Какви са най-несто срещаните дефекти на Пасат В 5.5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Какви са най-несто срещаните дефекти на Пасат В 5.5

Мнениеот ChronoS » Вто 01 май 2007 21:03


искам да попитам кои са дефектите кое са разваля наи-много и кое наи-барзо
заглавието mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 01 май 2007 21:12


Общо взето колегите трябва да кажат ама зависи как е поддържана,дали са и сменяни консумативите навреме и дали е ремонтирано всичко когато му е било времето иначе всяко болтче дето се вика става проблемно място... :!:


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Сря 02 май 2007 1:34


ами малко поскърцва отвътре таблото, среща се теч в купето, по ходова част са здравички, много си зависи и от карането де но специално аз визирам моята бензиновия мотор, при дизела нямам наблюдения ;) абе общо взето пасат б5.5 според мен е доста сполучлив модел, имат също проблем с фаровете / треперят когато колата е на спряло положение / друго не се сещам за сега:) но общо взето това което ми е правило мизерия по моята кола са били все така по-дребни работи, които лесно се оправят, и частите за тях не са били много скъпи :)


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Чет 03 май 2007 9:17


Проблеми създават дизеловите двигатели. най-вече има разни клапани и датчици, които само доста запознат с тези проблеми специалист може да диагностицира. много често свършва дебитомера. Казват, че и ходовата част създава проблеми, но моите наблюдения са,че си е напълно нормално по нашите пътища да се поразтропа тук там. Моята я карам от 3 години и засега съм сменил само една щангичка. неприятното е че ако се разтропа шарнира върви заедно с носача и излиза соленичко. Съединитела ако се наложи да се сменя читав излиза към 1500 лв. което си е цифра. Наистина таблото поскръцва, но общо взето за условията по нашите пътища съм на мнение, че доста даяни това животно :D


Потребителски аватар
ArturDent
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ArturDent » Чет 03 май 2007 13:26


Моите наблюдения - слаба Ходова част - предницата особенно
Разнните там биалетки, тампони и т.н 8 бр - комплеката е около 1000лв. отделно труда. Други недостатъци не съм забелязал.

П.C. Смяната на ремъци и ролки е доста скъпа - минимум 500 лв.


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Съб 05 май 2007 10:44


вече зех да се замислям за В5.5 много скъпа подръжка а и много слаби места има доколкото четох тук


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 05 май 2007 10:51


ChronoS написа:вече зех да се замислям за В5.5 много скъпа подръжка а и много слаби места има доколкото четох тук


Добре, ако не е Пасат Б5.5, тогава какво ще вземеш ? Всяка кола си има недостатъци и "слаби" места. Ако четеш всичко, трябва да не си купуваш кола (е, то зависи за какво ти трябва и колко). А качвал ли си се да се возиш или да покараш Пасат Б5(.5) ? Според мен размисли още малко, и отсявай това, което четеш. Не всички дефекти, които са се случвали на някого, ще ти се случат и на теб (пак е до късмет). Не мисля че подръжката на Пасат Б5.5 е по-скъпа от аналогична кола като клас и възраст. Но избора е твой - парите също.
Успех !


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 05 май 2007 10:52


Ами от сумата и теми които пусна в кой ли не раздел, ако това си разбрал, наитстина по-добре не си купувай Пасат Б 5.5...


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Съб 05 май 2007 11:01


ArturDent написа:Моите наблюдения - слаба Ходова част - предницата особенно


Аз съм сменил 3 носача, като единия беше разбит когато я взех. Смених с евтин уж добър. Карах 6 месеца и замина точно той. Смених го с оригинален.Третия аз го разбих и го смених пак с оригинален и за три години не е мръднала предницата. А повярвай ми - не слизам от колата!
Аз мога да кажа, че окачването на тази кола е голям плюс!

ArturDent написа:П.C. Смяната на ремъци и ролки е доста скъпа - минимум 500 лв.


Ако трябва да смениш всичко като ремъци ролки помпи дори ще ти излезе и повече.Ако вземеш оригинални части, следващите пъти можеш без притеснения да сменяш само ремъка, който не е скъп и за смяна взимат 50 лв. Ремъка май беше и той 45-70 лв. Моите оригинални ролки, обтегач и водна помпа издържаха 3 смени само на ремък. Като ги извадиха, майстора каза че са в много добро състояние.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 05 май 2007 12:00


dobrinb написа:Ами от сумата и теми които пусна в кой ли не раздел, ако това си разбрал, наитстина по-добре не си купувай Пасат Б 5.5...

mhihi


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Съб 05 май 2007 12:02


Ами и аз мога да добавя, че от 2002 година досега, при постоянно каране по България и най-често по софийските улици, по моето пасатче са сменени само 2 маншона, и в момента се появява едно скърцане но още не съм го разбрал от какво е :) според мен всичко е относително казано, много зависи на каква кола ще случиш, така че моят съвет е гледай внимателно;) и успех с избора ...


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Пон 07 май 2007 7:45


Колегите са прави кола без дефекти в днешно време няма, особенно при новите модели след 2000 г. Прегледай и за други модели и марки и ще видиш, че там е същото положение. Аз лично съм се интересувал за Е-класа 2002-2003 г. и съм говорил със собственици на такива коли и направо се уплаших там за какви двфекти става въпрос а цифрите там са дабъл отколкото на частите за VW. Гледах и за А4 и там се сменят турбини и окачването не издържа и на половина колкото издържа на пасатчето. единствено нямам наблюдения за японските, но по всички европейски тестове до 100 000км ги дават, че са все на първите места по здравина. Също и за Шкодите не съм чул лоши неша.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта