Извинявам се че пиша толкова често, бях гледал една схема за смяна на плочката, но не мога да намеря темата
Става дума за контактната плочка на волана(при ключа) Питах в 2-3 магазина вече и тя е на цена 10-15 лева.
Преди малко ми дойде наум, че мога да избегна запалването с ключ и да сложа бутон за запалване, а от ключа да давам само на контакт. Но идва проблема че има 6 кабела(доколкото видях) и не знам кой къде отива ....
Контактен клеморед - смяна или подобрение? - РЕШЕНИЕ
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Контактен клеморед - смяна или подобрение? - РЕШЕНИЕ
Последна промяна от vesellin на Чет 27 яну 2005 17:38, променено общо 1 път.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
от Бургас съм
благодаря все пак, но намерих темата, имало още един пасат с проблем като моя
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E0%ED%E5

благодаря все пак, но намерих темата, имало още един пасат с проблем като моя

http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E0%ED%E5
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
vesellin написа:Става дума за контактната плочка на волана(при ключа) Питах в 2-3 магазина вече и тя е на цена 10-15 лева.
Преди малко ми дойде наум, че мога да избегна запалването с ключ и да сложа бутон за запалване, а от ключа да давам само на контакт. Но идва проблема че има 6 кабела(доколкото видях) и не знам кой къде отива ....
Става с бутон.Предварително премери на черен/червен(дебел проводник) дали отива 12в при завъртане на ключа в положение "стартер".Това при положение,че си оцелил момента да ти затвори веригата ключа.Чрез мощен бутон си прехвърляш плюса от куплунга на ключа към червен/черен проводник.Даже може да монтираш бутона на скито място с цел по-голяма сигурност против кражба.

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
вариантите са 2:
1 сменяш си клемореда но провери консумацията по веригите като обърнеш особено внимание на фаровете-там нагаря най често.
2 извеждаш паленето да е на бутон-само стартера да минава оттам а контакта да си е на ключа-няма проблем но ставаш по уязвим-помисли върху изпулнението и детайлите-кога ще има ток бутона и кога да няма-сещаш се.
иначе за да смениш клемореда трябва да свалиш волана, да свалиш лостчетата, да избиеш втулката на която са шлиците за волана, да развиеш един болт отдолу който е с откъсната заводски глава (правиш шлиц с ножовка и го развиваш с една яка отвертка и после-смяна на болта с друг), разкачаш кабелите и измъкваш цялата конзола.
ключа трябва да е вътре за да не излезе палчето което заключва волана и да те блокира.
като извадиш конзолата обърни я към тебе и отдолу има едно малко болтче до което иначе не можеш да стигнеш-развий го и клемореда ти пада в ръцете.
слагаш новия и всичко обратно.
1 сменяш си клемореда но провери консумацията по веригите като обърнеш особено внимание на фаровете-там нагаря най често.
2 извеждаш паленето да е на бутон-само стартера да минава оттам а контакта да си е на ключа-няма проблем но ставаш по уязвим-помисли върху изпулнението и детайлите-кога ще има ток бутона и кога да няма-сещаш се.
иначе за да смениш клемореда трябва да свалиш волана, да свалиш лостчетата, да избиеш втулката на която са шлиците за волана, да развиеш един болт отдолу който е с откъсната заводски глава (правиш шлиц с ножовка и го развиваш с една яка отвертка и после-смяна на болта с друг), разкачаш кабелите и измъкваш цялата конзола.
ключа трябва да е вътре за да не излезе палчето което заключва волана и да те блокира.
като извадиш конзолата обърни я към тебе и отдолу има едно малко болтче до което иначе не можеш да стигнеш-развий го и клемореда ти пада в ръцете.
слагаш новия и всичко обратно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_ и 71 госта