Здравейте,моля за компетентно мнение.имам пасат 1.8 PF МОТОР диджифант 2 и от скоро ми къса нервите с този проблем.Смених капака на клапаните заради запушена цедка на маслените пари,почистих картера и цедката на маслената помпа,проверих и двата датчика за маслото,маслото е тотал 10w40.Докато загрява колата всичко е ок но когато направи 92-94 градуса и само на 2100 оборота, светва лампата на маслото и започва да пиука нещо от таблото ,пускам педала или щом дам газ и проблема изчезва,ако някои може да помогне ще съм благодарен!
Датчици те са два. Един за ниско налягане, който се следи при ниски обороти и един за високо, който се следи при по-високи. Възможно е да е дефектирал датчика за високото налягане и да се включва по-трудно или да е запушване на канал. Провери си и маслото дали е читаво и какво му е нивото.
Днес мерих налягането на датчика на главата,на празен ход по малко от 1 бар,на 2000 оборота под 1.5 бара.
лоша работа!!
на датчика на масления филтър трябва ли да се мери и колко трябва да е налягането?
предварително БЛАГОДАРЯ
Добре де,на 1 bar не хвърля ли пак масло до разпределителния вал Щом не свети лампата и не пищи зумера би трябвало всичко да е наред,нищо че не е 2 bar,а е 1 Така ли е
buzzi написа:Днес мерих налягането на датчика на главата,на празен ход по малко от 1 бар,на 2000 оборота под 1.5 бара. лоша работа!! на датчика на масления филтър трябва ли да се мери и колко трябва да е налягането? предварително БЛАГОДАРЯ
Работата верно е зле.На 2000 оборота минимума е 2 бара, а ти си на 1.5.Ами ...... няма начин, сваляй картера.Проверяваш задължително помпата и лагерите.Кофти тръпка ама работата може да стане и още по зле.
Даскала написа:Па ако е изяден и коленовия вал......
е бате то за това се сменява докато е време няма добавки няма това онова щото после почва и 2-ро и 3-то и заради 50-100лв спестени ,се хвърлят едни сериозни суми накрая