B3 1.8 mi 1990 г. - проблем след паленето

Техническа и сервизна информация за Passat
bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

B3 1.8 mi 1990 г. - проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Чет 13 сеп 2012 13:51


Здравейте търсих но неможах да намеря сходна тема и затова създадох нова. Извинявам се ако е имало. Имам следния проблем колата ми е пасат Б3 1.8 mi 1990г. и когато я запаля н.п. но след 2 - 3 секунди когато вдигне леко оборотите колата започва да работи се едно е на по малко цилиндри. Това нещо ми го прави само на бензин, когато паля на газ нямам проблеми. Още малко пояснения това нещо ми го прави когато сутрин е по 10 градуса температурата отвън а зимно време когато се налага да паля на бензин ме хваща страх. Едни майстори ми казваха че е от налягането но налягането за малко не им откъсна ръцете т.е. е добро, други пък ми казваха че е от дюзата ок смених цялата моноинжекционна система и пак прави така. Помагайте ако имате идея ще сам благодарен адски много. Възможно ли е дюзата да впръсква повече гориво от колкото трябва когато му е студено на двигателя и от там да се получава, пак казвам само на бензин го прави това не и на газ




Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот berkant3008 » Чет 13 сеп 2012 17:34


Да не би бензиновата помпа да си отива вече и да не прави достатъчно налягане-недостиг на гориво.Аз не разбрах кое налягане замалко да им откъсне ръцете? Провери си и горивния филтър да не би да е запушен.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот snupeca » Пет 14 сеп 2012 7:02


ЛамБа сондата провери. Диагностика му е майката :mrgreen:


kenar11
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 30 окт 2010 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот kenar11 » Пет 14 сеп 2012 7:33


Рестартирай компютъра чрез разкачане клемите на акумулатора.Възможно е от работата на газ да има натрупани грешки


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Пет 14 сеп 2012 10:33


качвал сам я на комп всичко и е ок грешки сам исчистил, за налягането е на цилиндрите. Надали е от помпата това ми го прави ако на вън е под 10 градуса само иначе ако е топло времето няма проблеми.Едно приятелче ми сподели че може платното на ускорителната помпа да е отишло но не беше сигурен, а не ми се кара на маистори защото всички ги знем всеки си знае своя проблем. Пояснявам пак когато я запаля няма пробелм но след 2 до 4 секунди когато се вдигнат оборотите и започва да работи странно само на бензин, а от гаста няма връзка правеше ми го и преди да я сложа. Опс забравих да кажа, че когато превкличвам от бензин на газ за около 3 секунди мойеи малко повече пак го прави същото


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот kr1s0 » Съб 15 сеп 2012 0:08


Не съм чувал на моно да има платно на ускорителната помпа,но .. карай :beer
Едно просто замерване на сигналите ,които дават датчиците,съобразени с таблици,на които пише при определени температури какви данни трябва да показва ом-метъра няма да е лошо да направиш също така! :beer


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот Winner25 » Съб 15 сеп 2012 1:35


snupeca написа:ЛамБа сондата провери. Диагностика му е майката :mrgreen:

Ламбда сондата почва да работи след като достигне определена температура, така че едва ли ще е от нея :wink:
По-скоро температурния датчик.


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Съб 15 сеп 2012 10:35


абе хора ок коментирате опитвате се да помогнете ама прочетете какво сам написал. колата е минала на комп и всички датчици работят


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот Winner25 » Съб 15 сеп 2012 18:53


На този пасат от 1990 при компютърна диагностика можеш само да му видиш грешките ако има регистрирани такива. И примерно ако датчика отчита температура минус 20 гогато навън е +35 няма как да го разбереш при диагностиката защото реално той си работи и показанията са му в норма :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот kr1s0 » Съб 15 сеп 2012 19:06


Това се опитах да кажа и аз,също така да снима платното на ускорителната помпа,че и аз да сменя моето mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот stefan4o » Съб 15 сеп 2012 19:07


bunaq написа:абе хора ок коментирате опитвате се да помогнете ама прочетете какво сам написал. колата е минала на комп и всички датчици работят

Диагностиката не даде ли грешка в "платното на ускорителната помпа"? mhihi


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bobocamaro » Съб 15 сеп 2012 19:23


viewtopic.php?f=59&t=128793 това е твоето платно, ускорително. :mrgreen:
нула гаранция, че на второто моно което си сложил т'ва нещо е здраво.


Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот berkant3008 » Съб 15 сеп 2012 19:32


я хвърли едно око тука и провери все пак температурния датчик - дори и да мислиш че е наред провери го.
viewtopic.php?f=6&t=157602
002636228.jpg


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот kr1s0 » Съб 15 сеп 2012 19:52


Хем регулатор на налягането,хем ускорителна помпа :roll:
Нещо не ми се връзват двете понятия :roll:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот vit_autosofia » Съб 15 сеп 2012 20:37


Колега така като гледам си писал,че колата е 90год.Вероятно 1,8RP.По годините съдя че си с 25пинов компютър за управление на двигателя.На тези Контролери няма как да се четат и трият грешки с Vag-Com.При теб това става с блин кодове.Едно светкане едно броене и т.н.

Аз залагам на Бензинова помпа.

П.П.Какво означава,че налягането щяло да ти откъсне ръцете?Мерено ли е преди и след горивния регулатор?Какви атмосвери качва налягането и колко време след като помпата е спряла да работи ги държи?

Това са въпроси на които,ако отговориш ще разбереш какъв ти е проблема. :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта