B3 1.8 mi 1990 г. - проблем след паленето
B3 1.8 mi 1990 г. - проблем след паленето
Здравейте търсих но неможах да намеря сходна тема и затова създадох нова. Извинявам се ако е имало. Имам следния проблем колата ми е пасат Б3 1.8 mi 1990г. и когато я запаля н.п. но след 2 - 3 секунди когато вдигне леко оборотите колата започва да работи се едно е на по малко цилиндри. Това нещо ми го прави само на бензин, когато паля на газ нямам проблеми. Още малко пояснения това нещо ми го прави когато сутрин е по 10 градуса температурата отвън а зимно време когато се налага да паля на бензин ме хваща страх. Едни майстори ми казваха че е от налягането но налягането за малко не им откъсна ръцете т.е. е добро, други пък ми казваха че е от дюзата ок смених цялата моноинжекционна система и пак прави така. Помагайте ако имате идея ще сам благодарен адски много. Възможно ли е дюзата да впръсква повече гориво от колкото трябва когато му е студено на двигателя и от там да се получава, пак казвам само на бензин го прави това не и на газ
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Да не би бензиновата помпа да си отива вече и да не прави достатъчно налягане-недостиг на гориво.Аз не разбрах кое налягане замалко да им откъсне ръцете? Провери си и горивния филтър да не би да е запушен.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
ЛамБа сондата провери. Диагностика му е майката 

Re: B3- проблем след паленето
Рестартирай компютъра чрез разкачане клемите на акумулатора.Възможно е от работата на газ да има натрупани грешки
Re: B3- проблем след паленето
качвал сам я на комп всичко и е ок грешки сам исчистил, за налягането е на цилиндрите. Надали е от помпата това ми го прави ако на вън е под 10 градуса само иначе ако е топло времето няма проблеми.Едно приятелче ми сподели че може платното на ускорителната помпа да е отишло но не беше сигурен, а не ми се кара на маистори защото всички ги знем всеки си знае своя проблем. Пояснявам пак когато я запаля няма пробелм но след 2 до 4 секунди когато се вдигнат оборотите и започва да работи странно само на бензин, а от гаста няма връзка правеше ми го и преди да я сложа. Опс забравих да кажа, че когато превкличвам от бензин на газ за около 3 секунди мойеи малко повече пак го прави същото
Re: B3- проблем след паленето
Не съм чувал на моно да има платно на ускорителната помпа,но .. карай 
Едно просто замерване на сигналите ,които дават датчиците,съобразени с таблици,на които пише при определени температури какви данни трябва да показва ом-метъра няма да е лошо да направиш също така!

Едно просто замерване на сигналите ,които дават датчиците,съобразени с таблици,на които пише при определени температури какви данни трябва да показва ом-метъра няма да е лошо да направиш също така!

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: B3- проблем след паленето
snupeca написа:ЛамБа сондата провери. Диагностика му е майката
Ламбда сондата почва да работи след като достигне определена температура, така че едва ли ще е от нея

По-скоро температурния датчик.
Re: B3- проблем след паленето
абе хора ок коментирате опитвате се да помогнете ама прочетете какво сам написал. колата е минала на комп и всички датчици работят
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: B3- проблем след паленето
На този пасат от 1990 при компютърна диагностика можеш само да му видиш грешките ако има регистрирани такива. И примерно ако датчика отчита температура минус 20 гогато навън е +35 няма как да го разбереш при диагностиката защото реално той си работи и показанията са му в норма 

Re: B3- проблем след паленето
Това се опитах да кажа и аз,също така да снима платното на ускорителната помпа,че и аз да сменя моето 

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
bunaq написа:абе хора ок коментирате опитвате се да помогнете ама прочетете какво сам написал. колата е минала на комп и всички датчици работят
Диагностиката не даде ли грешка в "платното на ускорителната помпа"?

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: B3- проблем след паленето
viewtopic.php?f=59&t=128793 това е твоето платно, ускорително.
нула гаранция, че на второто моно което си сложил т'ва нещо е здраво.

нула гаранция, че на второто моно което си сложил т'ва нещо е здраво.
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
я хвърли едно око тука и провери все пак температурния датчик - дори и да мислиш че е наред провери го.
viewtopic.php?f=6&t=157602
viewtopic.php?f=6&t=157602
Re: B3- проблем след паленето
Хем регулатор на налягането,хем ускорителна помпа
Нещо не ми се връзват двете понятия

Нещо не ми се връзват двете понятия

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Колега така като гледам си писал,че колата е 90год.Вероятно 1,8RP.По годините съдя че си с 25пинов компютър за управление на двигателя.На тези Контролери няма как да се четат и трият грешки с Vag-Com.При теб това става с блин кодове.Едно светкане едно броене и т.н.
Аз залагам на Бензинова помпа.
П.П.Какво означава,че налягането щяло да ти откъсне ръцете?Мерено ли е преди и след горивния регулатор?Какви атмосвери качва налягането и колко време след като помпата е спряла да работи ги държи?
Това са въпроси на които,ако отговориш ще разбереш какъв ти е проблема.
Аз залагам на Бензинова помпа.
П.П.Какво означава,че налягането щяло да ти откъсне ръцете?Мерено ли е преди и след горивния регулатор?Какви атмосвери качва налягането и колко време след като помпата е спряла да работи ги държи?
Това са въпроси на които,ако отговориш ще разбереш какъв ти е проблема.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: artyom, pa4o_ivanov61 и 47 госта