Контактен клеморед - смяна или подобрение? - РЕШЕНИЕ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Контактен клеморед - смяна или подобрение? - РЕШЕНИЕ

Мнениеот vesellin » Чет 27 яну 2005 17:36


Извинявам се че пиша толкова често, бях гледал една схема за смяна на плочката, но не мога да намеря темата

Става дума за контактната плочка на волана(при ключа) Питах в 2-3 магазина вече и тя е на цена 10-15 лева.

Преди малко ми дойде наум, че мога да избегна запалването с ключ и да сложа бутон за запалване, а от ключа да давам само на контакт. Но идва проблема че има 6 кабела(доколкото видях) и не знам кой къде отива ....

Последна промяна от vesellin на Чет 27 яну 2005 17:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 27 яну 2005 17:37




Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Чет 27 яну 2005 17:39


от Бургас съм :roll:
благодаря все пак, но намерих темата, имало още един пасат с проблем като моя :)
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E0%ED%E5


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 27 яну 2005 17:53


vesellin написа:Става дума за контактната плочка на волана(при ключа) Питах в 2-3 магазина вече и тя е на цена 10-15 лева.

Преди малко ми дойде наум, че мога да избегна запалването с ключ и да сложа бутон за запалване, а от ключа да давам само на контакт. Но идва проблема че има 6 кабела(доколкото видях) и не знам кой къде отива ....



Става с бутон.Предварително премери на черен/червен(дебел проводник) дали отива 12в при завъртане на ключа в положение "стартер".Това при положение,че си оцелил момента да ти затвори веригата ключа.Чрез мощен бутон си прехвърляш плюса от куплунга на ключа към червен/черен проводник.Даже може да монтираш бутона на скито място с цел по-голяма сигурност против кражба. :D


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Чет 27 яну 2005 17:58


доста добра идея :Р ще стана като автобус (при паленето) тя и без това е комби :) хаха но искам да питам уместен ли е този начин на палене и какви са минусите и плюсовете
:) Пали нормално нали?


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Чет 27 яну 2005 18:26


Въобщте не го бърка паленето по този начин


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пет 28 яну 2005 13:10


Какви трябва да бъдат параметрите на бутона, който ще сложа? Какво напрежение трябва да понася


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 28 яну 2005 14:41


Приятели не се казва плочка а контактна клема или контактор


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Мнениеот vlad1.8mi » Пет 28 яну 2005 15:08


бутона да е за 20A,но е по-добра комбинацията с маломощен бутон свързан към реле за 12V(20A),което да комутира токът през бендикса.УСПЕХ!


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Мнениеот vlad1.8mi » Чет 03 фев 2005 13:43


бутон за 20А,но е по-добре с маломощен бутон,който да управлява реле сварзано към бендикса(релето да е 12V 20А-може и за по-голям ток)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 03 фев 2005 20:12


вариантите са 2:
1 сменяш си клемореда но провери консумацията по веригите като обърнеш особено внимание на фаровете-там нагаря най често.
2 извеждаш паленето да е на бутон-само стартера да минава оттам а контакта да си е на ключа-няма проблем но ставаш по уязвим-помисли върху изпулнението и детайлите-кога ще има ток бутона и кога да няма-сещаш се.

иначе за да смениш клемореда трябва да свалиш волана, да свалиш лостчетата, да избиеш втулката на която са шлиците за волана, да развиеш един болт отдолу който е с откъсната заводски глава (правиш шлиц с ножовка и го развиваш с една яка отвертка и после-смяна на болта с друг), разкачаш кабелите и измъкваш цялата конзола.
ключа трябва да е вътре за да не излезе палчето което заключва волана и да те блокира.
като извадиш конзолата обърни я към тебе и отдолу има едно малко болтче до което иначе не можеш да стигнеш-развий го и клемореда ти пада в ръцете.
слагаш новия и всичко обратно.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пет 04 фев 2005 9:32


Добре всичко ми е ясно, но само защо ставам по-уязвим? Не е ли дори по-добър вариант да сложа бутона на някое забутано местенце, (тоест да не се вижда ако не знаеш къде е) Това е от гледна точка на сигурността на автомобила.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 04 фев 2005 9:34


а ако я оставиш някой ден на майстор?
а ако я дадеш на приятел да върши работа и някой види каква е системата?
и все в тоя ред на мисли.
по добре в такъв случай да си вземеш един хелп модул с дистанционно и да работиш с него.
нали разбираш накъде бия?


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пет 04 фев 2005 12:42


всъщност не :( но проблем с оставянето на майстор и даването на приятел ги изключвам :)
Този дистанционен модул какво подяволите е? :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 04 фев 2005 22:22


модул който командва 1 или 2 реленца посредством дистанционно-казва се хелп модул и се използва за дистанционно включване-изключване-прекъсване-възстановяване-абе всичко което можеш да го правиш с реле.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_ и 71 госта