Омаслен тампон под моното

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Омаслен тампон под моното

Мнениеот MobilLife » Нед 07 яну 2007 8:06


Вчера забелязах че е омаслено около тампона на моното откъм двигатела - не е друго а масло. Та питането ми е от каде е дошло - тампона е сменян скоро и е здрав?Възможно ли е да е от мъркуча за газовете от двигатела и откъде ще излезе да омасли моторчето и тампона - не е много ама...... ?




Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Нед 07 яну 2007 10:22


моя винаги е бил омаслен :roll: , но никакви проблеми не ми е създавал. 2 пъти сме го сменяли.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 07 яну 2007 10:56


Изпускащ маркуч на картерните газове.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 07 яну 2007 18:14


изпуска масло там където пластмасата (с емблемата на ФВ) контактува с моното в нея влиза именно маркуча за картерните газове.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 07 яну 2007 22:31


Може да помислиш и за нови гумички на клап. или някаква добавка за масло ако толкова те дразни това омасляване.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 08 яну 2007 9:09


Не искам да те плаша, ама на издухания двигател на Вектрата ми беше същото....


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 08 яну 2007 10:06


A има ли въобще такъв Пасат който да не омаслява там?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Омаслен тампон под моното

Мнениеот Dpop » Пон 08 яну 2007 10:17


Колега и при мене леко си омаслява на мястото за което си писал. Сменял съм този тампон когато ми поставиха газовата уредба и бях си почистил добре всичко наоколо, но след не повече от месец ми се получи същото.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 08 яну 2007 10:44


jerrry написа:A има ли въобще такъв Пасат който да не омаслява там?

ДА! Сега слизах до колата със салфетка-само прах :dance: (Двигателя е измит преди 11 000 км.)


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 08 яну 2007 19:07


Гумички са сменени ; маслото не го бара въобще - нещо от друго ще е....


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Re: Омаслен тампон под моното

Мнениеот Plumber » Пон 08 яну 2007 21:30


dpp написа:Колега и при мене леко си омаслява на мястото за което си писал. Сменял съм този тампон когато ми поставиха газовата уредба и бях си почистил добре всичко наоколо, но след не повече от месец ми се получи същото.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.



А ако гори масълце и омаслява там,кво?Проблем ли е?.Питам щот и моя е така а си лапа малко масло.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 8:44


Зависи на какво викаш проблем.Няма опасност да останеш на пътя, все пак е показател за дъългата работа на двигателя и нуждата от профилактика :077:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 09 яну 2007 9:50


Ами колега според мен не трябва да те притеснява, че тампона е омаслен, и при мен е така а колата върви без проблем. Мисля че е нормално при топъл двигател да има някакви изпарения на маслото,и разбира се тези изпарения през мъркуча се отвеждат към моноинжекцията, и дори се посмазват вътре "карантииките" :))


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Омаслен тампон под моното

Мнениеот Dpop » Вто 09 яну 2007 10:37


faf4o написа:
dpp написа:Колега и при мене леко си омаслява на мястото за което си писал. Сменял съм този тампон когато ми поставиха газовата уредба и бях си почистил добре всичко наоколо, но след не повече от месец ми се получи същото.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.



А ако гори масълце и омаслява там,кво?Проблем ли е?.Питам щот и моя е така а си лапа малко масло.

Здравей faf4o. Позволявам си да напиша тук тези редове, защото са във връзка с темата.
В контекста на това което са написали колегите по-горе само ще допълня, че моят разход на масло за 11 000 км. е ок. 2 л. За момента автомобила ми се държи доста прилично като ускорение, макс. скорост и разход на гориво, така че само се замислям за евентуална ревизия на главата, но за по-нататък. А иначе в двигателният отсек според мен винаги има поне малко маслени изпарения.
Ако имаш финансова възможност и много те дразни това омасляване и искаш всичко да е ОК(ако знаеш добър сервиз)може да отвориш главата и да смениш гумички на клапаните, водачи на клапаните, самите клапани и да ги припаснеш, гарнитура на главата към двигателя, гарнитура на капака на клапаните, болтове които държат главата към двиг. блок, а и гарнитурата към изпускателният колектор.
Лек ден на всички.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Вто 09 яну 2007 11:28


И моята моноинжекция е леко омаслена,но това въобще не ме притеснява. Така си беше още като я купих и досега около 20 000 км не се е променило положението. Сменял съм гарнитура на главата и гумички на клапаните и пак колата си гълта около 1л масълце от смяна до смяна. За кола 1991 смятам това за напълно нормално.
Така, че колега ако ти върви колата, има си нормално ускорение, имаш нормален разход на гориво и не ти харчи повече от 1-1,5л масълце от смяна до смяна си свиркай и си карай.
Иначе приготви около 1000 лв за основен ремонт и търси кадърен майстор и читави части.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта