Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krassen777
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
Автомобил: TUAREG 7L R5
Двигател: BAC 2005
Местоположение: ВАРНА

Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот krassen777 » Сря 25 ное 2009 22:36


:banghead: Смених глава,повдигачи,клапани и разпределителен вал,без никакъв ефект.Луд станах :horror: .Оказа се,че маслената помпа вдига 5,5 до 6,0 бара(поне толкова показваше,преди да пръсне маркуча на уреда) :D .Майстора,който я замерва каза,че при високо налягане се получавал обратен ефект и пак тракали.Възможно ли е? Може ли да имам запушена магистрала,която да товари помпата,а повдигачите да си стоят без масло? Не е от м.филтър...Благодаря предварително!




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот i.e.i » Чет 26 ное 2009 8:25


Най-вероятно.


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот jigsaw » Чет 26 ное 2009 11:18


И според мен остават празни по някаква причина за да чукат.Ако обаче не стига масло до тях, чукането им ти е най-малката грижа.По-лошото е, че ще разбие леглата на повдигачите в главата, а това до колкото знам няма оправяне освен с нова(стара) галава с неразбити легла.Ако ги разбие, дори и да сложиш чисто нови повдигачи, дори и да си оправил проблема със смазването и достиганетпо на масло до тях ще хлопа докато не смениш главата.За мен е малко странно как се запушва маслена магистрала при положение, че колата се кара и маслените магистрали са под-постоянно налягане, но явно при други условия може и да става, ама си мисля, че трябва да се седяла много време без да се кара за да се запушат просто така.На моя двигател PB има и втори датчик за налягането на маслото който е горе на главата и там също може да се премери какво стига до главата като налягане непосредствено преди повдигачите.Написал си, че е MI товя Passat, но аз не ги знам в подробности двигателите и не знам с кой код на двигателя е твоя, но ако имаш такава възможност да премериш като при моя двигател направи го и евентуално ще можеш да се ориентираш къде е проблема.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот Stenly » Чет 26 ное 2009 12:06


разликата в налягането между долния датчик на маслото и горния трябва да е около 1.0-1,5 бара


Потребителски аватар
krassen777
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
Автомобил: TUAREG 7L R5
Двигател: BAC 2005
Местоположение: ВАРНА

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот krassen777 » Пет 27 ное 2009 15:02


Благодаря за коментарите.Аз също си мислех,че е малка вероятността да се запуши масления път,но тъй като теорията за пренатегнати повдигачи от високото налягане ми се стори нереална реших,че няма друго обеснение.Да,обаче майсторът беше апсолютно прав,защото даже прогнозира,че ако карам така клапаните,ще ударят в буталата,което се и случи днес death .Вчера вадих маслената помпа за евентуални отговори.Всичко светеше,като нов двигател(по принцип си го обслужвам редовно10w40).Клапана за високото налягане се движеше,но явно на моменти не отваря.Друг майстор ми каза,че аз съм вторият случай от доста години на сам,когато налягането е толкова голямо,че забавя връщането на клапана и за жалост буталото го настига.Жалко,че пак трябва да раздробявам целия двигател.Стискайте ми палци,че вече ми иде да го взривя.Дано съм последният такъв случай,че не пожелавам на никого да си изкорми двигателя няколко пъти,без никакъв напредък...


Потребителски аватар
marty_205
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 18:32
Автомобил: vw touran TDI
Двигател: BKC 1900
Местоположение: Варна

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот marty_205 » Съб 19 дек 2009 15:01


krassen777 написа:Благодаря за коментарите.Аз също си мислех,че е малка вероятността да се запуши масления път,но тъй като теорията за пренатегнати повдигачи от високото налягане ми се стори нереална реших,че няма друго обеснение.Да,обаче майсторът беше апсолютно прав,защото даже прогнозира,че ако карам така клапаните,ще ударят в буталата,което се и случи днес death .Вчера вадих маслената помпа за евентуални отговори.Всичко светеше,като нов двигател(по принцип си го обслужвам редовно10w40).Клапана за високото налягане се движеше,но явно на моменти не отваря.Друг майстор ми каза,че аз съм вторият случай от доста години на сам,когато налягането е толкова голямо,че забавя връщането на клапана и за жалост буталото го настига.Жалко,че пак трябва да раздробявам целия двигател.Стискайте ми палци,че вече ми иде да го взривя.Дано съм последният такъв случай,че не пожелавам на никого да си изкорми двигателя няколко пъти,без никакъв напредък...

Привет . Миналата година и на мен сес случи нещо подобно,но ми мигаше лампата за маслото и пищеше зумера .Имам Пасат комби 1,8М с два датчика за маслото- долу на филтъра показваше 6 налягане .При преход 30-40 км( по-късно ставаше и на 5 км.) мигаше светодиода за маслото и зумера пищеше.Скачам на спирачките и почвам да се тюхкам.След 5-10 мин. взиране и чудене се престрашавам и паля мотора-и всичко се оказва на ред-но,до следващия път.Ходихме на 5 сервиза-всеки вдигаше ръце.Накрая сменихме 3 пъти маслото за 2 седмици,продухахме магистралата в двете посоки ,сменихме 2-та датчика ,измихме маслоприемника на помпата -пак същото.Накрая свалихме главата и се видя белни-на нивото на гарнитурата има преход на маслената магистрала "(двете магистрали" са отместени една от друга)-гарнитурата беше изрязана така, че двата отвора( уплътняващи двете тръбички(в блока и в главата)се застъпваха една друга 3-4 мм и острите крайща на едната бяха задържали люспа бял силикон :shock Поръчахме нова гарнитура,огледахме я предварително за подобна издънка и я монтираха в сервиза и всичко се оправи :да:
Данеби при теб запушването да е след 2-рия датчик за ниското налягане ,и той да не включва зумера и лампата за маслото да не мига ?
Успех в ремонта.


spasov73
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 03 яну 2012 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот spasov73 » Вто 03 яну 2012 11:51


здравейте колеги имам паста B3 1.8 mi от време на време както си карам започва да ми свети лампата за маслото, веднага щом изключа двигателя и го запаля на ново няма проблеми, може ли да ми кажете от какво се получава така че да ми мига лампата докато си карам :?: :?: :?:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот snupeca » Вто 03 яну 2012 14:46


А нивото на маслото в норма ли е? Какво е - вискозитет, км итн? Иначе помпа, основни, биелни лагери да речем :roll:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот pas1.8mi » Вто 03 яну 2012 14:51


Може и от повреден датчик(масло,два броя са) да ти прави проблем!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

Мнениеот Теодор » Вто 03 яну 2012 15:43


pas1.8mi написа:Може и от повреден датчик(масло,два броя са) да ти прави проблем!

    :да: 99% е от това :idea: Очаквай скоро да избие масло от някой от двата :?


    Joto50
    Мнения: 96
    Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Kazanlak

    Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

    Мнениеот Joto50 » Вто 03 яну 2012 19:22


    Нещо не мога да включа-кое налягане е голямо-6atm? Че по книга дават при 1.6-2.0 atm на празен ход и 5.0-6.0 atm при 2500об/min :shock


    Потребителски аватар
    pas1.8mi
    Мнения: 5208
    Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
    Автомобил: Passat B5
    Двигател: 1.8T AEB 1999
    Местоположение: София,Плевен

    Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

    Мнениеот pas1.8mi » Сря 04 яну 2012 10:14


    Joto50 написа:Нещо не мога да включа-кое налягане е голямо-6atm? Че по книга дават при 1.6-2.0 atm на празен ход и 5.0-6.0 atm при 2500об/min :shock




    Това в коя книга си го чел?


    Потребителски аватар
    vit_autosofia
    Мнения: 2544
    Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
    Автомобил: Мерцедес W210 2002г
    Двигател: 2700CDI
    Местоположение: Орланденбург
    Контакти:

    Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

    Мнениеот vit_autosofia » Чет 05 яну 2012 18:54


    никой не спомена с какво масло се кара тази кола. eusa


    Потребителски аватар
    krassen777
    Мнения: 61
    Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
    Автомобил: TUAREG 7L R5
    Двигател: BAC 2005
    Местоположение: ВАРНА

    Re: Повдигачите на B3-1.8mi тракат и тракат...

    Мнениеот krassen777 » Пон 10 сеп 2012 23:08


    Благодаря на отзовалите се!
    Не мога да си обесня, как от датчик за масло, може да ми чукат повдигачите, но вече няма значение, защото продадох любимия стар пасат! Много ще ми липсва! :drinking:



    Върни се в “Passat”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 90 госта