Въпрос за хидравлична течност
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Въпрос за хидравлична течност
Здравейте колеги! Знам че много е дъвкана хидравликата на волана, но аз искам да питам нещо конкретно. Препоръчаха ми да сменя хидравличното масло, защото напоследък при навиване на волана на място, а и не само на място, започна да се чува едно гадно скърцане от към двигателя. Но това е друга тема. Та знам аз, че оригиналното масло е G 002 000. Днес в магазина ми предложиха G 004 000 M2, като ми казаха, че индекса е променен заради колите след 1994 г. Въпросът ми е знае ли някой какво е това масло и дали ще има проблем ако го сложа.
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
По възможност смени маслото с ТОЧНО такова каквото е написано.
Маслата с по-виска цифра може и да са по-хубави (за по-високи обороти и налягане), но и са по-"тънки". Не се знае с какво ще стане с сервото с новото масло.
Колата на жената - Фиат Пунто, след смяна на такова масло взе да вие повече сервото.
Маслата с по-виска цифра може и да са по-хубави (за по-високи обороти и налягане), но и са по-"тънки". Не се знае с какво ще стане с сервото с новото масло.
Колата на жената - Фиат Пунто, след смяна на такова масло взе да вие повече сервото.
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за хидравлична течност
Аз напримерно ми се прецака хидравличната помпа и се наложи да сменям маслото задалжително и в магазина ми казаха че за АЕЕ си има специално хид. масло което е 35лв литьр ,но аз сложих на свое глава друго за Ситроен за сверите и няма проблемGVG написа:Здравейте колеги! Знам че много е дъвкана хидравликата на волана, но аз искам да питам нещо конкретно. Препоръчаха ми да сменя хидравличното масло, защото напоследък при навиване на волана на място, а и не само на място, започна да се чува едно гадно скърцане от към двигателя. Но това е друга тема. Та знам аз, че оригиналното масло е G 002 000. Днес в магазина ми предложиха G 004 000 M2, като ми казаха, че индекса е променен заради колите след 1994 г. Въпросът ми е знае ли някой какво е това масло и дали ще има проблем ако го сложа.

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
казах ти че се дължи на рамъкаGVG написа:Като се заслушах по-внимателно се оказа, че скърцането се появява само като навивам волана надясно. Като го въртя наляво, не скърца. Наистина може би маслото не е причината. Но много ми е интересно на какво все пак може да се дължи това скърцане.

Последна промяна от LILO&STICH на Чет 23 ное 2006 12:53, променено общо 1 път.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за хидравлична течност
GVG написа: Днес в магазина ми предложиха G 004 000 M2, като ми казаха, че индекса е променен заради колите след 1994 г.
поне според аутодата са те поизлъгали, колега! за всички пасати с тоя мотор (ABS и ADZ) маслото е едно и също, а именно G 002 000.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за хидравлична течност
joro_kem написа:поне според аутодата са те поизлъгали, колега! за всички пасати с тоя мотор (ABS и ADZ) маслото е едно и също, а именно G 002 000.
Жоро, гледах в каталога на ШЕЛ, като сменях моята. Там ги делят по години също. Само дето за моята пишеше, че не е консуматив, а резервна част, но аз не им повярвах!

А иначе, lilo_ , ако е от ремъка, защо само в едната посока му скърца...
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Да, за шума в двете крайни положения е ясно. Тогава помпата се товари най-много. Но това скърцане, като пантите на огромна врата във филм на ужасите, и то само при движение на колелата надясно, много ме озадачава. Тампоните на макферсъна с лагерчетата ги сменях това лято. Ако е някой шарнир или накрайник, се си мисля че би трябвало да скърца и в двете посоки. Не знам! Да не би пък причината да е кормилната рейка. Въпреки че за това не ми се мисли!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
зя хидравликата


-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега сподели като я поправиш от къде иде проблема че и аз съм с подобен, при мен само че не издава никакъв звук освен помпата в крайните положения на рейката.Особеното тук е че при навиване на десен волан се върти по-трудно от колкото при въртене на ляво,също така при равен участък колата има тяга наляво тоест сама си завива,
допускам че налягането в кормилната уредба е различна от лявата страна от колкото от дясната и от тежината на колата и скороста и съпротивлението на предните колелета това влияе. Тук е момента да споделя че съм правил реглаж в три различни сервиза/с констатиран идеален реглаж/ с изправна ходова част /носачи,шарнири,накрайници,
пружини,лагери и тампони на макферсона/и след тези реглажи консултации и констатации моето лично и логично обяснение е кормилна уредба/рейка или помпа/ така че предварително ти благодаря ако споделиш каква е причината след ремонт
допускам че налягането в кормилната уредба е различна от лявата страна от колкото от дясната и от тежината на колата и скороста и съпротивлението на предните колелета това влияе. Тук е момента да споделя че съм правил реглаж в три различни сервиза/с констатиран идеален реглаж/ с изправна ходова част /носачи,шарнири,накрайници,
пружини,лагери и тампони на макферсона/и след тези реглажи консултации и констатации моето лично и логично обяснение е кормилна уредба/рейка или помпа/ така че предварително ти благодаря ако споделиш каква е причината след ремонт
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 58 госта