:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Мнениеот chakarov » Вто 22 май 2012 14:29


Здравейте, колеги,
Искам да запитам нещо относно предницата на Пасатя. Един познат ми каза, че когато се сменял дори и един носач, трябвало цялата предница (или както той каза "кош") да се "разхлаби", за да легнe свободно и чак тогава да се настройва и затяга. Има ли някаква истина в това? Каза ми, че повечето майстори не правели това, което пък от своя страна довеждало до по-бързо износване на шарнирните болтове на останалите носачи и съответно до последваща смяна на още носачи. Става дума за B5.




Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Настройка на предницата при смяна на носачи

Мнениеот Благовест » Вто 22 май 2012 14:32


Нищо не разхлабваш...Стягаш въпросния носач в работно положение.
После един стенд преден мост и си готов.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Мнениеот dancing_niki » Сря 23 май 2012 9:31


Стяга се в работно положение, за да не се смелят тампоните към купето. Реглажа не е задължителен, защото се очаква, че разстоянието от центъра на втулката на тампона до оста на шарнира да е точно, колкото е специфицирано от производителя. Аз лично не съм ходил на реглаж и не съм имал проблеми с теглене на волана или криво износване на гумите.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Мнениеот muns61 » Сря 23 май 2012 9:34


Носачите и на евтините производители са геометрично стандартни, та не се налага реглаж. Както са ти написали преди мен, стягане в работно положение.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Мнениеот BG_POLICE » Нед 27 май 2012 22:38


Един въпрос от серията тъпи :) Какво значи: "стягане в работно положение"? Извинявам се за глупавия въпрос, предполагам отговора е прост и логичен, но все пак :beer


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Мнениеот dancing_niki » Нед 27 май 2012 23:19


Стягаш болтовете с гайките, колкото да може носача да се върти около оста на тампона, слагаш гумата, сваляш от крика и тогава стягаш окончателно. По принцип по книгите се препоръчва подмяна и на крепежите.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Настройка на предницата при смяна на носачи Б5

Мнениеот BG_POLICE » Пон 28 май 2012 0:02


dancing_niki написа:Стягаш болтовете с гайките, колкото да може носача да се върти около оста на тампона, слагаш гумата, сваляш от крика и тогава стягаш окончателно. По принцип по книгите се препоръчва подмяна и на крепежите.


Мерси колега :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта