Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
Нали уж не трябвало да работи като е студено а моя си вее яко студ на -5 градуса Нормално ли е това или не?
- dmcdjveli
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
При под +5 градуса компресора не тръгва. Така че не се притеснявай.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
има 1 кило теми по тоя въпрос...няма нищо на кола...и на климатроника му няма нищо
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
Най-елементарния и грозен начин
( ако не се сетиш за по-разумен ) да провериш дали е включен компресора е "да дръпнеш" куплунга на електромагнитния съединител . Предполагам всички компресори имат такъв , намира се на 10см от самия компресор , можеш да го намериш като проследиш жиците . При запален двигател , ако компресора е куплиран в момента , при изключването му ще има промяна в звука
.
Можеш естествено , като алтернативен вариант , да измериш с волтметър дали има напрежение към ел магнита , пак на същия куплунг примерно . Ако си наблюдателен можеш да прецениш и с "просто око" кога включва съединителя .


Можеш естествено , като алтернативен вариант , да измериш с волтметър дали има напрежение към ел магнита , пак на същия куплунг примерно . Ако си наблюдателен можеш да прецениш и с "просто око" кога включва съединителя .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
Зависи за каква кола говорим
При компресори с variable displacement (Passat B6, Golf 5),компресора не дава признаци,че работи,но си работи в различна степен според температурата.При тях и на -20 може да реши да работи ,защото се използва за отнемане на влагата от стъклата (мери на каква темп влиза въздуха към системата и преценява,без да му дреме от външната).
Иначе на под +3 градуса не трябва да тръгва компресора, защото няма за какво.Също така и перките отпред.
Иначе има една лека граница между климатроник и компресор (понеже в началото на темата пише,че климатроника не трябвало да тръгва при -5
) 

Иначе на под +3 градуса не трябва да тръгва компресора, защото няма за какво.Също така и перките отпред.
Иначе има една лека граница между климатроник и компресор (понеже в началото на темата пише,че климатроника не трябвало да тръгва при -5


-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
За В5.5 става въпрос Нещо проявява характер този климатроник и ще бере ядове
Като е пуснат да затопля на максимум при икономичен режим и натисна копчето за автоматичен режим и отива на 22 градуса сам 


-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
zfa159 написа:Зависи за каква кола говоримПри компресори с variable displacement (Passat B6, Golf 5),компресора не дава признаци,че работи,но си работи в различна степен според температурата.При тях и на -20 може да реши да работи ,защото се използва за отнемане на влагата от стъклата (мери на каква темп влиза въздуха към системата и преценява,без да му дреме от външната).
Разбира се по моментния разход по борда при работа на място


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
bnick написа:Разбира се по моментния разход по борда при работа на място. Пусне ли се да духа на предното стъкло се включва задължително, независимо от температурата
М,не е точно така


При В5.5 под +3 градуса компресора не тръгва изобщо.Има много редки версии на софтуер на климатрониците на В5,5,където при задаване да духа на предното стъкло,компресора тръгва за кратко време (около минута-две,защото за това време отнема влага от минаващия през изпарителя въздух,но не достатъчно,за да замръзне изпарителя и да спре да минава въздух през него).
Истинската благодат си е автомобилния инверторен климатик,защото влизаш вътре,палиш я и след 10 секунди вее 40 градуса



-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
Рено и Пежо в новите модификации.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво се случва като пуснете климатроника да охлажда?
И някои от Хондите след 2004-та го имат,правих едно HR-V.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта