Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите

Техническа и сервизна информация за Passat
naleg
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 07 май 2012 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот naleg » Сря 25 юли 2012 22:55


Здравейте ,Колеги !
Бензинов мотор 2.0Е 115 к. с. , Пасат Б3 смяна на помпа за гориво . Праща бензина до инжекциона но изби някъде точно под капачката където са дюзите . Там , може ли да се ремонтира без да се свалят много неща !? Отгоре е уголемителя, където влиза въздуховода от Дебитомера . Гледам на капачката има навити 3 броя шестограмни болчета , мисля че има още един . Някой ремонтирал ли е нещо подобно ? Моля помогнете със съвет !?
Ще съм Ви, Благодарен !




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 26 юли 2012 6:24


Пробил е сигурно регулатора на налягането, но една снимка на двигателя поне мен би ме подсетила точно от къде тече и реда за смяната му. По принцип мисля, че ако е регулатора на рейката може да се смени без да се свалят много неща.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот radotom » Чет 26 юли 2012 9:22


Това е горивната рейка на 2Е.
Под №2 е горивния регулатор, заедно с О-пръстените.
Уточни по картинката от къде, според теб, тече
2E FuelRail.JPG

И да, 4 са болтовете, с които се крепи. Има възможност да се развият (макар и малко трудно) и да се извади рейката в посока над скоростната кутия. После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми :?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 26 юли 2012 13:20


radotom написа:После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми
Трябва ли да се притеснявам да му се не види!? Моята рейка съм я свалял 3-4 пъти, като веднъж дюзите ходиха на ултразвук, обаче все си я събирам със старите О-пръстени.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот radotom » Чет 26 юли 2012 15:41


Щом задаваш въпроса - значи НЕ, не се притеснявай :lol:
И аз първия път рейката си я събрах със старите пръстени, защото имаше драма с доставката им от местния VW-дилър и не ми се седеше седмица без кола.
При второто сваляне (скорошния цялостен ремонт) си ги смених.
Зора е, че там си е бая жега. Гумата се опича и става на пластмаса и не уплътнява.
Ако не са прекалено 'пластмасови' - вероятно ще си вършат работата ;)


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот bobocamaro » Чет 26 юли 2012 15:50


ето я "дежурната" тема по въпроса. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=114010
посочи сега кое те мъчи/тече :beer


Warrior57
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 18 мар 2012 23:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот Warrior57 » Пон 10 сеп 2012 0:02


Здравейте колеги.От скоро имам Passat 2000 кб. 115 кс. и имам един проблем. Колата работи само на бензин никога не е имала газ. Като се запали работи добре, но като тръгна с нея оборотите от време на време падат и по кякой път гасне. Губя мощност понякога и като се запали првоначално за 1 секунда държи оборотите на около 700/800 оборота и след това ги качва на 1000/1100 оборота - така е всеки път. На диагностика не показва да има грешки. Снемих ремъците, дистрибутурна капачка и палец, че си бяха заминали. Почистих стъпковото моторче, пробвах с друг дебитометър (втора ръка) и пак нищо. Когато тръгвам и подавам малко газ за маневра особено назад тогава оборотите много се менят и понякой път гасне. Моля дайте съвет какво да правя. Благодаря.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите

Мнениеот radotom » Пон 10 сеп 2012 7:27


Какъв е точно кода на мотора? Година на производство?
Въздушния филтър сменял ли си го?
Старателно провери дебелия гофриран маркуч от дебитомера до дросела - може да е спукан и от там смуче неотчетен от дебитомера въздух и бърка смесите. Това би обяснило и гасненето при потегляне - двигателя леко се премества, цепката се пооткрехва и става мармалад!
Същото се случва и при сцепен маркуч на картерните газове.
Дори да не е записала грешки колата - пак може да има компоненти, работещи некоректно. Типичен пример е температурния датчик. Забива на някаква стойност и до там!
За целта трябва с VAG-COM или нещо подобно да се проследят показанията му от студена до загряла кола.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 91 госта