Пасат 90 Rp - сутрин пали на 3 цилиндъра

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
toshe_hadji
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
Автомобил: Фолксваген Пасат
Двигател: АЕК 1996
Местоположение: Горна Оряховица

Пасат 90 Rp - сутрин пали на 3 цилиндъра

Мнениеот toshe_hadji » Вто 07 ное 2006 10:18


Здравейте. От както застудя(или така си мисля) пасата сутрин пали на три цилиндъра. Това го прави и когато стои повече време без да се пали през деня. Като покарам малко се пооправя и като загрее не го прави. Сменял съм свещи и дистрибуторна тази година. Някакви идеи или диагностика. :( :?:




Потребителски аватар
Коко
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Коко » Вто 07 ное 2006 11:26


Караш ли и на газ или си без уредба?


Потребителски аватар
toshe_hadji
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
Автомобил: Фолксваген Пасат
Двигател: АЕК 1996
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот toshe_hadji » Вто 07 ное 2006 11:29


Да, карам и на газ.


Потребителски аватар
Коко
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Коко » Вто 07 ное 2006 11:43


Ефектът вероятно е от натрупаната грешка,която се появява при работа на газ и която шашка ЕКУ-то(компютъра управляващ работата на двигателя).Темата е широко дискутирана в този форум.И при мен се получава така сутрин поради което се налага преди палене на двигателя да откача + на акумулатора за 5-10 мин.Така се трие грешката в паметта на ЕКУ-то.Само ,че като мина на газ след пътуване от 20-ина км.при мен отново се появява.По-доброто решение е поставяне на реле ,което прекъсва +на ЕКУ-то ,когато двиг. е изключен.Засега опитай само с откачане на акумулатора и сподели резултата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 07 ное 2006 11:48


Ама на газ като палиш ли е така, или...
Ако е на газ, може да е студен испарителя и за това да ти прави мизериите. А ако става въпрос за бензин... там вече са доста повечко нещата, от които зависи студения старт.
Вдопълнение на Коко, най-добрия вариант е да поставиш емулатор, ако колата ти е снабдена с Ламбда-сонда.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 07 ное 2006 11:56


И при мен беше така ABS мотор.Смених една свещ и се оправи , но въпреки всичко не работи добре докато е студен.Не ползвам газ.


Потребителски аватар
Коко
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Коко » Вто 07 ное 2006 12:22


radotom написа:Ама на газ като палиш ли е така, или...
Ако е на газ, може да е студен испарителя и за това да ти прави мизериите. А ако става въпрос за бензин... там вече са доста повечко нещата, от които зависи студения старт.
Вдопълнение на Коко, най-добрия вариант е да поставиш емулатор, ако колата ти е снабдена с Ламбда-сонда.

Имам емулатор някакъв, но ползата е нулева.Явно е трудно да се направи такъв,който напълно точно да възпроизвежда импулсите на ламбда сондата и резултата е рано или късно трупане на грешка..


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 07 ное 2006 12:27


Коко написа:[Имам емулатор някакъв, но ползата е нулева...

:gruebel хммм... Да не би да не е свъран нещо правилно този емулатор?
Аз нямам газ, но гледам, че други колеги с емулатори не се оплакват от това...


Потребителски аватар
toshe_hadji
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
Автомобил: Фолксваген Пасат
Двигател: АЕК 1996
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот toshe_hadji » Вто 07 ное 2006 12:38


radotom каза:
Ама на газ като палиш ли е така, или...
Ако е на газ, може да е студен испарителя и за това да ти прави мизериите. А ако става въпрос за бензин... там вече са доста повечко нещата, от които зависи студения старт.
Вдопълнение на Коко, най-добрия вариант е да поставиш емулатор, ако колата ти е снабдена с Ламбда-сонда.

Ами на бензин го прави, на газ не съм пробвал. Ще пробвам и ще пиша.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 07 ное 2006 12:53


toshe_hadji написа:Ами на бензин го прави, на газ не съм пробвал. Ще пробвам и ще пиша.
Само да ти кажа, че и аз имам същия проблем, но той идва от точно определена причина. Сдухан ми е бендикса (или венеца на маховика) и се налага да въртя няколко пъти на стартер последните 2-3 сутрини, преди да запаля. И просто ми дави, така, че преди да изфорсирам, и при мен 'патка' на 3 цилиндъра.


Потребителски аватар
Коко
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Коко » Вто 07 ное 2006 13:54


radotom написа:
Коко написа:[Имам емулатор някакъв, но ползата е нулева...

:gruebel хммм... Да не би да не е свъран нещо правилно този емулатор?
Аз нямам газ, но гледам, че други колеги с емулатори не се оплакват от това...

Правилно е свързан-през работен контакт на реле,което при бензин включва ламбдата а при газ емулатора.И той произвежда импулси приличащи на тези на ламбдата,обаче ЕКУ-то май не се лъже лесно.Ако карам само на газ няма проблем,но сутрин почнах да паля на бензин и ефекта веднага се получи.Не знам дали има сметка от тази газ при тази цена вече 1,10 лв.??


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 07 ное 2006 18:26


Колеги на мойто РП 90' е произведено за холандия и е с заводска газова инсталация със ламбда контрол.
Имам може би проблема на колегата,Сутрин когато е студено (зимата обикновенно)като запаля на бензин,мотора работи неравномерно и изкарва черен пушек(някой от форума беше казал,че му очерня ауспуха за нула време) та и при мене е така.Като загрее се оправя работата на двигателя.
Въпросът ми е: Дали проблема е в ламбда сондата (дали работи и как да проверя),Дали е дюзата на моното,Или трупа грешки в ЕКУ-то.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 07 ное 2006 19:08


аз мисля че са грешки в ЕКУ-то, ако като загрее си върви нормално на бензин,
а колкото до това дали ламбдата ти работи - щом си с ламбда контрол, ако не работи би трябвало да имаш забавяне в ускорението и повишен разход на газ /понеже тя участва в подаването на газта, както и на бензин/.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 07 ное 2006 19:24


Колата ускорява за 90 коня много бързо (сток) и на газ и на бензин разхода си е нормален естествено колко икономично карам де :).Не съм забелязал завишен разход. Странно явно на доста хора им се случва дори и да нямат ламбда контрол :?


Dimiter
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dimiter » Вто 07 ное 2006 19:42


Stenly написа:...Странно явно на доста хора им се случва дори и да нямат ламбда контрол :?

(В рамките на шегата)
Ами при теб явно ламбда-контрола не работи



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 54 госта