиновата помпа и думите на майстора бяха:"тази помпа не е от тази кола"! някак странно ми се видя но си замълчах.Изчисти помпата и я върна обратно. Когато си тръгнах установих че проблема със забиването на муцунката вече го няма и се зарадвах. Другата болежка ми е че и преди това и сега, не отчита правилно какво има в резервоара.

Показва 0 а колата изминава поне 20км. Питам се дали е поплавък що ли е, че да не отчита както трябва.При движение стрелката на бензиномера играе нагоре - надолу, докато на баща ми на пасата (същия като моя - Б4 комби) този проблем с мърдането на стрелклата, по време на движение го няма, както и на пасата на един колега с Б3. Другото питане ми е на какво може да се дължи този разход. Колата работи напълно нормално и според мен доста добре. Държи нормали обороти - около 900, но като загрее достатъчно и на няколко пъти я усещам че за миг падат оборотите и пак се качват. Чудя се дали всичко това няма връзка и със въздушния филтър които не ми се вижда за смяна и с това за което споменах по - горе за бензиновата помпа, дали тя не прави проблем или си иска центровка, която вече е правена лятото след смяната на ролки, ремъци и всичко друго след като я купих от тогава до сега са изминати около 6000 км. Моля Ви, дайте някакви съвети от какво може да е, понеже в момента няма как да я закарам на бащата да я погледне, а ми е жал за колицата и за джоба... като жена си я обичам
