
Климатроник Б3
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Климатроник Б3
Този климатроник фабричен модел ли е или е допълнително слаган?


- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Климатроник
Това е диавия бяга на далече.
На оригиналният си пише VW Climatronic
Те ти оригиналния

На оригиналният си пише VW Climatronic

Те ти оригиналния

- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Климатроник
Благодаря!
Значи всеки друг модел различен от този на твоята снимка не става?
Значи всеки друг модел различен от този на твоята снимка не става?
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Климатроник
sPellBouND написа:Благодаря!
Значи всеки друг модел различен от този на твоята снимка не става?
Върши работа ,но по хубаво от оригинала няма

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Климатроник
Ще ти го кажа така:
Чупи се нещо умираш прав.
Няма части за диавия няма схеми няма НИЩО.
За оригиналния всичко се намира. Моторчетата на клапите стават от Пасат В3 и В4 както и от Голф 3. Та сам си прави изводите кой е по рентабилен. Отделно че диавията е сглобявана в петък със части каквото имали такова сложили и една със една няма еднакви.
При В4 са ДВА ВИДА
Със ЕCON oт средата на 95-та нагоре

Без ECON до средата на 95-та

Копчето ECON спира само компресора и става термотроник със дисплей
Чупи се нещо умираш прав.
Няма части за диавия няма схеми няма НИЩО.
За оригиналния всичко се намира. Моторчетата на клапите стават от Пасат В3 и В4 както и от Голф 3. Та сам си прави изводите кой е по рентабилен. Отделно че диавията е сглобявана в петък със части каквото имали такова сложили и една със една няма еднакви.
При В4 са ДВА ВИДА

Със ЕCON oт средата на 95-та нагоре

Без ECON до средата на 95-та

Копчето ECON спира само компресора и става термотроник със дисплей

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Климатроник
znainainai написа:Ще ти го кажа така:
Чупи се нещо умираш прав.
Няма части за диавия няма схеми няма НИЩО.
Не карайте по клишета с тази диавия
Части има!!!
Диавия произвежда много части за автоклиматици.
На много марки се поставят допълнително климатици от въпросната фирма.
работи супер елементарно и надеждно, понякога има недомислици определено. Освен с проблема с охлаждането при фв и ауди, общо взето друго не съм срещал.
Необохдим е по-голям климатичен радиатор и задължително една ел. перка- предно разположена. Нищо повече
ползва универсален филтър дехидратор, нов е 25лв.
Ползва много читави компресори- обикновено са сандени 5-ци и 7-ци. Те са един вид универсални- четири уши за закрепване, три-четии варианта за захват на маркучите към компресора и се слагат на всичко що е допълнително слагано. И оригинално разбира се. Части за тях също има
Откъм ел. е супер опростено, има трите важни датчика- ключ ниско,високо налягане и сензор против обледеняване.
две релета трябват- за управление на бърза степен на вентиалтора и за включване на компресора. Останалото са изгъзици.
Най-добрите и надеждни решения са простите решения.
Случва се да идват коли с допълнително монтирани климатици, последния случай на един джип Нисан от 80-те години... Уникално просто и хитро измислено, оригиналните изпълнения ги слага в джоба си отвсякъде.
В частта в купето е изпълненен като хладилник- меден изпарител, връзки нипел-гайка (без о-пръстени) с трв от хладилник... Сигурно е на 30-на години
Диавия от голф 3, с онова малкото компресорче, но с кондензатор от бмв е34 с дифузьора от баварката с 2 перки, с по 6-7 метра маркучи, няма да ви казвам какъв студ прави. На комбайн качано

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Климатроник Б3
Пешка няма сила на света със която да ме убедиш че диавия е по-климатик от оригиналният
Колко диавии си разглобил аз лично поне 6 и мога да ти кажа че една със една няма слагали са каквото са имали. И са го хвърляли със лопата в колите едно със едно няма. Като ги хвалиш толко много що не сложи един климатрон диавия на пасата а сложи оригинален климатик и термотроник?

Колко диавии си разглобил аз лично поне 6 и мога да ти кажа че една със една няма слагали са каквото са имали. И са го хвърляли със лопата в колите едно със едно няма. Като ги хвалиш толко много що не сложи един климатрон диавия на пасата а сложи оригинален климатик и термотроник?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Климатроник Б3
щото колата си беше оригинално с климатик
климатоника не ме кефи заради усложнеността си и най-вече ненадеждността си.
диавията ползва в по-голямата си част готови решения. Прости ги събира на едно място. Понякога бъркат обаче в подбора на частите.
Неможеш да кажеш че им куцат примерно радиаторите, или пък компресорите. Все едно да кажеш че сандените от тия години не стават. Уникално здрави са. Както казах, някой малоумник не е съобразил спец при фв и ауди да сложи един най-обикновен електрически вентилатор, ако щеш и универсален да е, дето с включване на компресора да тръгва и той. Предно разположен. И нито колата ще грее, нито компресора ще се тормози и студ ще има.
Бърка се в подобора на частите понякога. А подбереш ли що годе правилно компонентите, имаш хладилен агент, на който съзадеш нужните условия за да произвежда студ, студ ще има.
Мога да ти направя "събери чарк" климатик за малко пари, който ще охлажда много по-добре от оригиналния. Гарантирам ти.
климатоника не ме кефи заради усложнеността си и най-вече ненадеждността си.
диавията ползва в по-голямата си част готови решения. Прости ги събира на едно място. Понякога бъркат обаче в подбора на частите.
Неможеш да кажеш че им куцат примерно радиаторите, или пък компресорите. Все едно да кажеш че сандените от тия години не стават. Уникално здрави са. Както казах, някой малоумник не е съобразил спец при фв и ауди да сложи един най-обикновен електрически вентилатор, ако щеш и универсален да е, дето с включване на компресора да тръгва и той. Предно разположен. И нито колата ще грее, нито компресора ще се тормози и студ ще има.
Бърка се в подобора на частите понякога. А подбереш ли що годе правилно компонентите, имаш хладилен агент, на който съзадеш нужните условия за да произвежда студ, студ ще има.
Мога да ти направя "събери чарк" климатик за малко пари, който ще охлажда много по-добре от оригиналния. Гарантирам ти.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник Б3
Да се намеся и аз малко. Предна перка обикновено не слагат,но когато я слагат,това е голям проблем,защото под перката се събира гняс и радиатора заминава.това е редовен проблем на всичките френски коли със заводски перки отпред и на Опел-ите,където перката пак е отпред.Не случайно Ханс си слага перките отзад,където им е мястото 
За ДиаРия,както аз ги наричам - нищо не става от тях,редовно ползват компресори Харисън и доста по-рядко слагат Санден или Денсо.Харисън има ред неодостатъци - тече като лейка от средните гарнитури,корозира му корпуса,корозиа му леглото за осевото уплътнение. Също така харисън компресора има заводски проблем със сегментите - те също са от великия материал говнолин и се разпадат и компресора спира да работи като хората (не може да нагнетява и да засмуква). ДиАрия страдат от лош монтаж и лоши компоненти,защото при монтажа никой не гледа кой маркуч къде и в какво се трие и ефекта е,че маркучите се скапват.Също и пресовките на маркуча към тръбата са кофти и обикновено от там се разтича най-напред (заводските пресовки на VW карат по 20 години). За електрото - компонените са им кофти и редовки някоя връзка или краче на реле или каквото и да е,се окислява и дадена част от климатика спира. За частите - обикновено е кошмарно трудно да се намери изпарител (вътрешен радиатор) или кондензатор (външен радиатор) за такъв климатик,защото са сложили каквото са имали под ръка,ама от каква кола е,трудно се разбира.Има едни универсални,ама само 10% от колите с насаждани климатици са с тях,останалото е с каквото е имало (аз два еднакви не съм доживял да видя,а съм направил десетки). Като монтаж - на един Голф 3 ме уби какво бяха направили - нямали са един голям кондензатор и бяха сложили на горкия човек два един до друг,възани последователно,ето и малко снимки - единия радиатор седи отзад,другия отпред..Е вие като виждате предимно такива идеи за монтаж на нещата, дали ще си купите ДиаРия, мисля, че цЪ



За ДиаРия,както аз ги наричам - нищо не става от тях,редовно ползват компресори Харисън и доста по-рядко слагат Санден или Денсо.Харисън има ред неодостатъци - тече като лейка от средните гарнитури,корозира му корпуса,корозиа му леглото за осевото уплътнение. Също така харисън компресора има заводски проблем със сегментите - те също са от великия материал говнолин и се разпадат и компресора спира да работи като хората (не може да нагнетява и да засмуква). ДиАрия страдат от лош монтаж и лоши компоненти,защото при монтажа никой не гледа кой маркуч къде и в какво се трие и ефекта е,че маркучите се скапват.Също и пресовките на маркуча към тръбата са кофти и обикновено от там се разтича най-напред (заводските пресовки на VW карат по 20 години). За електрото - компонените са им кофти и редовки някоя връзка или краче на реле или каквото и да е,се окислява и дадена част от климатика спира. За частите - обикновено е кошмарно трудно да се намери изпарител (вътрешен радиатор) или кондензатор (външен радиатор) за такъв климатик,защото са сложили каквото са имали под ръка,ама от каква кола е,трудно се разбира.Има едни универсални,ама само 10% от колите с насаждани климатици са с тях,останалото е с каквото е имало (аз два еднакви не съм доживял да видя,а съм направил десетки). Като монтаж - на един Голф 3 ме уби какво бяха направили - нямали са един голям кондензатор и бяха сложили на горкия човек два един до друг,възани последователно,ето и малко снимки - единия радиатор седи отзад,другия отпред..Е вие като виждате предимно такива идеи за монтаж на нещата, дали ще си купите ДиаРия, мисля, че цЪ



- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Климатроник Б3
Диария или НЕ на мен мие все тая,съотношение цена на компоненти от оригиналното и за Диарията е в + към разтройството.Айде да пресметнем колко излиза да сборуваш оригиналното и това с Давиата.Отделно както го казахте на нея можеш да насосваш,проблем малко това,ами слагаш голямо,проблем онова,ами слагаш по добро и накрая какво остава,остава едно тяло за управление с 3-4 клапи.Моето разтройство до момента ми е излезнало 50лв,компресор,управление с клапите,проблемна е една клапа но ще се намери от някъде една или ще насосвам с нещо друго.Остават ми дехидратор,маркучи и радиаторите.Като маркучите са последни в веригата и това е поне за сега.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Климатроник Б3
Абе не знам...ама моя климатроник(снимка в гаража) като го пусна и загрява адски много....още малко ще подмине 110градуса и го спирам....перка ли нещо не включва 2ра степен...ба ли го...с една перка съм на радиатора. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник Б3
Имал си късмет 
Аз се занимавам с тях професионално,ела,да видиш за какво иде реч и ще си промениш мнението
Компресор за диария - работещ като хората е трудна работа,защото повечето имат едни и същи проблеми,цена на здрав и читав,поне 150лв,ама сменяш 10 и 11-тия може и да бачка като хората (ако е харисън,какъвто е масовия). За сметка на оригиналния - много здрав Санден,а по моргите са по под 100лв,защото има толкова много,че да се замеряш с тях.
Радиатор кондензатор за оригинален - струва около 150-200лв за масовите VW .При ДиаРия ако си намериш същия,ще е поне 250,а ако слагаш по-голям,ще трябва да преправяш,обикновено идват и с други фланци т.е. трябва да препресоваш маркучите и т.н. и влизаш във филма
Радиатор изпарител - за оригиналния климатик е 180-250лв според колата,масовите са толкова,за допълнително слагания - мисия невъзможна да си намериш чисто нов.
За маркучите - редовно се скапват маркучите и трябва да се препресоват нови,цената на метър маркуч е около 60лв.На заводските маркучи за фреон 134 никога не ми се е случило да се скапе самичък (ако някой не го е протрил или пробил или усукал).За сметка на това на диаРията редовно изпускат през пресовките,защото са некачествени.
Електрото няма да го коментираме,при Голф 3 обичат много да слагат едни умни релета,дето са доста големи и вътре има една кофа с електроника,дето и тя не знае за какво е там въобще (следи обороти на мотора,температура на антифриза и на баба му хвърчилото в общия случай и редовно изкукува).
Все пак всеки сам си решава де,аз като човек,дето с това си вади хляба,няма сам да си причиня такова нещо,защото единствените две неща,които са по-евтини за диаРия са дехидратора (универсален е и струва 25лв ,спрямо 50-60 за заводски) и датчика за налягането на фреона (универсален е и струва 35лв,при 45 за заводски).


