


krassen777 написа:Благодаря за коментарите.Аз също си мислех,че е малка вероятността да се запуши масления път,но тъй като теорията за пренатегнати повдигачи от високото налягане ми се стори нереална реших,че няма друго обеснение.Да,обаче майсторът беше апсолютно прав,защото даже прогнозира,че ако карам така клапаните,ще ударят в буталата,което се и случи днес.Вчера вадих маслената помпа за евентуални отговори.Всичко светеше,като нов двигател(по принцип си го обслужвам редовно10w40).Клапана за високото налягане се движеше,но явно на моменти не отваря.Друг майстор ми каза,че аз съм вторият случай от доста години на сам,когато налягането е толкова голямо,че забавя връщането на клапана и за жалост буталото го настига.Жалко,че пак трябва да раздробявам целия двигател.Стискайте ми палци,че вече ми иде да го взривя.Дано съм последният такъв случай,че не пожелавам на никого да си изкорми двигателя няколко пъти,без никакъв напредък...
pas1.8mi написа:Може и от повреден датчик(масло,два броя са) да ти прави проблем!
Joto50 написа:Нещо не мога да включа-кое налягане е голямо-6atm? Че по книга дават при 1.6-2.0 atm на празен ход и 5.0-6.0 atm при 2500об/min
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 78 госта