2100 оборота и светва лампата на маслото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
buzzi
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

2100 оборота и светва лампата на маслото

Мнениеот buzzi » Вто 14 ное 2006 10:12


:( Здравейте,моля за компетентно мнение.имам пасат 1.8 PF МОТОР диджифант 2 и от скоро ми къса нервите с този проблем.Смених капака на клапаните заради запушена цедка на маслените пари,почистих картера и цедката на маслената помпа,проверих и двата датчика за маслото,маслото е тотал 10w40.Докато загрява колата всичко е ок но когато направи 92-94 градуса и само на 2100 оборота, светва лампата на маслото и започва да пиука нещо от таблото ,пускам педала или щом дам газ и проблема изчезва,ако някои може да помогне ще съм благодарен! :( :)




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 14 ное 2006 10:15


:търсачкаа

зумер на маслото, налягане на маслото-ето ти критерии за търсене.

НЕ Я КАРАЙ!!!


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Вто 14 ное 2006 12:02


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=209885
http://vwclub.bg/articles.php?id=1

Проблема най-вероятно е много сериозен. Прочети ги тези теми, там е доста добре обобщено.


Потребителски аватар
buzzi
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот buzzi » Вто 14 ное 2006 15:05


МАЛЕЕ!!!!
Благодаря за компетенцията,веднага щом локализирам проблема ще пиша!
айде със здраве :beer


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Вто 14 ное 2006 21:56


Оххххх,мале,мале-тичай брат,че е м****та се е **ло :wink:
Аз пощурях за месец по същият начин,
но Ваското е златен по тия проблеми... :070:


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Чет 16 ное 2006 9:57


Датчици те са два. Един за ниско налягане, който се следи при ниски обороти и един за високо, който се следи при по-високи. Възможно е да е дефектирал датчика за високото налягане и да се включва по-трудно или да е запушване на канал. Провери си и маслото дали е читаво и какво му е нивото.


Потребителски аватар
buzzi
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот buzzi » Пет 17 ное 2006 15:27


Днес мерих налягането на датчика на главата,на празен ход по малко от 1 бар,на 2000 оборота под 1.5 бара.
лоша работа!!
на датчика на масления филтър трябва ли да се мери и колко трябва да е налягането?
предварително БЛАГОДАРЯ


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 17 ное 2006 17:44


buzzi написа:на празен ход по малко от 1 бар

Добре де,на 1 bar не хвърля ли пак масло до разпределителния вал :roll:
Щом не свети лампата и не пищи зумера би трябвало всичко да е наред,нищо че не е 2 bar,а е 1 :roll:
Така ли е :?:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 17 ное 2006 18:58


buzzi написа:Днес мерих налягането на датчика на главата,на празен ход по малко от 1 бар,на 2000 оборота под 1.5 бара.
лоша работа!!
на датчика на масления филтър трябва ли да се мери и колко трябва да е налягането?
предварително БЛАГОДАРЯ


Работата верно е зле.На 2000 оборота минимума е 2 бара, а ти си на 1.5.Ами ...... няма начин, сваляй картера.Проверяваш задължително помпата и лагерите.Кофти тръпка ама работата може да стане и още по зле.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 17 ное 2006 19:12


смяна на биелни и основни лагери. :cry:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 17 ное 2006 19:17


ем те не са чак толко скъпи тия лагери :roll: доколкото съм чел около 40-50лв струват ..


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 17 ное 2006 19:27


не са чак толкова скъпи но разправиите са много.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 17 ное 2006 19:35


Па ако е изяден и коленовия вал...... :banghead:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 17 ное 2006 20:37


Даскала написа:Па ако е изяден и коленовия вал...... :banghead:
е бате то за това се сменява докато е време няма добавки няма това онова щото после почва и 2-ро и 3-то и заради 50-100лв спестени ,се хвърлят едни сериозни суми накрая :roll:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 17 ное 2006 21:54


landwarrior написа:се сменява докато е време

Стане ли късно по-добре да се не пипа - само гаааааааззззззззззззззз до ламарината и да бие прекъсвача:lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта