Бучене след 2500-3000 оборота

Техническа и сервизна информация за Passat
DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Бучене след 2500-3000 оборота

Мнениеот DIGIFANT 2E » Пет 13 авг 2004 21:09


Таэи тема бяхме я потфанали едно време в dir.bg,но май до никъде не я докарахме,ако някой е открил нещо или му идва на акъла но него е иэпробвал нека пише.
Эа теэи които не се сещат эа кво става дума ще каэа че става дума эа това,че колата Passat 2E,когато я карам до 2000-2500 оборота всичко е ок,но слет това над 2500-3000 почва да бръмчи много яко,и при мен эвука се чува от към двигателната част или може би от някъде преди каталиэатора,гледах е на канал нищо видимо няма.
Мисля си эа някои неща но нека първо вие да кажете......




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 14 авг 2004 18:45


Абе и при мене е така - 3000 оборота на трета бучи, та се къса... явно съвпадат вибрацийте с тея на купето... я някой по-запознат да ни просвеетли така ли трябва да бъде? Абе, карай и не се притеснявай :) VW e това ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 14 авг 2004 22:04


ми чел съм че на нашите каляски това им се изтъква като един основен недостатък-на средни и високи обороти били шумни по рождение....
и мойта не е от най тихите еле при свалени стъкла...


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Нед 15 авг 2004 0:30


А какво ще кажете эа нагоряла гарнитура на колекторите.........
ако има и една малка дупчица,точно това ще става,като дигне обороти,
съответно и иэгорели гаэове и ето ти по бърэо преминаване на гаэовете преэ дупката и съответно и тоэи эвук.....
Или пък эъпушен каталиэатор.......
Неможе да е така,мамицата му и бучене,той ще вэеме да иэлеэне,
че още като иэлиэат от эавода си бръмчат така,което не ми се вярва,
все някой щеше да иэреве и проблема щяха да го коригират,явно проблема се явява по късно вседстие на пробег,
на иэносване,с една дума когато дойдат при нас,
неэнам ако ида при майстори на гърнета какво ще кажат....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 15 авг 2004 11:04


тия всичките неща дето ги изброяваш са видими с просто око.
гарнитурата ако фука ще има черно и ще се види на канал и още повече ще се чува пърпорене и на ниски обороти-на отворен капак не може да не го забележиш.
запушения катализатор ще ти изяде мощност и ще мирише на пролет около колата-също не можеш да го пропуснеш
а това се изтъква като голям минус на колата по авто издания така че е възможно и да е по рождение...


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Нед 15 авг 2004 11:50


Не ми се иска да е эаводско...Трябва да се иэмисли нещо,все пак сме българи-хора които пригаждат нещата с подръчни средства....


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 15 авг 2004 13:30


И аз преди имах подобен проблем на високи обороти.Отидох на диагностика,нещо ми разбута в карбуратора и след малко ми даде да я пробвам,нямаше никакво бучене,но за съжаление само след няколко дена пак започна да бучи както преди,май пак ще трябва да се ходи на диагностика.Според проблема е в горивната уредба :roll:


Jack

bu4ene

Мнениеот Jack » Вто 24 авг 2004 12:59


Аз си мислех 4е само моя пасат бу4и така, Дори и при ниски обороти когато натисна газта докрай, бу4и та се къса а след 4000 като 4е ли не се 4ува. имате ли представа къде е то4но проблема


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 02 сеп 2004 7:03


и аз се борих борих с този проблем и накрая се отказах............сменях гърнета...слагах меки връзки.........смених изпускателния колектор......и в крайна сметка нищо...........бученето е най силно точно около 3000об и е в диапазона 2700-3500.......


Потребителски аватар
MartonDjitzu
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 26 авг 2004 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MartonDjitzu » Чет 02 сеп 2004 11:48


Ами да, брамчи си. Незнам нормално ли е или не, но си брамчи точно като двигател. Колкото повече настъпваш (дигаш оборотите) толкова повече си брамчи.
Е вярно не на всеки му е комфртно така.
Интресното е че пътниците на задната седалка обикновенно твардят че не им бучи особенно много.
Чудя се в крайна сметка има ли начин да се шумоизолира, по културния начин имам в предвид? 8)


НЕПОЗНАТ

ЗА БУЧЕНЕТО

Мнениеот НЕПОЗНАТ » Чет 02 сеп 2004 17:37


Имах подобен проблем с моето Толедо 1,9ТД. Над 2500 оборота имаше неприятен шум. Така го карах откакто го купих преди 2 год. и си мислех, че е нещо нормално. При един преглед се оказа, че единият тампон на двигателят е заминал, смених го и сега всичко е ок. - няма шум и вибрации. Провери си тампоните - може и някой да е за смяна. Успех.


Потребителски аватар
MartonDjitzu
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 26 авг 2004 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MartonDjitzu » Пет 03 сеп 2004 10:21


Идеята не е лоша. Сигурно ще го проверя това.
Но нещо съм песимистично настроен.
Мерси все пак.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пет 26 авг 2005 14:02


Тя тази тема виждам,че е стара,но тъй като съм отскоро за мен всички теми са нови.Та по въпроса за бученето и моят 1.8 Mi ABS бучи ,на същите оборотни режими посочени от колегите,но според мен това се дължи на факта,че изпускателните колектори на мотора са откъм купето и явно шумоизолацията на преградата на моторния отсек към купето не е особено добра,а и бензиновите нямат кече на капака.При моторите ,на които изпускателните колектори са отпред,откъм радиатора/1.6 ABU /например няма такова бучене и двигателя почти не се чува.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 26 авг 2005 18:28


vw16v написа:При моторите ,на които изпускателните колектори са отпред,откъм радиатора/1.6 ABU /например няма такова бучене и двигателя почти не се чува.

Но и са по-малки двигателите им...

При мен е същата работа ---> 1.8Mi RP '90 Variant.
Има само една разлика - на мен ми харесва.
Ако трябва да сме честни, Германеца е направил автомобила значително по-икономичен под 3000 оборота. От там нагоре се отваря да ускорява много по-добре, но и да харчи повечко. За това аз лично един вид си следя разхода по оборотите ;)


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Пет 26 авг 2005 22:38


при мен бучеше но при 4000rpm , махнах катализатора и млъкна :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта