Омаслен тампон под моното
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Омаслен тампон под моното
Вчера забелязах че е омаслено около тампона на моното откъм двигатела - не е друго а масло. Та питането ми е от каде е дошло - тампона е сменян скоро и е здрав?Възможно ли е да е от мъркуча за газовете от двигатела и откъде ще излезе да омасли моторчето и тампона - не е много ама...... ?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Омаслен тампон под моното
Колега и при мене леко си омаслява на мястото за което си писал. Сменял съм този тампон когато ми поставиха газовата уредба и бях си почистил добре всичко наоколо, но след не повече от месец ми се получи същото.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Re: Омаслен тампон под моното
dpp написа:Колега и при мене леко си омаслява на мястото за което си писал. Сменял съм този тампон когато ми поставиха газовата уредба и бях си почистил добре всичко наоколо, но след не повече от месец ми се получи същото.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.
А ако гори масълце и омаслява там,кво?Проблем ли е?.Питам щот и моя е така а си лапа малко масло.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Ами колега според мен не трябва да те притеснява, че тампона е омаслен, и при мен е така а колата върви без проблем. Мисля че е нормално при топъл двигател да има някакви изпарения на маслото,и разбира се тези изпарения през мъркуча се отвеждат към моноинжекцията, и дори се посмазват вътре "карантииките"
)

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омаслен тампон под моното
faf4o написа:dpp написа:Колега и при мене леко си омаслява на мястото за което си писал. Сменял съм този тампон когато ми поставиха газовата уредба и бях си почистил добре всичко наоколо, но след не повече от месец ми се получи същото.
Карай си колата и ако мотора не ти гори масло не се тревожи.
А ако гори масълце и омаслява там,кво?Проблем ли е?.Питам щот и моя е така а си лапа малко масло.
Здравей faf4o. Позволявам си да напиша тук тези редове, защото са във връзка с темата.
В контекста на това което са написали колегите по-горе само ще допълня, че моят разход на масло за 11 000 км. е ок. 2 л. За момента автомобила ми се държи доста прилично като ускорение, макс. скорост и разход на гориво, така че само се замислям за евентуална ревизия на главата, но за по-нататък. А иначе в двигателният отсек според мен винаги има поне малко маслени изпарения.
Ако имаш финансова възможност и много те дразни това омасляване и искаш всичко да е ОК(ако знаеш добър сервиз)може да отвориш главата и да смениш гумички на клапаните, водачи на клапаните, самите клапани и да ги припаснеш, гарнитура на главата към двигателя, гарнитура на капака на клапаните, болтове които държат главата към двиг. блок, а и гарнитурата към изпускателният колектор.
Лек ден на всички.
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И моята моноинжекция е леко омаслена,но това въобще не ме притеснява. Така си беше още като я купих и досега около 20 000 км не се е променило положението. Сменял съм гарнитура на главата и гумички на клапаните и пак колата си гълта около 1л масълце от смяна до смяна. За кола 1991 смятам това за напълно нормално.
Така, че колега ако ти върви колата, има си нормално ускорение, имаш нормален разход на гориво и не ти харчи повече от 1-1,5л масълце от смяна до смяна си свиркай и си карай.
Иначе приготви около 1000 лв за основен ремонт и търси кадърен майстор и читави части.
Успех!
Така, че колега ако ти върви колата, има си нормално ускорение, имаш нормален разход на гориво и не ти харчи повече от 1-1,5л масълце от смяна до смяна си свиркай и си карай.
Иначе приготви около 1000 лв за основен ремонт и търси кадърен майстор и читави части.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта