Въпрос за хидравлична течност

Техническа и сервизна информация за Passat
GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Въпрос за хидравлична течност

Мнениеот GVG » Вто 21 ное 2006 14:26


Здравейте колеги! Знам че много е дъвкана хидравликата на волана, но аз искам да питам нещо конкретно. Препоръчаха ми да сменя хидравличното масло, защото напоследък при навиване на волана на място, а и не само на място, започна да се чува едно гадно скърцане от към двигателя. Но това е друга тема. Та знам аз, че оригиналното масло е G 002 000. Днес в магазина ми предложиха G 004 000 M2, като ми казаха, че индекса е променен заради колите след 1994 г. Въпросът ми е знае ли някой какво е това масло и дали ще има проблем ако го сложа.




Потребителски аватар
ArturDent
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ArturDent » Сря 22 ное 2006 9:53


По възможност смени маслото с ТОЧНО такова каквото е написано.
Маслата с по-виска цифра може и да са по-хубави (за по-високи обороти и налягане), но и са по-"тънки". Не се знае с какво ще стане с сервото с новото масло.
Колата на жената - Фиат Пунто, след смяна на такова масло взе да вие повече сервото.


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Сря 22 ное 2006 10:31


а за В5 1998 година какво е маслото за хидравликата че трябва да долея малко ?


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за хидравлична течност

Мнениеот ivo8181 » Сря 22 ное 2006 13:56


GVG написа:Здравейте колеги! Знам че много е дъвкана хидравликата на волана, но аз искам да питам нещо конкретно. Препоръчаха ми да сменя хидравличното масло, защото напоследък при навиване на волана на място, а и не само на място, започна да се чува едно гадно скърцане от към двигателя. Но това е друга тема. Та знам аз, че оригиналното масло е G 002 000. Днес в магазина ми предложиха G 004 000 M2, като ми казаха, че индекса е променен заради колите след 1994 г. Въпросът ми е знае ли някой какво е това масло и дали ще има проблем ако го сложа.
Аз напримерно ми се прецака хидравличната помпа и се наложи да сменям маслото задалжително и в магазина ми казаха че за АЕЕ си има специално хид. масло което е 35лв литьр ,но аз сложих на свое глава друго за Ситроен за сверите и няма проблем :lol: важното е да смазва всички части по хид. Действай и успех!!!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 22 ное 2006 20:24


trohata написа:а за В5 1998 година какво е маслото за хидравликата че трябва да долея малко ?


G 002 000 ... това е твоето масло.Съветвам те да си купиш оригинално, защото рейката е над 1000 лв.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 22 ное 2006 20:50


аз пък си мисля че проблема не ти е в течноста,а а в ремъка.Отиди някъде да ти го натегнат малко и кажи как е след това .Ако пак е зле тогава сменяй течноста :wink:


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 23 ное 2006 8:19


Като се заслушах по-внимателно се оказа, че скърцането се появява само като навивам волана надясно. Като го въртя наляво, не скърца. Наистина може би маслото не е причината. Но много ми е интересно на какво все пак може да се дължи това скърцане.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 23 ное 2006 9:58


GVG написа:Като се заслушах по-внимателно се оказа, че скърцането се появява само като навивам волана надясно. Като го въртя наляво, не скърца. Наистина може би маслото не е причината. Но много ми е интересно на какво все пак може да се дължи това скърцане.
казах ти че се дължи на рамъка :twisted:

Последна промяна от LILO&STICH на Чет 23 ное 2006 12:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за хидравлична течност

Мнениеот joro_kem » Чет 23 ное 2006 11:20


GVG написа: Днес в магазина ми предложиха G 004 000 M2, като ми казаха, че индекса е променен заради колите след 1994 г.

поне според аутодата са те поизлъгали, колега! за всички пасати с тоя мотор (ABS и ADZ) маслото е едно и също, а именно G 002 000.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за хидравлична течност

Мнениеот radotom » Чет 23 ное 2006 12:58


joro_kem написа:поне според аутодата са те поизлъгали, колега! за всички пасати с тоя мотор (ABS и ADZ) маслото е едно и също, а именно G 002 000.

Жоро, гледах в каталога на ШЕЛ, като сменях моята. Там ги делят по години също. Само дето за моята пишеше, че не е консуматив, а резервна част, но аз не им повярвах! mhihi
А иначе, lilo_ , ако е от ремъка, защо само в едната посока му скърца...


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 23 ное 2006 13:48


Наистина, звукът не е като от свирещ ремък, а като от стара несмазана панта, и се чува само като въртя волана надясно. Ако спра за малко, спира и скърцането.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 23 ное 2006 15:12


Хм... така описано ми звучи по-скоро като проблем по кормилна система... накрайници, шарнири, тампони на МакФерсона... Ама знам ли... Имай предвид все пак, че хидравликата, като си навиеш до край, си шуми! Но се проявява и в двете посоки обикновенно... :dontknow:


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 23 ное 2006 16:15


Да, за шума в двете крайни положения е ясно. Тогава помпата се товари най-много. Но това скърцане, като пантите на огромна врата във филм на ужасите, и то само при движение на колелата надясно, много ме озадачава. Тампоните на макферсъна с лагерчетата ги сменях това лято. Ако е някой шарнир или накрайник, се си мисля че би трябвало да скърца и в двете посоки. Не знам! Да не би пък причината да е кормилната рейка. Въпреки че за това не ми се мисли!


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

зя хидравликата

Мнениеот kibo_tom_8440 » Съб 25 ное 2006 12:22


:roll: Да споделя и моя опит с хидравликата. Наистина по каталог маслото трябва да бъде G-002, но трудно се намира а пък не е известно каква марка трябва да е. В книгата за Пасат пише само този номер без да е указано каква марка да е. Аз преди 6 месеца сложих G-003 ELF - френско 1 литър, понеже не можах да намеря G-002. Нямам проблеми, отвреме на време просвирва, когато е студена колата като я запаля но после като по загрее няма проблеми. През лятото изобщо не просвирвало. Колегата който ти каза за ремъка, може да е прав, долу има болт на който главата минава през едни уши, ако имаш възможност изпъни ушите нагоре защото се подгъват и по този начин намалява обтягането напълно. Успех :drive


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пон 27 ное 2006 1:56


Колега сподели като я поправиш от къде иде проблема че и аз съм с подобен, при мен само че не издава никакъв звук освен помпата в крайните положения на рейката.Особеното тук е че при навиване на десен волан се върти по-трудно от колкото при въртене на ляво,също така при равен участък колата има тяга наляво тоест сама си завива,
допускам че налягането в кормилната уредба е различна от лявата страна от колкото от дясната и от тежината на колата и скороста и съпротивлението на предните колелета това влияе. Тук е момента да споделя че съм правил реглаж в три различни сервиза/с констатиран идеален реглаж/ с изправна ходова част /носачи,шарнири,накрайници,
пружини,лагери и тампони на макферсона/и след тези реглажи консултации и констатации моето лично и логично обяснение е кормилна уредба/рейка или помпа/ така че предварително ти благодаря ако споделиш каква е причината след ремонт



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bultrastyle и 50 госта