Аз се занимавам с тях професионално,ела,да видиш за какво иде реч и ще си промениш мнението

Компресор за диария - работещ като хората е трудна работа,защото повечето имат едни и същи проблеми,цена на здрав и читав,поне 150лв,ама сменяш 10 и 11-тия може и да бачка като хората (ако е харисън,какъвто е масовия). За сметка на оригиналния - много здрав Санден,а по моргите са по под 100лв,защото има толкова много,че да се замеряш с тях.
Радиатор кондензатор за оригинален - струва около 150-200лв за масовите VW .При ДиаРия ако си намериш същия,ще е поне 250,а ако слагаш по-голям,ще трябва да преправяш,обикновено идват и с други фланци т.е. трябва да препресоваш маркучите и т.н. и влизаш във филма

Радиатор изпарител - за оригиналния климатик е 180-250лв според колата,масовите са толкова,за допълнително слагания - мисия невъзможна да си намериш чисто нов.
За маркучите - редовно се скапват маркучите и трябва да се препресоват нови,цената на метър маркуч е около 60лв.На заводските маркучи за фреон 134 никога не ми се е случило да се скапе самичък (ако някой не го е протрил или пробил или усукал).За сметка на това на диаРията редовно изпускат през пресовките,защото са некачествени.
Електрото няма да го коментираме,при Голф 3 обичат много да слагат едни умни релета,дето са доста големи и вътре има една кофа с електроника,дето и тя не знае за какво е там въобще (следи обороти на мотора,температура на антифриза и на баба му хвърчилото в общия случай и редовно изкукува).
Все пак всеки сам си решава де,аз като човек,дето с това си вади хляба,няма сам да си причиня такова нещо,защото единствените две неща,които са по-евтини за диаРия са дехидратора (универсален е и струва 25лв ,спрямо 50-60 за заводски) и датчика за налягането на фреона (универсален е и струва 35лв,при 45 за заводски).

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Климатроник Б3
Компресора е с логото на audi i VW SANDEN SD7B10 с фреон R134a,дали ще работи ще се разбере като се качи на системата иначе ето две снимки с Диария и оригиналното на нашата марка управление на климатроника.Мисля че е явно кое е по добро за ремонт от кварталният майстор 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Климатроник Б3
enigma79 написа:.......
Жоро стига писа глупости че ще пецкам. Стефан повече от ясно ти обясни кое как е ама ти продължаваш да се дървиш.
Към колегата дето му грее колата най-вероятно грее понеже тъпаците са оставили малък воден радиатор и са цопнали пред него кондензатора който му спира въздуха отделно и като сложиш че не е почистван водният от мизерията (има тема) нормално е да грее.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Климатроник Б3
много малко давии ползват компресор харисън. По моите сркомни наблюдения може би едва 10% да ползват такъв компресор. Останалото е санден 5-7ци
Аз лично харисъна го харесвам пък много, да текат, но 30-40лв са му частите при облсужване. Като компресор/ помпа е супер...
Понеже постоянно прилагам нестандартни решения, това с избора на части не е абсолютно никакъв проблем...
Аз лично харисъна го харесвам пък много, да текат, но 30-40лв са му частите при облсужване. Като компресор/ помпа е супер...
Понеже постоянно прилагам нестандартни решения, това с избора на части не е абсолютно никакъв проблем...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта